Recent content by joostenf

  1. joostenf

    FR: Programma tijdens intro at EMA

    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om uit ervaring te posten wat een new hired cadet allemaal te wachten staat tijdens het 6 daages introductie weekje in EMA? Ik moet er 14 januari heen... Ben erg beniewd en het duurt w.s. nog even voordat ik het van FR zelf ga horen ;)
  2. joostenf

    Ryanair interview via CAE

    Ondanks dat er veel geschreven is over de grading etc etc... Ik heb de MCC cursus via CAE in Brussel gedaan, waarbij sim sessie 1 en 5 beoordeeld worden door CAE op geschiktheid. Je hoeft dan niet meer de sim in bij FR. Ook doe je een written general knowledge test, en een engelse test. Als...
  3. joostenf

    Aeronautical Acedemy of Europe (Evora) vraagje

    Hoi Airworkers, Ik ben bijna klaar met mijn ATPL theorie (residential Naples), en wil bij terugkomst na de examens in Gatwick graag zsm door met mijn praktijk. Ik heb diverse offerte's liggen en 1 daarvan is die van AAE.pt Nadat ik eea heb gelezen op oa dit board over de school, en...
  4. joostenf

    ATPL examenhulp

    Beste ATPL-ers, Aangezien ikzelf het laatste kluitje examens aan het voorbereiden ben wil ik jullie deze site niet onthouden (misschien kan ie bij de links?): http://atpl.sep2jet.com staan 6500 atpl oefenvragen. De site is nog in opbouw, maar de database is functioneel. Je kunt je tot zondag...
  5. joostenf

    Roost-Air

    Hi mensen, :grijns: Ik weet niet of jullie de site al kennen, maar aangezien de link niet op de airwork linkpagina staat : www.roost-air.com Ik moet zeggen dat ik om de meeste strips wel aardig kon lachen :grijns: Beste wensen voor 2007 alvast !!!
  6. joostenf

    Naples florida mei 2006

    Hi guys, Zoals het er nu naar uitziet vertrek ik half mei naar Naples om 4 maanden te gaan blokken voor de 1e module groundschool... Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die wellicht ook gaan voor hun ppl of voor een langere periode om een appartement mee te delen... Ik ben benieuwd ;)...
  7. joostenf

    Airpool bij BNN radio

    yo Airworkers... Even een mededeling... Ze zijn bij toeval op Airpool gestuit en waren erg geinteresseerd in het concept en hebben me gebeld voor een radio item. Ik heb zaterdag dus een afspraak, en als het goed is wordt het kort daarna (enkele dagen) uitgezonden. SUPER! Ik weet nog dat er...
  8. joostenf

    Airpool-down menu-tje.

    Op de frontpage van Airwork linksonder staat ie... , het Airpool-down menu zoals ik hem noem. :grijns: :grijns: Als jij zelf een site hebt ben je bij deze van harte uitgenodigd om het pulldown menu-tje op je site te zetten. Uiteraard gaat dit vergezeld van heel heel heel veel dank!!! Zo...
  9. joostenf

    Uurtjes in Amerika: Tipje gevraagd

    Hey fella's Ik heb enkele weken al een ticket geboekt naar Miami, om lekker uren te gaan maken in Naples. Ik vertrek 22-06. Nu hou ik al een poosje het weer in de gaten, en het is echt huilen geblazen! Nou wist ik dat vantevoren wel hoor, maar zeker met de drukte op NAC erbij denk ik dat ik...
  10. joostenf

    Testpiloten gezocht

    Hi folks... Ik ben reeds geruime tijd bezig met een site waarop vliegers en passagiers elkaar kunnen 'ontmoeten'. In het kader van Pro-rata vluchten delen. Nu ben ik in een eindstadium aangeland, waarop alles 'werkt' en ik hoofdzakelijk lay-out technisch nog wat maatwerk moet verrichten. Ik...
  11. joostenf

    Hourbuilding USA

    Hi folks.. Ik heb afgelopen jaar mijn PPL in florida gehaald studeer nu ATPL theorie en heb nu 72 uur TT, en wil dit voorjaar terug één of enkele weken naar (anywhere in) the US om zoveel mogelijk uren te maken. Wil minimaal naar 100.. Bij voorkeur een leuke cross country! Ik vroeg me af...
  12. joostenf

    ATPL groundschool dillema

    Beste mede Airworkers, Ik zit met een probleempje; Ik wil beginnen met ATPL groundschool, aangezien ik fulltime werk, ga ik zeker een distance learning cursus volgen.. Ik zal de situatie nader uitleggen: Ik heb een UK JAA PPL, en wil dus groundschool starten. Officieel moet ik dus een...
  13. joostenf

    FAA gelijkstelling: afspraak FSDO

    Wie moet er nog meer een afspraak maken met een officer van de FAA voor zijn Amerikaanse gelijkstelling? Misschien is het handig om dit was georganiseerder te doen. Ik heb zojuist gebeld met het New York IFO, en er komt iemand naar Heatrow in November. Ik hoor het wel.
  14. joostenf

    Nice landing!

    Ik dacht dat Pahokee smal was met een C-172... :grijns: Ik liep hier toevallig tegenaan: het hele verhaal van de piloten: http://teamhouse.tni.net/Misc/SAA/deadon.htm
  15. joostenf

    Cessna importeren

    Beste Airworkers, Ik ben benieuwd welke wegen je moet bewandelen om een N geregistreerd toestel over te laten komen naar Nederland. (ivw/import etc). Het gaat me puur om de kosten van de import, de operationele kosten even buiten beschouwing gelaten. Ik kan er bijna geen informatie over...
Back
Top