Klik boswachters krijgen ochtendje vrij

chupito

New member
Purple Windmill speelt zich van 1 tot 3 december af boven oefengebieden in de Marnewaard, Marrum, Dijkshoek en Hardenberg. Het gaat daarbij om vluchten die worden uitgevoerd op minimale hoogte, aldus de KLu. De F-16’s dalen af tot een hoogte van ongeveer een kilometer boven de grond.
 
Ik hoop dat ze 's nachts vliegen, want dan hebben ze niet zo'n last van de silhouetwerking.
 
Ik hoop dat ze ook wat gaan doen aan die verdomde wolken. Ik schrik me telkens weer rot van de silhouetten van die krengen, kan je nagaan wat een trauma zo'n zielig vogeltje aan een wolk overhoudt. Horror scene:

9806693_hNjvd-S.jpg
 
Jezus, wil je volgende keer wel even waarschuwen voordat je zo'n foto post!
Ik was er even niet op voorbereid en nu ligt er allemaal rode wijn over mijn toetseneybcdbcXCVGBHJg............................................................&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
 
Ik hoop dat ze ook wat gaan doen aan die verdomde wolken. Ik schrik me telkens weer rot van de silhouetten van die krengen, kan je nagaan wat een trauma zo'n zielig vogeltje aan een wolk overhoudt. Horror scene:

9806693_hNjvd-S.jpg

Nog maar net nauwelijks bekomen van de hem de stuipen op de snavel jagende silhouetten van die wolkige krengen spreidde het zielig vogeltje toch maar weer de vleugels uit. De hemel tekende zich strakblauw af en er was geen enkel wolkig vuiltje meer aan de lucht. Ineens werd het opgeschrikt door een gierend geraas.
"O Sjezus nog aan toe eybcdbcXCVGBHJg............................ .................&&&&&&&&&&&&&, wat nou weer???!", kreet het simpelmeesje, nu toch werkelijk toe aan een flinke dosis lithium.
Een gigantische schaduw kwam over hem heen. Niets engs. Want in de schaduw herkende hij iets van zichzelf. Hij zag er zelfs een van zijn soortgenoten in, alleen vele malen groter. Nee, beslist geen zangvogel, dat was wel duidelijk. Maar een roofvogel bleek het ook niet. De grootgevleugelde vloog alleen maar over hem heen.
"Het zal wel een reuze gierzwaluw zijn", bedacht het simpelmeesje rustig verder fladderend. "Maakten die verdomde wolken ook maar zo'n gierende herrie, dan kon ik me ten minste op tijd uit de vleugels maken!"

Op deze link een indruk van de schaduw die het zielig vogeltje overkwam
http://www.google.nl/search?sourcei...tube+boeing+747-400+extreme+crosswind+landing
 
Back
Top