Eindhoven nieuwe basis Ryanair?

El Capitano

New member
Beste luitjes,

Ik was vorige week voor een charter in Eindhoven en sprak daar met iemand van de handling daar. Hij wist me te vertellen dat Ryanair in onderhandeling is met de luchthaven over een verruiming van de openingstijden. Als het eenmaal zover is dan zouden er direct een paar kisten geplaatst worden en heeft Ryanair een vaste basis in Nederland. Wie weet er meer?

Greez E.C.
 
Volgens directeur van luchthaven Twenthe zou Ryanair ook in onderhandeling zijn met Twenthe (als bestemming). Eerst zien en dan geloven!
 
veruiming openingstijden Eindhoven???? moet wel heel veel gebeuren willen die overbetaalde ambtenaren in Eindhoven Tower langer openblijven!!!
 
veruiming openingstijden Eindhoven???? moet wel heel veel gebeuren willen die overbetaalde ambtenaren in Eindhoven Tower langer openblijven!!!

Als je die Verkeersleiders al overbetaald vind... worden gewoon naar militaire rang en dienstjaren betaald dus valt heel erg tegen als je dat met civiele ATC vergelijkt...

Grtz
 
737 said:
veruiming openingstijden Eindhoven???? moet wel heel veel gebeuren willen die overbetaalde ambtenaren in Eindhoven Tower langer openblijven!!!

Jij hebt echt een probleem met overheidsdiensten lijkt het.
 
En als het nog eens ergens op sloeg, of je zou het oneens met 737 kunnen zijn. Maar zijn reacties getuigen vaak van weinig kennis van zaken.
 
Jij hebt echt een probleem met overheidsdiensten lijkt het.
Mij lijkt het dat 737 met iedereen problemen heeft :S
Grappig om te zien hoe zijn posts vol staan met uitroeptekens en vaak negatief zijn,... maarja waar is een Bulletin Board anders voor, lekker uitleven :p
 
Nu ik zo zijn posts zit te lezen,... hij doet me denken aan een ex-denim co-pilootje
 
@FD: ex-squize me ? ? zijn/waren die er echt ? ?
Zal z'n redenen wel gehad hebben ;) wie ben ik om daarover te oordelen (A)
 
Ja broodje aap verhaal allicht.... ligt ergens achter in mn hersenpan, weet niet meer hoe ik er aan kwam.

maar dacht dat een jaar of 8 terug er iemand van de klm naar denim ging (als DEC), en vervolgens weer naar de klm wilde maar afviel tijdens de selectie.... sindsdien weer terug bij denim aan het verkondigen dat United 'm wilde hebben (in de tijd zo'n 8 jaar terug dat ze nog 300K+ dokten aan senior captains), maar dat ie liever bij denim vloog... :D nu is er overigens niks mis met een F50 or Denim... Maar ehhh....

you boys have a great weekend.
FD
 
Back
Top