VNV sluit interne forum

Dan moet je een betere LR kiezen.

Wat te denken dat de verkiezingen gewoon staan beschreven in de statuten? Als je zo geïnteresseerd bent om mee te doen aan de verkiezingen dan weet je die informatie echt wel te vinden. Zo niet... dan ben je niet geschikt.

Ben je nou echt verbaasd dat ik op eigen titel schrijf?!

Nee, ik ben niet geschikt. Ook niet de geringste ambitie in die richting. Als die mannen niet zelf kunnen bedenken dat het misschien wel netjes was om aan te kondigen dat er verkiezingen aan zitten te komen dan zegt dat al genoeg. Dus nee, ik pas er ook helemaal niet tussen.

Gaat lekker hier...
 
Bespaar je de moeite trouwens. Ik ga helemaal niets onder ede verklaren. En bij deze stop ik uiteraard met openheid op deze plek, 3-holer.

Zoek het verder maar uit bij de rechter, met je juridische superioriteit.

Als je opgeroepen wordt als getuige ben je verplicht te komen en ben je ook nog verplicht de waarheid te verklaren onder ede.

http://maxius.nl/wetboek-van-burgerlijke-rechtsvordering/artikel165 en verder...

Jij beweert dat KLM het RVA eigenlijk kwijt wilde, terwijl ze aan de rechtbank verklaard hebben dat ze dat juist niet wilden: onnodig en wenselijk.

Feitelijk beschuldig je de KLM van valsheid in geschrifte, put your money where your mouth is.

En nee de VNV had de plicht haar LRen te informeren, zoals al eerder gezegd het is geen informeel boekenclubje. De VNV valt gewoon onder verenigingsrecht.
Dat het VNV genotuleerd weigerde beide LRen te informeren is wanbestuur.

Kennelijk wilde men niet dat er zaken naar buiten komen en daarom werd het achter gehouden. Het getuigt van vreselijk arrogantie; je spuugt op je leden.

Dat is nu precies hoe beide presidentiële kandidaten zijn.

Wat denk je nu zelf, eerst vind je het prima dat een akkoord niet rechtmatig wordt opgezegd, daarna geef je ze geen nieuw akkoord, gooi jezelf de deur permanent dicht en volgen er ontslagen.

Hopelijk ben je dan toch niet verbaasd dat de (financiële) schade verhaald wordt.
 
Last edited:
Misschien omdat ze een groep mensen aan zagen komen waarvan een gedeelte al eens eerder had gesolliciteerd?

In elke organisatie zitten mindere en betere vliegers, vandaar dat we ook de 'standaard' hebben.

Het overgrote deel van de MP vliegers heeft destijds gekozen voor MP, ikzelf had ook een sollicitatie lopen bij KLM parallel aan die van MP, mw. Bonebakker was erg teleurgesteld dat ik voor MP koos.

De standaard bij MP is zeer hoog, minstens even hoog als bij de KLM. Dat is ook wat alle KLM gastvliegers je zullen vertellen.

Allereerst wil ik beamen dat verreweg de meeste MP overstappers zeer gewaardeerde KLM collega's zijn die zich altijd uiterst correct en gemotiveerd hebben opgesteld. De bak ervaring die ze meebrachten werd en wordt goed op waarde geschat.

Het was dezelfde YdH die de MP vliegers niet wilde, MvD wilde dat als zijn opvolger en kroonprins ook niet (goh) het is een terugkerend patroon, dexit Air UK.

Het is een drogreden, de MP vliegers hebben dezelfde kwalificaties als de KLM vliegers, dat het niet zo zou zijn is in de rechtszaak ook al bijzonder hard afgeschoten en ook door de rechters als onzin bestempeld.

Schandelijk en schadelijk voor de gehele NL luchtvaart om iets dergelijks te durven beweren.
 
Last edited:
alternative facts by NFS

alternative facts by NFS

Beste NFS,
kom maar niet bij ons vliegen wellicht haal je de selectie niet zoals enkele anderen ook overkwam als ze weer moeten solliciteren vanuit een mooie NL positie.

Dit wordt overigens weer mijn laatste posting weer voor een tijd: je zit aantoonbaar 2 halve waarheden te verkondigen over een blij KLM over RVA opzegging en de selectie.

Je postings zijn overigens over het algemeen wmb 'spot on' op de bal en niet op de persoon dat vind ik goed en knap van je, gezien alles wat hier vaak gecommuniceerd wordt. Ik stop ermee en ga pas weer meedoen als ooit alles op tafel komt met betrokkenen. Moet gaan vliegen!

