Airpool bij BNN radio

joostenf

New member
yo Airworkers...

Even een mededeling... Ze zijn bij toeval op Airpool gestuit en waren erg geinteresseerd in het concept en hebben me gebeld voor een radio item.

Ik heb zaterdag dus een afspraak, en als het goed is wordt het kort daarna (enkele dagen) uitgezonden.

SUPER! Ik weet nog dat er tijdens een oproepje van 10 seconden op radio 538 ongeveer 150 members zijn bijgekomen, en ze hebben me min of meer toegezegd dat ze 5 tot 10 minuten willen besteden aan het onderwerp ...

Ik laat jullie weten wanneer het uitgezonden wordt!

:grijns:

Groeten Frank

www.airpool.nl
 
Airpool

Airpool

Hé Joostenf,

Goed om te horen man, en nu maar hopen dat veel mensen daar naar luisteren!

Dan komen er weer meer mensen bij, en word het vliegen in de GA tenminste weer een beetje betaalbaar, en komen er op den duur ook weer meer nieuwe leerlilng vliegers voor het PPL bij.

Want van alle mensen die een keer mee vliegen zijn er altijd wel een aantal bij die het zelf ook willen leren.

Goed initiatief voor de GA in Nederland!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hey Airpooler,

Super man! Hopen dat ze er inderdaad veel aandacht aan besteden.
Succes zaterdag en we spreken elkaar.


Groeten,
PA-28
 
Met welke intentie...

Met welke intentie...

Heb je een idee over de intenties en perspectief van de reporter / journalist?

Misschien belichten ze wel een potentieel groot gevaar in vliegtuigjes met onbekende en ongescreende passagiers met (hand)bagage die niet door een x-ray is gegaan die zomaar over nederland kunnen vliegen voor 100 Euro! en dat zoiets in 2005 nog mogelijk is.

Please note, just playing devils advocate here.
 
Dank je voor de "zorg"

Wegens slecht weer is het een weekje opgeschoven. Ik heb een voorinterview gehad en het gaat louter om het concept in zijn positieve zin. Het is voor een reis/leisure programma.

Misschien belichten ze wel een potentieel groot gevaar in vliegtuigjes met onbekende en ongescreende passagiers met (hand)bagage die niet door een x-ray is gegaan die zomaar over nederland kunnen vliegen voor 100 Euro! en dat zoiets in 2005 nog mogelijk is.

nou voor 100 euro moet je een aardig poosje de lucht in als je de kosten deelt :grijns:

Maar effe serieus, het is natuurlijk niet zo dat je een blinde afspraak maakt via de site. Airpool is slechts het eerste schakeltje in de stap. Als de vlieger een ongemakkelijk gevoel heeft bij een meevlieger dan is er geen enkele reden om iemand te selecteren waar je wel een goed gevoel bij hebt.
 
Top, succes met de opnames!

Nationale radio is natuurlijk erg goede reclame.
Let idd wel op valkuilen, je weet nooit.
Heb geleerd dat journalisten altijd uit zijn op sensatie. Denk bij elk antwoord goed na of dingen die je zegt niet verkeerd begrepen kunnen worden. Neem rustig de tijd, probeer in woordgroepjes te praten, zo heb je zelf de tijd om na te denken, en hebben de luisteraars de tijd om het tot zich door te laten dringen (idd, heb mediatraining gehad).
Bedenk van te voren een aantal dingen die je gezegt wil hebben, en probeer deze in de antwoorden te verwerken.
 
Back
Top