Sprak vandaag LTN base captain en die had het idd ook over EZS @ BSL...bummer dus! Wacht nog op meer details van 'm per e-mail....
Snap deze zet niet helemaal, BSL = French airport, dus zie de noodzaak niet zo zeer voor EZS om vanuit BSL te opereren (waar GVA natuurlijk wel gerechtvaardigt is). Bovendien kan ik me voorstellen dat de cost-base van EZS hoger ligt dan die van EZY (correct me if I'm wrong), dus ook daar zie ik geen voordeel.
Aan de andere kant: Kanton BS/BL zit financieel weer gedeeltelijk in het Euro-airport, en met de demise of SWISS (haha, m-f*ckers) zullen ze wel weer een of andere constructie bedongen hebben...
Anyway, ik zou graag weer richting BSL gaan, maar ik zou m'n contract bij EZY niet graag omruilen voor een contract bij EZS en waarom niet:
1. zit ik straks weeeeeeer naast die vervelende oorbellen en geitenbaarden met hun jaren '60 crm-skills en de humor van een koekoeksklok
2. onderaan unofficial seniority list dus command progress ho-maar
3. bedrijf in een bedrijf :S :S, hoor o.a. dingen over een andere command-assessment dan bij EZY en een andere benadering van het PF/PNF concept (goh, waar heb ik dat eerder gezien??)
Dus, professioneel gezien lijkt het me geen handige zet.
Aan de andere kant, als je carriere 100% kan loskoppelen van de quality of life, moet je natuurlijk meteen voor BSL kiezen! (elke andere Europese base is wat dat betreft natuurlijk een vooruitgang tov dit apen-eiland - leuke term koentje
)