Search results

  1. I

    De ironie in een column

    Ik kan een gevoel van uiterste ironie en enige verwondering niet onderdrukken bij het lezen van deze column op luchtvaartnieuws.nl. http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Expert_blog/Christa_Kloosman_Prettige_wedstrijd Heel interessant dat ze vertelt over hoe ze op een school haar...
  2. I

    SALARIS SCENARIO'S ONLINE

    Luitjes, Ik heb zojuist de nieuwste versie van mijn "Salaris Scenario's" rekenmodule online gezet. Grootste verschil met de oude Excel-sheet is dat deze geheel online te gebruiken is. Salaris Scenario's Online Het doel van deze rekenmodule is inzicht verschaffen in je direkte financiële...
  3. I

    Bedrijfsresultaat Martinair

    Schiphol, 24 april 2007. Martinair heeft 2006 afgesloten met een nettoverlies van € 7 miljoen. In 2005 werd een nettowinst van € 14 miljoen behaald. Het bedrijfsresultaat over 2006 kwam uit op € 17 miljoen negatief ( 2005: € 22 miljoen positief). De totale omzet bedroeg ruim € 1,2 miljard...
  4. I

    Nepperus (IVW) over het vervolgen van vliegers

    Uit het artikel "Reiswereld wil duidelijkheid over veiligheid in de luchtvaart" (Luchtvaartnieuws.nl 27/07/06): "...Baksteen liet verder weten niets te zien in nieuwe wetgeving waarin piloten kunnen worden gestraft wegens gemaakte fouten. “Mensen maken fouten, piloten ook. Het heeft geen zin om...
  5. I

    Cabin Crew, Yellow Door Selectors Automatic

    Excuse me hoor, maar welke procedures heb je op een Cessna, Piper of Beech die je ook op een Boeing 737 hebt? Roep je dan op een Piper Arrow vlak voordat je de motor start "Cabin Crew, Yellow Door Selectors Automatic"?? Of zouden ze op de B747-400 voor de takeoff voor commonality even een...
  6. I

    London City met de 737-800

    Short-field 737 goes into flight test Boeing expects to begin flight tests in January of a short-field performance enhancement package for the 737 Next Generation family, which is expected to markedly reduce take-off and landing runs or significantly increase payload performance. Launched...
  7. I

    Financiering Opleidingskosten: Wat is jouw deal?

    Beste beginnende student pilots, Er zijn altijd veel enthousiaste mensen hier die binnenkort gaan beginnen aan een opleiding. Heel vaak wordt er dan gezegd "Ooh, even de financiering nog regelen en dan beginnen!" Nee, ik begin niet met een verhaal over hoe zwaar en duur het allemaal is, en wat...
  8. I

    Integratie Germanwings

    Meine herren, Ik ben heel benieuwd naar de meningen binnen CLH over de doostromingsdeal die Germanwings met LH heeft gekregen. Ik heb het idee dat jullie als regionale tak buiten de boot vallen. Leeft die kwestie bij jullie? Grtz, Iz
  9. I

    Bereken je salaris/schuld na opleiding (updated)

    Folks, Hier m'n geupdate Exel sheet waarin je diverse scenario's kunt bekijken na je opleiding. Update: De belastinggegevens zijn actueel voor 2005 met alle belastingschijven en heffingskortingen. Beschrijving (uit m'n eerdere post): Je kunt tot 11 jaar na het einde van je opleiding kijken...
  10. I

    Bereken je salaris/schuld na de opleiding

    Ik heb voor iemand die wilde gaan vliegen een Excel spreadsheet gemaakt waarin je diverse scenario's kunt bekijken wat betreft je financiële situatie na je opleiding. Ik post hem hier ook (als het goed gaat) zodat mensen hier die aan een opleiding willen gaan beginnen er ook naar kunnen kijken...
Back
Top