Aanname Transavia

Welke regeling?

Mij werd in het sollicitatiegesprek verteld dat Duitsland een apart bedrijf zou worden en daarom zou een base transfer naar Nederland (waarschijnlijk; ze wisten toen nog bar weinig.... zucht) niet tot de mogelijkheden behoren.

Exact zoals ik het zeg. Je geeft zelf al aan dat toen nog niet alle details bekend waren en dat is waar je het dan helaas mee moet doen.
 
Welke regeling?

Mij werd in het sollicitatiegesprek verteld dat Duitsland een apart bedrijf zou worden en daarom zou een base transfer naar Nederland (waarschijnlijk; ze wisten toen nog bar weinig.... zucht) niet tot de mogelijkheden behoren.

Er is maar 1 senioriteitslijst. Je mag bieden op vacatures, dus als je graag naar NL wil en er is plek kan je bieden. Alle F/O, in MUC zijn nu Nederlands dus een groot deel wil graag in NL werken en zal dus bieden op vacatures in NL. Het idee is met niet NL-F/o,s dat ze minder snel op een NL basis zullen bieden.

En DEC,s zijn er ook veel nodig. Er is al roadshow in MUC geweest en kort geleden in DXB, We hebben meen ik rond de 20 DEC,s nodig op dit moment voor de MUC basis
 
Goedemorgen,

Kan iemand mij vertellen of Transavia eerder gemaakte vlieguren meetelt om het salaris voor een FO te bepalen?

Ik las dat Transavia in Duitsland eerder gemaakte vlieguren niet meetelt, hoe werkt dat voor de basis op Schiphol?

Thanks!
 
Is het niet op basis van senioriteit in de zin van hoelang je er al werkt? Wat dus betekent dat je onderaan begint...
 
Je begint inderdaad onderaan. Eerste twee maanden trainingssalaris rond de 1500 euro bruto.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Meer mensen onlangs mail gehad met vraag of je nog belangstelling hebt voor een FO-functie bij Transavia, terwijl je niet opgeleid bent bij één van de voorkeursscholen?
 
Iemand hier toevallig informatie hoe het staat met de werving voor dit opleidingsjaar en tot wanneer deze nog doorloopt?
 
Transavia FO

Transavia FO

Hallo,

I am sorry for my Dutch, I am not fluent in it. I have the twin French - Dutch citizenship and fly the 737NG for approx a year now. I have been called by the recruitment team of Transavia to agree a selection process date.
Anyone else here ?
Thx!
 
Ik heb op de forum gezocht, maar kwam geen up to date bericht over de selectie fase bij EPST tegen. Is dit hetzelfde test als ab initio testen bij de EPST?

Is er iemand die info wilt delen? PM mag natuurlijk ook.
 
Ik heb op de forum gezocht, maar kwam geen up to date bericht over de selectie fase bij EPST tegen. Is dit hetzelfde test als ab initio testen bij de EPST?

Is er iemand die info wilt delen? PM mag natuurlijk ook.

Uiteraard is de selectie niet hetzelfde als bij de ab initio
 
Mijn programma:

DAG 1
Interview HV
Simgrading
Interview 2

DAG2
Advanced Compass test
ATPL questionnaire
Wiskunde test

Collega is al geweest, ATPL questionnaire zijn blijkbaar openvragen.
Van zijn groep 3 van 10 door.

Van twee afzonderlijke bronnen gehoord dat EPST leerlingen voorkeur hebben. Selectie is uitbesteed aan EPST.

Vraag van mijn kant, is de selectie altijd dusdanig omslachtig geweest? Meen me te herinneren dat ab-initio kandidaten 'slechts' een simbeurt en een interview met HV kregen?
 
Mijn programma:

DAG 1
Interview HV
Simgrading
Interview 2

DAG2
Advanced Compass test
ATPL questionnaire
Wiskunde test

Collega is al geweest, ATPL questionnaire zijn blijkbaar openvragen.
Van zijn groep 3 van 10 door.

Van twee afzonderlijke bronnen gehoord dat EPST leerlingen voorkeur hebben. Selectie is uitbesteed aan EPST.

Vraag van mijn kant, is de selectie altijd dusdanig omslachtig geweest? Meen me te herinneren dat ab-initio kandidaten 'slechts' een simbeurt en een interview met HV kregen?

Dat is een flink afvalpercentage (zeker voor een groep personen die reeds verkeersvlieger zijn). Is de selectie dusdanig pittig geworden of valt het niveau van het aanbod tegen?
 
Back
Top