Zucht IVW ......

GridMora

Member
:wegkwijt:

Heb recentelijk mijn ME/IR verlengt op een kist ipv op de simulator vanwege nieuwe regels hier in NL.... ZUCHT krijg ik vandaag ook nog een brief van het IVW dat ik eerst 102 euro moet betalen voordat ze de aanvraag in behandeling nemen.

Is dit weer een nieuwe manier op mijn poot uit te draaien :bwah:
 
Wacht ffkes, je moet dus voortaan je ME verlengen op een kist? :O
Dat wordt dan wel een duur geintje... Vorig jaar nog gewoon kunnen doen bij Flightware!
 
Nee het is om en om. Dit jaar actual, volgend jaar jaar sim dan weer actual, dan weer sim. etc.
Dus je zal volgende keer actual moeten om dat jaar erop weer in de sim te mogen.
 
:wegkwijt:

Is dit weer een nieuwe manier op mijn poot uit te draaien :bwah:

Ja blijkbaar hebben ze meer geld nodig daar...heb net zelf mijn ATPLeindelijk kunnen ontdooien. Kosten €506,- gaat toch helemaal nergens meer over. Gelukkig betaalde mijn maatschappij de kosten maar toch...
 
Oh oke, bedankt BeechDriver. Het gaat dus dit jaar in? Dus dat ik vorig jaar de sim heb gedaan heeft er eigenlijk niks mee te maken. Dit jaar Sim, 2009 echte werk, sim, etc etc.

Cheers

RR
 
506 euro voor omzetten naar atpl? my goodness!
Tijd voor een goedkoper JAA land om je brevet naar om te zetten!
 
Wil jullie niet jaloers maken, maar moest hier mijn PPL renewen. Totale kosten:
Medical 2: EUR 50
Renewal fee: EUR 11
Totale kosten: EUR 61 om er weer twee jaar tegenaan te kunnen....
 
O.a. AOPA zat in een commissie om tot een nieuw tarief te komen. Het advies werd volledig genegeerd en zo werd dit konijn uit de hoed getoverd! ;)
 
Back
Top