VNV sluit interne forum

Wederom: Weerzinwekkend. Gaat het wel goed met je???

De reden waarom ik uit eigen beweging gestopt ben als (coördinator) moderator is omdat ik me teveel stoorde aan een handjevol KLM vliegers die maar bleven doorzeuren over de compensatie betaling en het bestuur. En eerlijk is eerlijk: Ik kon vervolgens op mijn beurt niet telkens op m'n handen zitten. Ik had geen zin om zoveel energie als kleuterjuf te stoppen in drie of vier gefrustreerde en verzuurde F3000 mannen, die niets beter te doen hadden om continu uit te proberen waar de grens van de moderators lag. En door de verleiding niet te kunnen weerstaan om tegengas te geven aan al die negativiteit, liep ik de andere moderators telkens voor de voeten.

Laat MP er svp buiten.


Oktober 2016
Jouw posting en toen was je nog moderator:
"XXXX, er was een harde kern MP vliegers die het volste recht meende te hebben op de linkerstoel van de B777. Jullie zijn te lang achter deze mannen aan blijven lopen. De MP ledenraad is altijd al een schijnvertoning geweest. Wantrouwen vanaf het eerste begin, niet luisteren en alleen maar voorgekookte initiatiefmoties."

En de reactie daar op van een MP lid
"Als ik moderator was geweest dan zou ik XXXXX op z'n minst hebben gevraagd z'n harde beweringen te onderbouwen met feiten, dan wel te nuanceren. Er staat nogal wat in die eerste paar zinnen..."

Xen om geen namen te noemen, maar de strekking is wel duidelijk lijkt me.
Gerust zal je meer aanleiding gezien hebben om geen moderator meer te willen zijn, maar een dergelijke reactie diskwalificeert je onmiddellijk.

Gaat mij helemaal niet om de strekking van die posting, dat je die mening hebt weet ik allang, het ging eigenlijk meer om flash die beweerde dat jij de enige was die het goed voor had met de MP vliegers. Tja dan lig je even in het 'kruisvuur'

Hier komt dan weer het gebrek aan achtergrond en kennis van flash om de hoek kijken, hij doet de de KLM en VNV zaak meer kwaad dan goed heb ik het idee.
 
Last edited:
Gaat mij helemaal niet om de strekking van die posting, dat je die mening hebt weet ik allang, het ging eigenlijk meer om flash die beweerde dat jij de enige was die het goed voor had met de MP vliegers. Tja dan lig je even in het 'kruisvuur'

Lekker wild om je heen slaan 3-holer.:passed:

Hoe slaap jij eigenlijk nog?
 
Want een moderator mag geen mening hebben?

Waarom ben jij eigenlijk nog VNV-lid?

Een moderator mag geen ongenuanceerde mening hebben, zeker niet als de moderator in kwestie zich menig keer beriep op het modereren van postings vanwege het ontbreken van onderbouwing.

Van die k club ben ik gelukkig al heel lang geen lid meer, zouden meer leden moeten doen.

Neemt niet weg dat ik voldoende hoor en niet alleen van MP leden, er zijn genoeg leden die zich schamen voor die club.
 
Maar je zit wel op het VNV-forum rond te neuzen?

Best wel triest.

Ik neus nergens rond, heb ook geen login code of iets dergelijks, als iets interessant is wordt het gewoon toegestuurd, dat bepalen de VNV leden dus zelf.

Kennelijk acht men dat nodig gezien het trackrecord van de VNV mbt eenzijdige communicatie.
Ook geen probleem als je niets te verbergen hebt lijkt mij.
 
Kennelijk acht men dat nodig gezien het trackrecord van de VNV mbt eenzijdige communicatie.
Ook geen probleem als je niets te verbergen hebt lijkt mij.

Het quoten van posts van een lid van VNV op het forum is om eenzijdige communicatie van VNV te voorkomen. Helder, goed punt vriend!

Niet echt geloofwaardig helaas.
 
Ik ga even rondje slapen en dan die 'gouden bergen' weer binnen halen.

Kom over paar dagen wel weer eens langs hier.
 
Het quoten van posts van een lid van VNV op het forum is om eenzijdige communicatie van VNV te voorkomen. Helder, goed punt vriend!

Niet echt geloofwaardig helaas.

