Journalisten en advokaten op airwork?

chupito

New member
Beste allen,

Zou het mogelijk zijn dat journalisten en advocaten onder een alias op airwork zijn om info en of speculaties los te peuteren bij vliegers op dit forum? Als ik zo de kranten lees en sommige vragen op dit forum (Tripoli thread) van mensen die vliegtuigen ook mooi en interessant vinden maar nooit in een straal van 50m van een vliegtuig gestaan hebben, zie ik redelijke gelijkenissen. Misschien moeten we maar geen antwoord geven op vragen die ook op Wikipedia te vinden zijn en in het luchtvaart-algemeen forum v.w.b. ongevallen.

Ideetje?
 
Erger dan het is kan het niet worden, m.b.t. de luchtvaartjournalistiek. Quote me maar!
Helaas heb je daar 100% gelijk in, maar ik ben bang dat slechte verslaggeving in de media zich niet tot de luchtvaart beperkt, zie ook politiek,, economie enz enz... Een paar snelle headlines met wat sensatie, alles verpakt in hapklare brokken. In meer is men in medialand niet geinteresseerd.

Gelukkig heeft ene "Grietje de Boer uit Epe" meer *kuch* relevante info omtrend het ongeluk in Tripoli, of anders wel deze ambulance chaser. :mad:
 
Last edited:
Tuurlijk wordt er meegelezen, zelfs op de afgesloten fora hebben journalisten toegang. En ook niet zo gek: wat zou jij doen als je journalist was?

Ik denk dat we daar niet zo spastisch over moeten doen; als ze het hier niet lezen, dan is er wel een bevriende vlieger die één en ander wel uit de doeken wilt doen, al dan niet anoniem. Zelfs onze luchtvaartprominenten speculeren ronduit op de nationale televisie, dan is een beetje onschuldig gebral op een forum geen punt.

Nog een laatste toevoeging: als ze het hier niet lezen, dan wel op PPRUNE of Airliners.net.
 
Back
Top