Search results

  1. E

    wonen in NL, werken in Belgie en hypotheekrente aftrek

    Hi Folks! Ik ben werkzaam bij een belgische klub, maar ik heb een koophuis in NL. Ik doe via mijn kluppie netjes aangifte in belgie, en ik doe dit ook in NL. Is mijn hypotheekrente nu wel, of niet aftrekbaar. Ik heb de belastingdienst buitenland al gebeld, maar zelfs zij weten het niet precies...
  2. E

    Corendon Dutch Airlines

    Hi Folks, Ik heb de eerste selectieronde, het gesprek, gehaald en ik mag nu door naar de volgende ronde: de psychotest. Heeft iemand deze test onlangs gedaan? Wie kan me een paar tips geven om me, voor zo ver dat gaat, een beetje voor te bereiden? Alle info is welkom. Grz E.C.
  3. E

    Corendon Dutch Airlines

    Hi Folks, Ik ben uitgenodigd voor een interview bij Corendon Nederland. Ik krijg ook een "technical quistionnaire". Dat kan natuurlijk van alles zijn: over de boeing 737 of juist algemene luchtvaartkennis. Ik heb nog een paar dagen om me voor te bereiden. Heeft iemand al een gesprek gehad en...
  4. E

    Psychologische testen Arbo Ned

    Hi Folks, Heeft iemand ervaring met de psychologische testen bij Arbo Ned? Ik geloof dat ze testen doen voor oa Trans en/of Arke Fly. Weet iemand wat die testen precies inhouden en of er een site/link of bureau is waar je kunt oefenen voor deze testen. Greez, E.C.
  5. E

    salaris captain B-737 Arkefly

    Beste Airworkers, Kan iemand mij iets zeggen over het salaris van een captain B-737 bij Arkefly? Ik heb begrepen dat ze nog op zoek zijn naar direct entry captains, of neemt men vanwege de economische crisis niemand meer aan? Hoeveel extra daggeld per maand en hoe zien de roosters er uit...
  6. E

    B737 FMS trainer

    Beste Airworkers, Bestaat er een site waarmee je thuis kunt oefenen op een (B737) FMS trainer? Alle info welkom Grz E.C.
  7. E

    cityjet lcy

    Beste airworkers, Zijn er al airworkers die vliegen voor Cityjet in LCY? Hoe is het (vlieg)leven daar, hoe zijn de roosters en is het te doen om gewoon in NL te blijven wonen en heen en weer te commuten? Alle info is welkom Groetjes E.C.
  8. E

    TNT

    Beste Airworkers, Ik overweeg om bij TNT te gaan werken. Zijn er al airworkers die daar al vliegen? Hoe zijn de werkomstandigheden, wat voor roosters heb je en hoe is de algehele sfeer daar? Het gaat om de B-737 operatie. Is zo'n nachtoperatie een beetje vol te houden? Alle info is welkom. Grz...
  9. E

    TNT

    Ik ben uitgenodigd voor de assessmentdag bij SFA in Brussels voor TNT Airways. De assessment bestaat uit een gesprek en een grading, maar ze zeggen niet op welk type. Heeft iemand deze assessment bij SFA ook gedaan voor TNT Airways? Alle info is welkom, zowel voor het gesprek als voor de...
  10. E

    ArkeFly

    Beste Airworkers, Ik ben uitgenodigd door ArkeFly voor een interview en grading. Weet iemand wat ik ongeveer kan verwachten? Is het een goed bedrijf om voor te werken? Zijn de arbeidsvoorwaarden redelijk? Hoe is het rooster? Hoe staat de club er financieel voor en wat zijn de toekomstplannen...
  11. E

    sim assessment A-320 Vueling

    Ik weet dat er veel positiefs en negatiefs gezegd is over Vueling. Maar ik wil de simassessment in elk geval gaan doen. Heeft iemand recent nog de assessment gedaan? Kan iemand me helpen aan powersettings, pitchstanden en de de te vliegen speeds? Thks! E.C.
  12. E

    Eindhoven nieuwe basis Ryanair?

    Beste luitjes, Ik was vorige week voor een charter in Eindhoven en sprak daar met iemand van de handling daar. Hij wist me te vertellen dat Ryanair in onderhandeling is met de luchthaven over een verruiming van de openingstijden. Als het eenmaal zover is dan zouden er direct een paar kisten...
  13. E

    vueling assessment

    Beste Airworkers, Ik ga binnenkort naar een assessmentdag van Vueling in Barcelona. Kan iemand mij iets meer vertellen wat ik daar allemaal kan verwachten. IK heb begrepen dat je een ATPL-testje en een psychtest krijgt. Moet je daar zwaar voor de boeken in of valt het wel mee. Ik heb namelijk...
  14. E

    buitenland werken, belasting nl?

    Beste airworkers, Ik ben aangenomen bij een Ierse club die voor een franse club werkt. Ik moet ook in Frankrijk gaan wonen. Mijn vrouw en kids blijven voorlopig gewoon in ons kikkerlandje wonen. We hebben hier in Nederland een koophuis waar ik de rente dus kan aftrekken van de belasting. Ik...
  15. E

    gezocht: Nederlanders die voor Cityjet werken

    Net het eerste gesprek met Cityjet gehad. Was veel belovend en erg gemoedelijk. Als dat iets zegt over Cityjet zelf dan kan het nog leuk worden! Ik zou graag in contact komen met Hollanders die al langer voor Cityjet werken. Om wat meer te weten te komen over het bedrijf, de werksfeer etc en hoe...
  16. E

    positie direct entry captain cityjet

    Ik heb per e-mail gereageerd op een advertentie voor direct entry captain in de telegraaf van een paar weken terug. Binnen een paar dagen kreeg ik een bericht dat ze me wilden uitnodigen. Is er iemand die recent al voor deze vacature op selectie is geweest? Is het exact dezelfde procedure als...
  17. E

    Cityjet

    Het regent uitnodigingen. Hoe is het mogelijk! Binnenkort op gesprek bij Cityjet. Heeft iemand ervaringen met deze maatschappij? Hoe is het (vlieg)leven daar en wat kan ik verwachten bij het gesprek en de verdere selectie? Wie wat weet mag het hier vertellen. Alvast bedankt. Groetjes E.C;
  18. E

    interview netjets

    Ik ben vanmorgen door Netjets gebeld. Ze bellen maandag a.s. terug voor een eerste telefonische screening. Als dat goed gaat, dan volgt een uitnodiging voor de verdere selectie. Wat kan ik voor vragen verwachten bij de telefonische screening? Heeft iemand onlangs de volledige selectie gedaan...
Back
Top