Grtz vanuit een top club met de greatest selected pilots:) its a fact, its huge news! Really, the best.
Some human beings are more equal than others isn't it?

Ik geloof niet in selected Buck Danny's waar dan ook (we are all human and professionals), nooit gedaan never will en heb al heel veel positieve selecties, opleidingen, operaties, emergencies meegemaakt bij defensie en civiel om dat te kunnen zeggen. Ik geloof veel meer in verschillende achtergronden in een civiele cockpit, niet allemaal bv vanaf een RLS/KLS, Martinair had en heeft TOP vliegers net zoals Transavia, TUIfLy, KLM etc.
 
Last edited:
Oh is dat zo? Wat ken jij mij goed zeg! We hebben zeker vroeger geknikkerd?

Ik ken je niet en heb daar ook geen enkele behoefte aan gebaseerd op jou postings op dit forum.

Constatering dat als je een uitspraak meerdere keren herhaald (hier en VNV forum) dat jij onder ede zou zeggen dat je het niet meer herinnert.
Daarmee zeg je dat je weigert om de waarheid te vertellen, overigens zijn rechters ook niet gek hoor. Meineed is een misdrijf.

Dat typeert iemand onafhankelijk van of je samen geknikkerd hebt of niet.
 
Ik heb nergens gezegd dat ik dat zou doen. Ik zeg dat je dat kan zeggen op allerlei willekeurige momenten.

Aan een "van horen zeggen" statement heb je geen reet zonder dat je van daaruit dieper kan graven.

Kortom, ipv dat je NSF te vriend houd en hij je wellicht verteld waar hij dit heeft gehoord (als hij dat zich herinnert) heb je hem weg gejaagd. Oh zo slim van jou!

Weet je zeker dat we niet geknikkerd hebben?
 
VNV sluit interne forum

Beste Tailhookdriver, dank voor je compliment. Mocht je toch nog een keer willen reageren:

Martinair had en heeft TOP vliegers net zoals Transavia, TUIfLy, KLM etc.

Inderdaad. VNV heeft KLM daarvan dus kunnen overtuigen.

Maar waarom zou je dat doen als het al die tijd al je bedoeling zou zijn geweest om het RVA te trekken?

Beste NFS,
kom maar niet bij ons vliegen wellicht haal je de selectie niet

Dus er wordt wel degelijk geselecteerd bij jullie. Zelfs bij NL vliegers. Waarom eigenlijk? Allemaal TOP vliegers toch?
 
Ik heb nergens gezegd dat ik dat zou doen. Ik zeg dat je dat kan zeggen op allerlei willekeurige momenten.

Aan een "van horen zeggen" statement heb je geen reet zonder dat je van daaruit dieper kan graven.

Kortom, ipv dat je NSF te vriend houd en hij je wellicht verteld waar hij dit heeft gehoord (als hij dat zich herinnert) heb je hem weg gejaagd. Oh zo slim van jou!

Weet je zeker dat we niet geknikkerd hebben?

Allerlei willekeurige momenten... Je maakt het er alleen maar erger op....
Je hebt als vlieger een vertrouwensfunctie, geloof niet dat de AIVD heel erg blij zal worden van jou suggesties.

NSF heeft meerdere malen gezegd dat het een feit is en dat hij dat weet, daarmee beweerd hij dat KLM eigenlijk iets anders wilde, dat kan zo zijn, maar dat heeft wel betekenis mbt de artikel 96 Rv procedure en uitspraak en ook voor de verklaringen die KLM in de vracht OvO-zaak in 1ste aanleg heeft gedaan.

Dan is het relevant voor het hoger beroep en zeker voor een eventuele aansprakelijkheid van KLM en/of VNV.

Dan mag hij dat ook komen vertellen als hij opgeroepen wordt.
Een groep buitensluiten en laten ontslaan heeft nu eenmaal consequenties, het is bij velen bij de KLM enkel een ver van mijn bed show, eigenschuld, pech gehad, etc

Nu kwam het even persoonlijk langs, misschien dat de rauwe werkelijkheid toch wat benauwend aan komt, who knows...
 
Nu kwam het even persoonlijk langs, misschien dat de rauwe werkelijkheid toch wat benauwend aan komt, who knows...

Noem jij dat zo? Iemand op een publiek anoniem forum daarvan op de hoogte stellen terwijl je die persoon kent en waarschijnlijk ook contactgegevens van hebt.
Bij jou is alles persoonlijk en alles rancune, vraag me af wat een rechter daarvan vind. Je gedraagt je als een eersteklas ***.

