RVA, 67 man naar KLM met suppletie, DHRS met suppletie, SBA, VVR naar Etihad, VVR naar Trans 1, VVR naar Trans 2.
Ik snap in dat opzicht niet waarom de VNV "niets" voor de MP vlieger zou betekenen. Zoals bovenstaand genoemd zijn er genoeg opties voorbij gekomen. Zelfs die 2 jaar ontslagvergoeding -die nog niet lang geleden gelijk is getrokken naar die van de KLM vlieger- is door de VNV bewerkstelligt.
Mijn vraag is waar de MP vlieger concreet wel mee genoegen neemt als bovenstaande opties niet goed genoeg zijn. Nu kunnen we weer rondjes om de kerk gaan draaien waarom het zo slecht gaat met Martinair en wiens schuld het is, maar daar schieten we niks mee op.
Er zijn meerdere malen MP vliegers boventallig c.q. overtollig geweest en de VNV heeft elke keer geprobeerd een nette regeling in elkaar te zetten. Ik krijg persoonlijk de indruk (gezien de geschiedenis) dat alleen een baan bij KLM goed genoeg is, waarbij natuurlijk ook initieel werd ingezet op parallel instromen.
Graag zie ik ook bewijs waarom de VNV dit gegeven perfect zou uitkomen als "alibi" ipv sentiment en onderbuik gevoelens.