mjs
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hii,

    Ik zie dat jij ook bij nlh vliegt en in nl woont mag ik je daarover wat vragen stellen? Ik zit op dit moment ook in de selectie en wil de overstap maken naar norwegian, maar heb nog enkele open vragen.
    Let me know :)

    Groetjes,
    Dennis
    Hoi Mjs,

    alles goed!? dacht stuur je een bericht. Weet niet of je druk bent met training bij BA, maar wilde je feliciteren met je nieuwe baan. Ik had begrepen dat je voorheen bij Ryanair vloog, ik ben zelf ook ex Ryanair en zit nu bij EK.

    Wilde deze ronde bij BA gaan solliciteren. Laatste keer was in 2011. Kwam door de initieële screening van de essay en toen met de overname van BMI werd alles stop gezet. Ik ben benieuwd of ik deze ronde door zal komen.

    Als je tijd hebt, wilde ik je vragen hoe de selectie eruit ziet en wanneer je de selectie hebt gedaan!? Wat je heb je allemaal aan voorbereiding gedaan!? Skytest cd gebruikt of andere tools/media etc. Wat zijn de medical eisen die BA stelt!? Weet jij wat de T/C's zijn voor DEP. Ik keek op PPJN, start salaris is 54069, bruto/netto!? Welke type ga je vliegen!?

    Ik laat het hierbij. Mocht je de tijd hebben om te replyen waardeer ik het graag. Ik begrijp ook als je het druk hebt met training. Succes bij BA. Groet, Mark
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top