Het spreekwoord "men vangt meer vliegen met honing dan met azijn" begrijp jij blijkbaar niet helemaal. De enige KLM'er die het leed van de MP-vlieger zich aantrekt en jij doet dit.
 
Noem jij dat zo? Iemand op een publiek anoniem forum daarvan op de hoogte stellen terwijl je die persoon kent en waarschijnlijk ook contactgegevens van hebt.
Bij jou is alles persoonlijk en alles rancune, vraag me af wat een rechter daarvan vind. Je gedraagt je als een eersteklas ***.

Het spreekwoord "men vangt meer vliegen met honing dan met azijn" begrijp jij blijkbaar niet helemaal. De enige KLM'er die het leed van de MP-vlieger zich aantrekt en jij doet dit.

Als je mij een beetje gekend had dan had je geweten dat ik dat ook zo op het VNV forum gezet zou hebben.

Heeft niets met de persoon NSF te maken, want ik weet inderdaad wie het is, ook niet met rancune, maar met de omstandigheid dat er gewoon 100 MP vlieger gedwongen uitgegooid zijn.
De rechter kijkt gewoon naar de feiten, lijkt mij een uitstekend plan!

Die brief die je krijgt dat je geen baan meer hebt komt nog iets harder aan dan er op gewezen worden dat een uitspraak mogelijk ook de consequentie heeft dat je die komt toelichten.

Dat hij zich af en toe openstelt voor een andere kijk op zaken is mooi, maar je moet geen onzin lopen verkopen, hij kent mij lang genoeg om te weten dat ik daar op zal reageren.
Hij weet ook heel goed dat ik te lang mee loop en te veel kennis heb om het allemaal maar af te doen als onzin.

Het is geen academische discussie, er zijn daadwerkelijk vliegers ontslagen, dan mag je daar best even op gewezen worden.

En de enige die zich het lot aantrekt van de MP vlieger is nogal bezijden de waarheid, een nogal ongenuanceerde uitspraak mbt MP vliegers op het VNV forum koste hem zijn moderatorschap aldaar.

Laten we niet net doen of we allemaal vrienden zijn, de MP vlieger rekent terecht de KLM-groepering het verdwijnen van arbeidsplaatsen aan, na het afsluiten van het RVA zijn er in totaal 450 nieuwe KLM-vliegers aangenomen, na het opzeggen RVA waren dat er 200.
Ruimte genoeg voor 2x de overtollige MP-vliegers.

Dat de KLM groepering dat niet wilde heeft nu de consequentie dat er rechtszaken lopen, dan loop je het risico om je ook te moeten verantwoorden voor de keuzes die gemaakt zijn.

De MP vlieger groepering heeft jarenlang stroop gesmeerd; ERF1+2 protocollen, RVA, etc maar het heeft uiteindelijk enkel ontslag opgeleverd, de VNV is onbetrouwbaar en de KLM vlieger groepering ongeïnteresseerd, eigen zuchtig en lui.

Ik hoef de lieve vrede niet meer te bewaren en kan intussen zeggen waar het op staat.
Dat het niet in het mooie straatje past van het goede aanzien van de VNV of KLM vlieger is jammer dan, de realiteit is nu eenmaal hard.
 
Last edited:
VNV sluit interne forum

en nogal ongenuanceerde uitspraak mbt MP vliegers op het VNV forum koste hem zijn moderatorschap aldaar.


Wederom: Weerzinwekkend. Gaat het wel goed met je???

De reden waarom ik uit eigen beweging gestopt ben als (coördinator) moderator is omdat ik me teveel stoorde aan een handjevol KLM vliegers die maar bleven doorzeuren over de compensatie betaling en het bestuur. En eerlijk is eerlijk: Ik kon vervolgens op mijn beurt niet telkens op m'n handen zitten. Ik had geen zin om zoveel energie als kleuterjuf te stoppen in drie of vier gefrustreerde en verzuurde F3000 mannen, die niets beters te doen hadden dan om continu uit te proberen waar de grens van de moderators lag. En door de verleiding niet te kunnen weerstaan om tegengas te geven aan al die negativiteit, liep ik de andere moderators telkens voor de voeten.

Laat MP er svp buiten.
 
Als je mij een beetje gekend had dan had je geweten dat ik dat ook zo op het VNV forum gezet zou hebben.

Snap jij het verschil niet helemaal tussen airwork en het VNV forum?

Hint: het ene is anoniem het andere niet. Het ene is publiek het andere niet.
 
Back
Top