Search results

  1. C

    Survey

    http://survey.nlr.nl/flight.duty.periods/ Ik denk dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen aan dit onderzoek. Wie weet veranderd er dan iets (hopelijk).
  2. C

    Aero 2017

    Op donderdag geweest. Veel vliegtuigen die er 5 jaar staan. Je moet dus kijken naar de details. De eerste leuke verrassing was de paintscheme van de Shockcub. Erg leuk gedaan (het leek een oude roestbak). Ik heb er in gezeten, en kwam erachter dat dat ook het enige leuke was aan de shockcub...
  3. C

    Garmin pilot vs. Air nav pro vs. Skydemon vs Rocket route

    Hallo, Sinds augustus dit jaar is het officieel toegestaan om met digitale kaarten te vliegen, papier hoeft niet meer aan boord te zijn. Ik ga mee met deze trend maar ben op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Op dit moment heb ik Airnav Pro, en hoef dus alleen een VFR kaart te kopen...
  4. C

    Maastricht Airlines

    Alvast voor de getroffenen: hopelijk vinden jullie snel een nieuwe baan en hebben jullie niet teveel geld betaald (€38.000?) voor je F50 typerating. Sterkte ermee.
  5. C

    Reims 124,95

    Poosje al niets gehoord, jij? Rukkkkkkkk http://www.dumpert.nl/mediabase/1508531/85e06685/straaljager_piloot_zegt_hoi.html
  6. C

    SAS tired pilot also risks life

    Gevalletje fatigue bij de SAS. Iets wat we vaker tegen gaan komen in Europa, en niet alleen bij de SAS. C. (refererend naar BALPA video "tired pilots risk life".)
  7. C

    Dubai weigert bodyscanners op luchthavens om islam

    Je kan zeggen wat je wilt, Maar dat geloof is echt op alles voorbereid. Slimme Sjaak destijds, misschien toch getipt door Nostradames, of zijn Arabische collega, over het komen van de bodyscan.... Boerka af (of petje)
  8. C

    Journalisten en advokaten op airwork?

    Beste allen, Zou het mogelijk zijn dat journalisten en advocaten onder een alias op airwork zijn om info en of speculaties los te peuteren bij vliegers op dit forum? Als ik zo de kranten lees en sommige vragen op dit forum (Tripoli thread) van mensen die vliegtuigen ook mooi en interessant...
  9. C

    A330 neer bij Tripoli

    Om er een beetje op niveau over verder de reaguren, ipv allerlei telegraaf-onzin te ontkrachten. Iemand wat zinnigs te melden?
  10. C

    Aero 2010

    Anyone? Waren er nog nieuwtjes? Pic's?
  11. C

    ECAM trainer

    Hoi, heeft iemand wel eens van een A-320 ECAM-trainer gehoord? En zo ja, weet iemand een site waar deze te downloaden is? Gr. C
  12. C

    MXP

    Zo, weet ik ook wie er allemaal bij MXP gesollicititeerd hebben. wat een dombo's
  13. C

    Klik boswachters krijgen ochtendje vrij

    Purple Windmill speelt zich van 1 tot 3 december af boven oefengebieden in de Marnewaard, Marrum, Dijkshoek en Hardenberg. Het gaat daarbij om vluchten die worden uitgevoerd op minimale hoogte, aldus de KLu. De F-16’s dalen af tot een hoogte van ongeveer een kilometer boven de grond.
  14. C

    Piloot Transavia opgepakt om 'dodenvluchten'

    Tja, ook een manier om aan je uren te komen......
  15. C

    De Vlieger

    Hoeft niet de bak in.....
  16. C

    Ladies day bij ATC zaterdag

    Ik ben vrij. Ik heb trouwens onlangs gehoord dat het bij de volgende selectie dagen "Roze zaterdag" is, waarbij alleen de homosexuele verkeersleiders op de werkvloer te vinden zijn.
  17. C

    Flying high

    Je zou een nachtstop met die crew hebben..........GAAAAAAAAAAAF:D http://www.luchtvaart.tv/video.php?id=7371
  18. C

    En zo gaat dat in Congo

    http://www.liveleak.com/view?i=bda_1235576196
  19. C

    Honderd banen weg bij Luchtverkeersleiding

    En nu allemaal in koor:" Wouter bedankt, Wouter bedankt, Wouter Wouter Wouter bedankt".
  20. C

    Ryanair doet nieuw overnamebod op concurrent Aer Lingus

    "DUBLIN - Prijsvechter Ryanair heeft een nieuw overnamebod gedaan op de Ierse concurrent Aer Lingus. Ryanair, dat al dertig procent van Aer Lingus in handen heeft, biedt 1,40 euro per aandeel voor de resterende zeventig procent. Daarmee ligt het bod 28 procent boven het bod dat Ryanair twee jaar...
Back
Top