salaris captain B-737 Arkefly

El Capitano

New member
Beste Airworkers,

Kan iemand mij iets zeggen over het salaris van een captain B-737 bij Arkefly? Ik heb begrepen dat ze nog op zoek zijn naar direct entry captains, of neemt men vanwege de economische crisis niemand meer aan? Hoeveel extra daggeld per maand en hoe zien de roosters er uit? Verder hoe is de werksfeer en klopt het dat iedereen dual type (737/767) moet gaan vliegen? Lijkt me op zich wel leuk vanwege de bestemmingen, maar geeft denk ik ook een hoop extra werk ivm dubbele profchecks etc.
Alle info is welkom.

Tks E.C.
 
Mij was verteld dat het afhankelijk was van ervaring op type en leeftijd. Ik zou op give or take 4000 Euro bruto uitkomen.

Enjoy,
:cool: Biscane :cool:
 
voor 4000?? Dat denk je... je zal ze de kost moeten geven die als baas voor dat geld 50+ mensen door de lucht verschouwen...met alle respect natuurlijk.

Op ppjn staat iets van 5500, wie biedt er meer (of minder)?

gr
C
 
:D Ik denk dat je lang kan wachten op een antwoord.
Voor zover ik weet heeft nog nooit een Arkefly vlieger hier verteld wat er verdient word bij Arke. Altijd is het antwoord: Check PPJN.

No hard feelings btw, dit is gewoon een constatering.
 
Er hebben wel een aantal co's van Arke hun salaris prijs gegeven. Maar Captain 737, ze hebben net hun 2de ontvangen. Dus zoveel zullen er nog niet zijn, en dan ook nog daarbij dat ze op Airwork actief zijn. Die kans is niet zo heel groot.

Maar kan je ze niet gewoon bellen en vragen naar de arbeidsvoorwaarden?
 
lees anders Dit even door. Er staan staan een aantal bedragen in, weliswaar van F/O's maar goed het geeft een idee.
 
Heb gehoord dat het gecombineerd vliegen 73 en 76 (wat nu als proef loopt) niet bevalt en dus mogelijk stopgezet wordt.

Profchecks gaan om en om, dus geen extra checks. Salaris weet ik niet.
 
Yo,

Waar haal jij deze info vandaan???

Ik vlieg mixed en dat gaat prima......................

Groeten Steef
 
Van jou zelf! AW borrel? Zei ook niet dat het niet gaat, maar ik begreep van jou dat het Arke niet beviel?

Nu kun je gelijk je salaris posten ;)
 
salaris... niet genoeg om je studieschuld goed af te kunnen betalen...
Captain. Tja is iets meer maar ja, ik zou op een Dash 8 als captain meer verdienen dan de beginnende captains bij Arkefly.
 
Van jou zelf! AW borrel? Zei ook niet dat het niet gaat, maar ik begreep van jou dat het Arke niet beviel?

Nu kun je gelijk je salaris posten ;)

Heeeey,

Nee dat heb je niet helemaal goed begrepen. Wij zijn net begonnen met de de test (loopt tot eind november).

In de UK liep het niet echt super, ik ken alleen de huidige status niet.

Groeten Steef

PS Junior, er is nog even niets te feliciteren hoor hahaha
 
Kom op, er zijn genoeg F/O's van Arkefly hier, die weten ongetwijfeld hoeveel een beginnende gezagvoerder bij Arkefly verdient. Afgerond op duizendtallen, hoeveel verdien je dan?
 
El Stevo,

De proef is hier stopgezet. Ik weet het fijne er niet van, maar de CAA was niet happy met cross-fleet flying. Werd toch te verwarrend.
 
Kom op, er zijn genoeg F/O's van Arkefly hier, die weten ongetwijfeld hoeveel een beginnende gezagvoerder bij Arkefly verdient. Afgerond op duizendtallen, hoeveel verdien je dan?

de hoogte van het salaris is niet bepalend, de uitgaven per maand bepalen of het genoeg is........maar denk dat het absolute getal niet de bedragen evenaart die men bij andere maatschappijen kan ontvangen...ergo, minder dus! :naund:

Dat geneuzel altijd over salarissen, nederlanders vertellen dat in de regel toch niet graag, solliciteer er en vraag het bij je sollicitatiegesprek. Dan weet je het..en kun je een beslissing maken.

Climb350
 
voor 4000?? Dat denk je... je zal ze de kost moeten geven die als baas voor dat geld 50+ mensen door de lucht verschouwen...met alle respect natuurlijk.
Och, in USA verdienen ze ongeveer 35% van dat en vliegen ze tot op 100 mensen. Dus het nog heel veel erger, gelukkig voor jullie is Europa wat dat betreft nog niet zo slecht als piloot zijnde, maar dat kan allemaal heel erg snel komen. Is hier in USA ook gebeurd.
 
bla bla bla... Niet dat het mij wat intresseert.. Maar een gewoon antwoord op de vraag kan er toch gewoon komen? man man man...


Commander
 
Back
Top