Recent content by GridMora

  1. GridMora

    Verlopen brevet

    Hallo, Ik heb een vraagje over mijn vliegbrevet. Doordat ik niet meer vlieg, zijn er een aantal dingen op mijn brevet verlopen. Zoals mijn SEP en MEP. LPE-English level 4: geldig until 01 Mar 2011. Ook staat er bij puntje IX "This license is to be re-issued not later than 3 Aug 2013" Het enige...
  2. GridMora

    Piloot kan niet landen

    Bron: Telegraaf http://www.telegraaf.nl/buitenland/2825936/__Piloot_kan_niet_landen__.html?p=3,1 do 18 dec 2008, 13:38 | 18 reacties Piloot kan niet landen Twingly logoTwingly blog zoeken Jouw blog hier PARIJS - Een toestel van de goedkope Britse luchtvaartmaatschappij Flybe heeft de landing...
  3. GridMora

    Zucht IVW ......

    :wegkwijt: Heb recentelijk mijn ME/IR verlengt op een kist ipv op de simulator vanwege nieuwe regels hier in NL.... ZUCHT krijg ik vandaag ook nog een brief van het IVW dat ik eerst 102 euro moet betalen voordat ze de aanvraag in behandeling nemen. Is dit weer een nieuwe manier op mijn poot...
  4. GridMora

    What is your Take-Home pay at the end of the month (voor werkloze piloten)

    Op navolging van Sanders thread een topic voor de mensen die (nog) geen baan hebben als piloot. 1. Al hoe lang klaar met opleiding 2. Functie 3. Salaris 4. Secundaire benefits 5. Leeftijd 1. vanaf 2004 2. Oracle DBA 3. 3000 bruto 4. Auto, Internetverbinding, Laptop en GSM 5. 31
  5. GridMora

    Normale baan vs vliegbaan + motivatie

    Hoi, Al vanaf mijn jonge jaren wilde ik al vlieger worden. Mijn motivatie is omdat ik van reizen hou. Elke keer als ik een vliegtuig voorbij zie vliegen dan fantaseer ik “goh!? Waar zou die naar toe gaan, of zat ik maar daar in de cockpit. Ik kon me geen andere baan voorstellen dan een baan als...
  6. GridMora

    CTC en wat vraagjes....

    Hallo, Ben me aan het voorbereiden voor de CTC interview fase 3. Ik heb hierover nog wat vraagjes.. (Ik heb al gekeken op hun websites) 1. Wat is het verschil tussen de Boeing 737 en de Airbus 320? 2. Filosofie van beide types? 3. Wat voor type motoren heeft Easyjet/Thomas Cook/Monarch/First...
  7. GridMora

    Pprune Seminar

    http://www.pprune.org/forums/showthread.php?t=230600 Wie heeft er interesse om hiernaar toe te gaan??? Ik zelf wilde wel gaan .. wie wilt er mee??
  8. GridMora

    Nieuwsbericht

    Piloten bang voor onveiliger vergunning Het aantal vereiste vlieguren wordt gehalveerd, waarschuwt de Belgische pilotenvereniging BeCA. De pilotenvereniging Belgian Cockpit Association (BeCA) luidt de alarmbel over een nakende aanpassing van de vliegvergunning. De internationale organisatie...
  9. GridMora

    Informatie over CTC

    Hallo Ik ben op zoek naar informatie over de CTC Wings ATP programme. Ik heb nu voor me liggen de application form. Ben zeer geïnteresseert naar de selectie procedure fase 1 fase 2 enz. Ik heb ook gekeken naar www.pprune.org Alvast bedankt GM
  10. GridMora

    MSN contacten

    Vanwege gebrek aan animo..... Dan niet :cool:
  11. GridMora

    AANBIEDING A320 TYPE RATING SLECHTS £44,000

    Hebben jullie dit al gelezen? ?Het lijkt wel of het steeds duurder wordt??? http://alteon.sigmaraviation.com/alteon0.0.html :eek: :eek: :eek: :eek:
  12. GridMora

    Vragen over de TYPE RATING!!!!

    Hoe moeilijk is een type rating?? Wat mag ik verwachten bij een type rating cursus. Wat zijn meestal de redenen dat mensen een type rating falen? Is de theorie vergelijkbaar met de ATPL theorie?? Heb zelf nooit een type rating gedaan (althans als je de twin rating een type rating noemt...
  13. GridMora

    0 - 100 KM/U

    Hoi, Hoe snel gaat een jet van 0 - 100 km/u ?? Dan weet ik voortaan welke vliegtuig ik wel kan uitdagen. :D GM
  14. GridMora

    DISCUSSIE!!! SSTR

    Hoi!!, Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik erop tegen om te betaling voor een rating en uren. Nu het volgende: Ik mag binnenkort op selectie komen in Engeland voor een SSTR A320 + 500 uur PRIJS = BMW 320 of een SUBARU IMPREZA (NIEUW). Mijn portemonne zegt nee mijn hart zegt ja... want wie...
  15. GridMora

    Gaan of niet gaan??

    Hoi Hoi, Onderstaande links verwijzen naar seminars voor oa lezingen van diverse maatschapijen bijv. voor recruitment. Zijn er mensen die daar ook naar toe gaan? of is het bijwonen maar a waste of time? (and money.... toegangsprijzen liegen er niet om :1855: )...
Back
Top