MSN contacten

Ready.............. Aim................. FIRE!! :grijns: :grijns:

Mij heb je al :D en nee ik wordt idd niet gestalked :D
 
Gridmora,

Is dat MSN messenger niet een beetje uit de tijd aan het raken?
Skype is the way to go.
Dat MSN gebruik ik alleen nog met de beide ouders in Holland, want "omscholen" naar Skype gaat met die "digibeten" een aantal weken duren.
 
sorry... women only...;)

zit meer op AOL IM tegenwoordig (krijg mn mail en 'msn' berichten op mn mob.)

FD
 
Viper,

gelukkig dat je er zo over denkt!!!:D `moet maar eens weer gaan STALKEN HAHAHA

Skypen kan natuurlijk ook ... geen probleem :D

Maaruh ik dacht met deze topic dat iedereen gelijk z'n msn adres hier ging zetten... had het kennelijk mis ....
 
hehe no worries.

Hier gebruiken ze met name AOL IM of Yahoo messanger... MSN is nogal populair in NL maar hier amper tot niet. Hoef me nergens druk om te maken :grijns:

Plus dat ze nog steeds geen Nederlands kan ;)
 
Een andere optie is ook voip.
Via www.sipdiscount.com bv kan je een nl telefoonnummer aanvragen en gratis naar vaste lijnen bellen. (in veel landen) als je je logingegevens even in sjphone zet (www.sjlabs.com) op laptop of pda ben je overal bereikbaar. (mobiel vie prepaid beltegoed)
Ook grappig voor degene die in de VS wonen, kan je toch een NL nummer hebben.

Gr.
Spuis
 
jaaaa daar heb ik wel eens over gelezen, je moest een stuk hard papier met de hand (saillant detail anders werd het als zeer onpersoonlijk ervaren) beschrijven vervolgens het echte WOONadres waar de ontvanger daadwerkelijk woont opschrijven.
En let op zeer belangrijk er zit geen ZENDknop op maar je moest een ander stuk papier aanschaffen (postzegel genaamd het betaalbewijs voor de verzendkosten)heeel klein en die mocht dan wel in kleine vierkantjes gescheurd worden langs de perforatielijn( een op een lijn liggende gaatjes patroon die het scheuren vergemakkelijkt) op de voorkant plakken ( eigenlijk de niet met tronie van de kwien bedrukte kant LIKKEN met je tong (goor) danwel bevochtigen op enig ander manier en vervolgens op het voornoemd stuk verhard papier plakken en even aandrukken zodat je zeker weet dat het vastzit.Deed je dit niet dan liep de ontvanger kans om alsnog de verzendkosten te betalen omdat het bewijs (gelikt stukje papier) er van af is gevallen.Goed dit gedaan hebbende trok men een jas aan en schoenen voorzover die uit waren en men ging op zoek naar een rode doos op poten genaamd"brievenbus" van een bedrijf dat zich PTT noemde.
De kaart werd in een van de twee openingen gedeponeerd en men ging direct huiswaarts al dan niet via het cafe waar de plaatselijke harde kern van oude van dagen zat met de laatste roddels. In de regel deed de PTT er 1 tot 3 dagen over om deze kaart bij de geadresseerde te bezorgen.Hoe wist je dan dat deze hem ontvangen had? juist :

hij pakte een verhard stuk papier....

toen was geluk nog heel gewoon
garoeten
 
Leg gelijk even uit hoe dit ding in vredesnaam werkt
telefoon.jpg
 
bij dergelijke technische snufjes is er bij mij nooit een belletje gaan rinkelen het leek wel of men mij niet kon bereiken of liever gezegd het draaide maar om een ding en kwam toch steeds weer terug bij de zelfde uitgangspostie.Ik had echt een impuls nodig om iemand te bereiken maar kreeg geen contact omdat ik niet wist dat ik het probleem bij de hoorn moest vatten

sorry
 
incocknito:was jij dan een der genen die er van hield om de koningin van achteren te belikken?

capt kebab. Als gij een zeer luid bellend geluid hoort dan neme men het hoornachtige gedeelte op, houd het ronde deel dichts bij den draad zijnde bij de mond, dit is om in te spreken, het andere ronde deel houdt men tegen het oor, om te luisteren.
Gij spreekt nu dus zo luid mogelijk in het spreek gedeelte.....

Om met iemand anders te spreken neemt men de hoorn op, luistert voor een toon, steekt een vinger in het gat met het corresponderende nummer en draait het naar rechts totdat men de stop bereikt. Neme nu de vinger uit het gat en wacht tot de schijf weer teruggerateld is naar de oorspronkelijke positie. Herhaal dit totdat het volledige nummer gedraaid is. met enig geluk neemt de andere persoon op.

Mobiele telefoon ???? Wat!!!! Helemaal gekgeworden? Dat is toch nooit mogelijk!
ohwel, wat 20 jaar technologische voortgang doet
 
mensen met msn voeg mij maar toe, ik sta altijd klaar voor infomatie overvliegen en dat soort dingen
 
in formatie overvliegen= met meer dan één vliegtoestel ergens overheen vliegen
informatie over vliegen= inlichtingen over het edele vak vliegen willen inwinnen
informatie overvliegen= met luchtpost inlichtingen versturen.
 
jaweellllll , alleen wat minder scheutig met het verspreiden van mijn adres, als ik iets te melden heb doe ik dat hier en aangezien ik niets zinnigs te melden heb

garoeten
 
Ik had msn, maar overboord gegooid omdat ik knettergek werd van alle uitnodigingen, als ik online ging voor research waarbij ik niet gestoord wilde worden. :grijns:

En als ik wat wil weten over vliegen dan vraag ik het hier wel, genoeg bronnen en meningen, en een stuk gecontroleerder.

Maar goed, we komen dan ook allebei (Incocknito met c o c k en ondergetekende) uit het era van langspeelplaten en single-tjes. Je moet het ons vergeven.
 
Back
Top