Zoals ik al zei, was om een punt te maken over jouw postings, je doet echt meer kwaad dan goed.

sweet dreams
 
Zoals ik al zei, was om een punt te maken over jouw postings, je doet echt meer kwaad dan goed.

sweet dreams

Dus toch een inlog. Lekker betrouwbaar ben jij!
Kwaad? Door aan te tonen dat je een rancuneus figuur bent?

Tot over een paar dagen dan maar. Gaan we dan weer lekker verder knikkeren.
 
Als BEIDE heren kleuters zich nou enkelt en alleen op inhoud zouden richten zou het nog een interressante discussie zijn. Het continu elkaar in de haren vliegen (van beide kampen) draagt niet bij tot een zinvolle diacussie, maar een ouderwets kleutergevecht op het schoolplein....

Je kan het met elkaar (on) eens zijn, maar bestrijd elkaar dan met kennis, feiten (of onderbouwde meningen) en niet met persoonlijke verwensingen.
 
VNV sluit interne forum

Gaat mij helemaal niet om de strekking van die posting, dat je die mening hebt weet ik allang, het ging eigenlijk meer om flash die beweerde dat jij de enige was die het goed voor had met de MP vliegers.



Laten we 'MP vliegers' en 'MP ledenraad' even goed uit elkaar houden. De MP ledenraad (inclusief de hardliners daar) heeft de MP vliegers in mijn ogen geen enkele dienst bewezen. Daar ging mijn posting op het VNV forum over.
 
Laten we 'MP vliegers' en 'MP ledenraad' even goed uit elkaar houden. De MP ledenraad (inclusief de hardliners daar) heeft de MP vliegers in mijn ogen geen enkele dienst bewezen. Daar ging mijn posting op het VNV forum over.

De MP LR was een hele goede afspiegeling van de MP vlieger groepering, met tussen door ook nog verkiezingen, waarbij de verschillende belangen en meningen altijd in balans waren.
Sterker nog er was zelfs 100% bezetting, dit om de truc van vd Hudding te pareren om op een slinkse wijze met een opeens andere interpretatie van de statuten te voorkomen dat zich er geen nieuwe LR-leden tussentijds konden opgeven.

Ook werden de MP vliegers goed op de hoogte gehouden en belangrijke zaken middels enquetes aan de MP vlieger groepering voorgelegd.
De MP LR was zelfs nog erg terughoudend in haar houding gezien de schofterige manier waarop het bestuur de gehele groepering behandeld heeft.

Die eensgezindheid blijkt ook uit het met 98% van de stemmen afwijzen van het bestuurslid MP zaken wat door het bestuur als trekpop naar voren geschoven was en aan de met 180+ man/vrouw (van de 220 vliegers destijds) mee doen aan de vracht OvO.

Dat jij dat niet wil zien is volstrekt helder en tekenend voor de voortdurende verkeerde voorstelling van zaken welke bijzonder goed geënsceneerd is door het bestuur en de ziende blinde en horende dove KLM LR prima uitkwam, opportunisme ten top.

Het valt steeds weer op dat in geen enkel dossier de KLM-vlieger schuld heeft. Nooit.
Of het nu MP, KLM, ME3 of de AF vliegers betreft, het ligt altijd aan iemand anders.

Er heeft gewoon ordinaire broodroof plaatsgevonden, met mede weten en goedkeuring van de KLM vlieger groepering.
 
Als BEIDE heren kleuters zich nou enkelt en alleen op inhoud zouden richten zou het nog een interressante discussie zijn. Het continu elkaar in de haren vliegen (van beide kampen) draagt niet bij tot een zinvolle diacussie, maar een ouderwets kleutergevecht op het schoolplein....

Je kan het met elkaar (on) eens zijn, maar bestrijd elkaar dan met kennis, feiten (of onderbouwde meningen) en niet met persoonlijke verwensingen.

Je hebt gelijk B767-300ER.
Ik laat zijn postings verder voor wat ze zijn.
 
1_19_110.jpg
 
Maar 3-holer, kun je mij dan ook meteen oproepen als getuige? Ik weet namelijk ook een aantal zaken die ik best onder ede wil verklaren. Ik kan alleen niet garanderen dat alles even positief is voor de MP-ers.
 
Als ze relevant zijn voor een zaak zou ik niet weten waarom niet Q?
Maar als jij partij bent voor de tegenpartij van 3-holer, zal je eigen advocaat daartoe moeten verzoeken in het verweer.
 
Back
Top