request

kermit

New member
Mannen, even een request,

Wij vliegen zaterdag 10 oktober met de KL785 naar CUR.
Zou iemand kunnen kijken hoe vol/leeg de vlucht is. Ik weet dat het herfstvakantie is en dat ik het antwoord dan eigenlijk ook wel weet, maar toch...

De rede is dat we met een dreumes van 1,5 vliegen die dus geen eigen stoel heeft maar stiekum hoop ik toch dat we de stoel naast ons vrij kunnen houden voor hem.

Alvast bedankt!
 
Ik heb het al eens eerder gezegd: bel gewoon klm staff travel even. Die kunnen je de loads precies vertellen. Binnen 2 minuten weet je alles. Nummer: 020-6487101.

Succes en veel plezier met je vakantie.
 
14 overboekt in economy zegt nog helemaal niets als de no show statistisch voor die vlucht bijvoorbeeld 30 is (en mits er geen ipbers zijn). Die data kan je ook uit corda / altea halen met de entry (in dit geval) viekl785/10oct , het aantal ipbers is meestal duidelijker via de pal of pbc entry (is ook allemaal te vragen aan travelshop). Maar goed, je weet in ieder geval wel dat ie niet erg leeg zal zijn.
 
travelshop). Maar goed, je weet in ieder geval wel dat ie niet erg leeg zal zijn.

Dat is een understatement. Zowel heen als terug tjokvol incl. jumpseats (cabine en cockpit). Wel beide sectoren de kist met de nieuwe IFE (city of Nairobi) dus dat scheelde weer.
 
Back
Top