XanderFly
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Beste XanderFly,

    Ik heb vernomen dat jij aan de BA FPP selectie hebt meegedaan. Waar ik echter achter probeer te komen is of de BBVA, de bank waar je het voorschot leent, lenginen verstrekt aan mensen buiten de UK om. Mijn vraag aan jou is of jij dat toendertijd heb weten uit te zoeken of dat mogelijk is. Ik probeer te mailen, maar krijg telkens bericht dat het bericht niet aankomt.
    Ik wil dat zeker weten alvorens ik vele euro's kwijt ben aan de selectie/reizen etc.

    Met vriendelijke groet,

    Looping
    Hey, alles ok? Ik wil even melden dat ik in precies dezelfe situatie zit als jij: ben 26, afgeronde WO en de wens om vlieger te worden. Heb eerst WO gedaan om een vangnet te creeeren. Maar de huidige marktomstandigheden doen mij zo twijfelen om 100k/150k te investeren in een bodemloze put.. misschien kunnen we een keer samen gedachten uitwisselen?
    Hey Xander,

    Waar wil je je opleiding gaan volgen? hoeveel dagen werk je per week? ga je het wel kunnen combineren?

    Ik werk al 2 jaar als arts, maar door de huidige situatie in de pilotensector ga ik geen 1.5 ton neerleggen voor een opleiding.

    Groet,

    Yavuz
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top