ArkeFly

El Capitano

New member
Beste Airworkers,

Ik ben uitgenodigd door ArkeFly voor een interview en grading. Weet iemand wat ik ongeveer kan verwachten? Is het een goed bedrijf om voor te werken? Zijn de arbeidsvoorwaarden redelijk? Hoe is het rooster? Hoe staat de club er financieel voor en wat zijn de toekomstplannen? Alle info is welkom. Alvast bedankt.

Groetjes E.C.
 
Hoi,

Ik werk er niet. Kan je m.s. het beste even op het arke forum vragen. Daar zitten vast wel wat lui die je verder kunnen helpen. Ik kwam overigens onderstaand bericht tegen op ppjn:

In general pilots are unsatisfied with the package deal and continue to leave for better jobs elsewhere as job oppertunities are now growing.
Outlook:
New F/O's are likely to be hired due to the above.31/Dec/06

M.s. al een antwoord op je vraag.;)
 
Ik werk op schiphol, als "bagagegooier"
Wij handellen Arke af, en ik kan je vertellen dat er vaak wat mis is met die kisten opzich.. Veel stilstaan en enorm veel vertragingen!

Dan heb ik het nog niet over de inhoudelijke leidinggevende, want die hebben er ook niet veel kaas van gegeten!

Just tellin you what I know!
 
Ik kom vaak op Schiphol als passagier. Kan je vertellen dat er vaak wat mis is met die bagagegooiers van deze afhandelaar opzich. Veel stilstaan en enorm veel vertragingen.

Een leidinggevende zal ik niks over zeggen want die heeft er waarschijnlijk ook weinig kaas van gegeten.

Just tellin' you what I'm expiriencing

:D
 
Research

Research

If you have some time Google "Steven van der Heijden"

Some rather interesting quotes. Here's my personal favourite:-

TUI-directeur: 'luchtvaartvisie De Vlieger is briljant'

Ondanks dat luchtvaartconcern ExelAviationGroup (EAG) van Erik de Vlieger in zwaar weer verkeert, noemt de directeur van reisorganisatie TUI de visie van De Vlieger op het bedrijf 'briljant'.