Honderd banen weg bij Luchtverkeersleiding

Hoogstwaarschijnlijk vooral kantoor personeel...(ca 200 vkl's op 1000 man personeel) aangezien ATC toch de core business is. Maar de teruggang in verkeer is zeer duidelijk te merken, vooral tijdens de off-peak periodes. Ben benieuwd wat het geheel inhoud voor de opleiding.
 
Ik vond je "skippah" pinguin toch leuker... En volgens mij is er al iemand anders op airwork met die avatar. Tot morgen! :D
 
Hahaha, ja dat was ik! :D Ben eigenlijk opzoek naar een plaatje van 'Rico' Zie je waarschijnlijk vanmiddag!:cool:
 
Op de korte termijn zal de selectie voor de komende opleidingen gewoon doorgaan waarschijnlijk, maar ben benieuwd wat het plan wordt als de verkeerscijfers blijven tegenvallen.....dan zal er op een gegeven moment ook wel naar de opleiding moeten worden gekeken, want die kost onnoemelijk veel geld!

Maargoed, dat is puur mijn gok....geen idee hoe het echt gaat uitpakken.
 
De LVNL behoort al jaren tot de duurste verkeersleidingsunits in Europa. De verhouding tussen verkeersleiders en ondersteunend personeel is volledig scheef. Voor elke verkeersleider lopen er vier man kantoorpersoneel rond. Dit is een prachtige kans om daar iets aan te doen.
 
Jup, absoluut...'tis verschrikkelijk gebloemkoold, elke manager heeft 2 secretaresses die weer 2 assistentes hebben..etcetc. Daarnaast is de ambtenaren-mentaliteit absoluut nog niet weg uit het kantoor-gedeelte.
 
Ik vond je "skippah" pinguin toch leuker... En volgens mij is er al iemand anders op airwork met die avatar. Tot morgen! :D

Speciaal voor jou, mijn nieuwe avatar! :D Jammer dat jullie geen sim-oefening hebben kunnen draaien, dat maakt heel veel duidelijk! ;) (Nog met de Aapro-borrel meegezopen?:grijns:)
 
Back
Top