Search results

  1. kermit

    BA recruitment

    BA is weer op zoek naar Direct entry FO's met ratings op A320 en B767/777/787/747 http://www.britishairways.com/careers/directentrypilots.shtml
  2. kermit

    BA direct entry FO's

    To whom it may concern: Er gaan sterke geruchten dat BA deze zomer een X aantal direct entry FO's (A320 typerated) gaat aannemen. Ik zou zeggen; houd Flight International in de gaten en mocht ik meer horen dan laat ik dat hier weten.
  3. kermit

    BA recruitment

    Voor iedereen die op zoek is naar groener gras een kleine heads up; Er gaan sterke geruchten dat B.A. binnen afzienbare tijd 90 - 120 direct entries gaat aannemen voor shorthaul LHR & LGW. Over een aantal weken zullen (naar men zegt) de eerte advertenties in de vakbladen moeten verschijnen...
  4. kermit

    BA nieuws; Eindelijk eens iets positiefs

    Het is nauwelijks de moeite van het vermelden waard maar wij zijn al met kleine dingetjes blij tegenwoordig. :) http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=35279 http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=35278
  5. kermit

    Snel vraagje

    Mannen, vloog van het weekend voor het eerst met Ryanair (van Weeze naar Bydgoszcz) en moet zeggen, het is me niet tegengevallen. Ok, de sjeu van het vliegen is echt totaal verdwenen, de stessen (die overigens minimaal engels praatten) staan er echt alleen nog maar voor de veiligheid en het...
  6. kermit

    Alle vluchten Heathrow, Gatwick en Stansted geannuleerd

    Moet morgenvroeg naar Philadelphia maar voel een vrij weekendje aankomen.....
  7. kermit

    request

    Mannen, even een request, Wij vliegen zaterdag 10 oktober met de KL785 naar CUR. Zou iemand kunnen kijken hoe vol/leeg de vlucht is. Ik weet dat het herfstvakantie is en dat ik het antwoord dan eigenlijk ook wel weet, maar toch... De rede is dat we met een dreumes van 1,5 vliegen die dus geen...
  8. kermit

    Weer een mooi telegraaf bericht

    Stewardess vervangt onwel geworden piloot AMSTERDAM - Een stewardess heeft een vliegtuig helpen aan de grond zetten nadat een van de piloten onwel was geworden De Boeing 767 met 146 passagiers aan boord, was op weg van Toronto naar Heathrow toen de piloot merkte dat zijn co-piloot wartaal...
  9. kermit

    BA 777 lands short of runway

    vers van BBC news: BA flight lands short of runway The emergency escape chutes were used Passengers have been led to safety after a passenger jet landed short of the runway at Heathrow Airport. The plane was British Airways flight BA38 from Beijing to London. Six ambulances were sent to the...
  10. kermit

    Thomas Cook uk zoekt FO's

    ter uwer info: Zie net in de nieuwe Flight International dat Thomas Cook uk op zoek is naar fo's voor A320 en B757. minimaal 500 uur op type vereist. CV's voor 31 jan 2008 naar pilotrecruitment@thomascook.com
  11. kermit

    Aircraft order BA

    LONDEN - British Airways heeft de langverwachte plannen voor de vernieuwing van de langeafstandsvloot bekendgemaakt. De keuze van de Britse carrier is gevallen op zowel de Airbus A380 als de Boeing 787 Dreamliner. Van de A380 bestelt BA er twaalf, terwijl 24 Dreamliners aan de vloot worden...
  12. kermit

    The bullet is trough the church

    Heb vandaag mijn B.A. joboffer gekregen. Ik begin 18 juli met de 777 typerating!!!! :p: Ben als een kind zo blij. :D
  13. kermit

    Hee Basic T we kunnen nog terug....

    Shit! Dan is een Sudoku puzzelboekje niet meer genoeg om je bezig te houden. Iemand tips om je niet te vervelen op (ultra) longhaul?
  14. kermit

    Easy Football

    Vers van de pers: Easyjet heeft vandaag bekend gemaakt dat het de officiele airline is geworden van de Duitse Bundesliga club Borussia Dortmund (BVB). Als de officiele airline, is easyjet een van de grotere sponsors van BVB en zal het het team vliegen naar europese uitduels. Vanmorgen was er...
  15. kermit

    Piloten vergelijken met artsen

    [Dit is een gesplitste thread, afkomstig uit "Randstad zoekt piloten" waar het off-topic ging als reactie op de opmerking van Avi8tor: "Nog een ding, je koopt een opleiding geen baan. Die koop je op de HBO of Universiteit toch ook niet.", Diana] Studenten van HBO of Uni blijven over het...
  16. kermit

    Auto importeren

    Is er iemand van jullie die ervaring heeft met het importeren van een nieuwe nederlandse auto naar duitsland (bpm vrij dus) Heb dit destijds naar de UK gedaan maar vroeg me af of deze constructie ook naar Duitsland kan (neem aan van wel). Tot welke instanties moet ik me wenden e.d. Alvast bedankt!
  17. kermit

    Wat me nou weer ovekomen is......

    Ben ik vandaag onderweg van London naar Dortmund.......nou ja, kijk zelf maar.... http://www.marleentimmer.com/worteldrie/flash/emer.html
  18. kermit

    Intermediair

    Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen: In de intermediair van deze week staat een verhaal over de opkomst en ondergang van Dutchbird. Ook alle spelers in het verhaal worden belicht. Ik weet niet of de intermediair los verkrijgbaar is. Ik krijg hem zelf omdat ik in een ver...
  19. kermit

    5-2-5-4

    Zijn er Luton based Easyjet collega's op dit forum? Zo ja, zouden jullie hier eens kunnen aangeven hoe dat 5254 in de praktijk werkt? Tevens, welke kant slaat de meter uit? Voor 5254 of tegen. Ben ook benieuwd hoe er op andere bases over gedacht wordt. We zijn in Dortmund een beetje verstoken...
  20. kermit

    Nieuwe Easy base

    Easyjet heeft vandaag bekend gemaakt dat Basel de nieuwe base wordt. Er zullen vanaf dit zomerseizoen 3 A319's gestationeerd worden.
Back
Top