MXP

Inderdaad Alien,

Zo'n duizend anderen. Errug tactisch, privacy policy staat bij MXP niet erg hoog in het vaandel.

Ik stel voor dat iedereen die dit mailtje ook gehad heeft om een reply te sturen. Heeft M. Tekstra het voorlopig erg druk met mailtjes lezen. Cc'tje naar Lindeboom, hoppa.
 
Ik denk dat ie MP bedoeld. Maar maakt niet zoveel uit hoor. Die nemen toch niemand aan.
 
Dit hadden ze te melden:


Geachte heer/ mevrouw,

Geruime tijd geleden heeft u bij ons gesolliciteerd naar de functie van Verkeersvlieger en ons mogelijk ook regelmatig updates van uw CV en vlieguren gestuurd.


Gezien de internationale recessie en de gevolgen hiervan voor de Luchtvaart verwachten wij niet dat wij de komende jaren een selectieprocedure zullen starten.

Derhalve hebben wij besloten ons huidige bestand niet langer te bewaren.

Mochten er nieuwe vacatures ontstaan dan zullen deze worden gepubliceerd op onze website www.martinair.com onder vacatures.


Wij verwachten u met het bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Martinair.


Met vriendelijke groet,

MARTINAIR HOLLAND N.V.




Vice President Flight Operations



En idd lekker zorgvuldig met privacy gegevens omgegaan. Ik heb al een heleboel bekende namen gezien hehe... meneer Limburg bedankt!
 
Buiten dat, er worden officieel ook geen MAC vliegers meer aangenomen. Alle nieuwe vliegers komen in KLM dienstverband. Ik vermoed dat dit de achtergrond van de betreffende mail is....

Bovenstaande post is puur een observatie en geenzins bedoeld om mensen tegen de schenen te schoppen of een KLM-MAC discussie te starten.
 
Laat me raden, je moet hiervoor ook een KLS/NLS/KLU/Marine achtergrond voor gaan hebben?

Weer een deur dicht voor de aanstormende talenten van Stella ofzo...
 
Back
Top