AANBIEDING A320 TYPE RATING SLECHTS £44,000

HAHAHAHA...

"Dames en heren... U kan deze fantastische aanbieding niet laten schieten. Voor nog geen €65,750 (incl. BTW!) een complete A320 typerating! Maar wacht... er is nog meer..! Tijdelijk bieden we u deze cursus aan met gegarandeerd 150 uur vliegen... GRATIS!". "Oh Mike... 't werkt echt!". "Wacht niet langer... Op is op! Bel nu, GRATIS, 1-800 2571257 en onze vriendelijke receptioniste zal u direct te woord staan... BEL NU!"



Een nieuw dieptepunt for sure. Aan al die sukkels die 't de normaalste zaak van de wereld vinden om te betalen voor je typerating... u wordt bedankt! Aan al die sukkels die nu nog overwegen om met een vliegopleiding te starten... Heb je nog ergens een kleine €70.000 over aan 't eind van je opleiding? Zeg dit maar even hardop... "ZEVENTIG DUIZEND EURIS". Als je over 2 jaar je opleiding afgerond hebt, €200.000 euris armer, zal dezelfde TQ waarschijnlijk €100.000 kosten. Een baan die je €300.000 gaat kosten... en dan wel na 150 uur weer op straat staan!

Veel succes iedereen... ik heb gelukkig al een baan...
 
Oorspronkelijk gepost door De Meester


Veel succes iedereen... ik heb gelukkig al een baan...


dan is het makkelijk praten he. niet negatief bedoeld trouwens. maar ik wil alleen zeggen dat het niet makkelijk is als je geen baan hebt en dat bijvoorbeeld een denim (ook al blijft het belachelijk dat je moet betalen) wel een goede opstap is.
 
Hallo,

Met 67.000,- ben je er nog niet. Je moet zelf je reis en verblijf regelen. Hotel in debuurt van Luton kost 100,- per nacht. Eten is hier nou ook niet echt goedkoop. Je moet ernaartoe... Daarna heb je 3 maanden geen inkomen, terwijl je misschien wel dezelfde lasten hebt. Ik denk dat die 100.000,- al meer in de richting is dan die 70.000,-

Ik dacht trouwens dat Alteon een Boeing Company was. Misschien is dit een nieuwe strategie. Ontmoedig mensen om op een Airbus te gaan vliegen ofzo.

Zie het al voor me. Kondigt de KLM aan dat Spinetta nog een vriendje heeft die aan goedkope Airbussen kan komen en dat de hele vloot binnen nu en volgende week vervangen wordt. En dan staat de VNV op zijn achterste benen. 'Oh nee niet de Airbus van 100.000,-...'

:grijns: :grijns: :grijns:
 
Alte -

Dat betalen voor die test bij Denim vind ik enigzins lomp. Maar denk dat het totale pakketje er nu een stuk beter uitziet daar!

Een prima opstap om uren te boren lijkt me! Zou er voor gaan.. Ze nemen aan op het moment....

FD
 
Mhuhahaha... wat een prijs!

Beetje vreede site ook overigens. Ze profileren zich als een(hoe kan het ook anders) "preferred" en :p: allround opleidings centrum maar je kan niet op "èèn" klikken of er staat alweer een woord A320 in. En dat voor " a boeing company" haha. Als je vervolgens bij "contact" gaat kijken zie je alle telefoonnummers voor de A320 staan maar zodra je bij algemene informatie(training) gaat kijken, zie je dat alle velden leeg zijn. Lekker allround dus.....

Klein min puntje is toch wel dat als je bij "Jet bridge-sylabus" kijkt, je weer info over de A320 krijgt en vervolgens verwijzen ze naar de simulator waar dat in gebeurt. En wat staat er op die sim... "737" hmmmmm...

Maargoed het zal allemaal wel.

Met vriendelijke groet,

Aviator
 
Ja, tijdens de laatste balpa meeting liepen ze er ook al mee te koop.... Niet erg veel belangstelling hadden ze toen moet ik zeggen! gek he?

:biertje: :biertje:
 
FD

FD

Off topic,

Flying Dutchman Heb jij die foto nog waar jij je AVATAR van gemaakt hebt?

Zo ja, zou je die een keer naar me willen mailen :)

Groeten

:radar: Andre :radar:
 
Vind het belachelijk dat dit soort bedrijven al bij BALPA mogen staan. BALPA is een organisatie ten behoeve van piloten, maar kan niet zeggen dat je voor het zoveel betalen voor een type beter wordt als vlieger.

cheerio,

PS'99
 
Klopt, ik vind die hele meeting bullshit!
En ik vind balpa ook waardeloos moet ik zeggen...
Ik vind dat ze alleen maar als een hondje achter alle maatschappijen aan lopen en niks voor werkeloze piloten betekenen!!!

:biertje: :biertje:
 
AANBIEDING A320 TYPE RATING SLECHTS £44,000

Tja, ik kan het risico niet nemen om hiervoor te gaan in het geval mijn instructeur een man is; want mijn motto blijft:

"Als ik genaaid word dan wil ik ook zoenen!!"
 
Back
Top