Testpiloten gezocht

Status
Not open for further replies.

joostenf

New member
Hi folks...

Ik ben reeds geruime tijd bezig met een site waarop vliegers en passagiers elkaar kunnen 'ontmoeten'. In het kader van Pro-rata vluchten delen.

Nu ben ik in een eindstadium aangeland, waarop alles 'werkt' en ik hoofdzakelijk lay-out technisch nog wat maatwerk moet verrichten.

Ik heb welliswaar al goede hulp van een paar personen mogen hebben, maar wil nu een grotere groep uitnodigen om de site te gebruiken, en mij van feedback te voorzien!

Als je dit leuk lijkt meldt je vooral even aan als gebruiker! Maak een aantal vluchten aan, onderzoek de mogelijkheden etc etc...

Overigens is commentaar van iedereen welkom...

www.airpool.nl


Ben benieuwd naar jullie reactie's :grijns:
 
Last edited:
Coole Site Frank!

Deze zou wat mij betreft bij de links mogen komen te staan op de Airwork voorpagina.

Super idee!!!


Groeten

:radar: André :radar:

PS: Goeie Disclaimer ook;)
 
Ik vind mijn site beter :grijns:

...en het was juist de bedoeling om vliegen goedkoper te maken! Dus betalen voor een match lijkt me raar...


Illegaal? nehh... in feite doe je toch niets verkeerd? Zolang je de vlucht maar netjes en volgens de gestelde regels uitvoert en je paxen maar pro rata laat betalen.

Bij het posten / aanmaken van een vlucht wordt hier de nadruk op gelegd, en een kosten indicatie wordt door het systeem gemaakt, daarbij wordt de vlieger uiteraard meegenomen.

Om dit te kunnen zien werken moet je alleen even aanmelden.

Oh ja, als je dit in eerste instantie annoniem wilt doen vind ik dat ook best hoor..

FF voor de duidelijkheid.. Alle vluchten die er nu op staan zijn puur voor de TEST.. schroom niet om er een paar bizarre tripjes op te zetten als je e.e.a. wilt testen.. Aan het einde van de testperiode zal ik de test vluchten verwijderen :radar:

www.airpool.nl
 
Last edited:
maar is het voor die dude wel legaal die betaald krijgt voor zn match? een rare manier van inkomen nietwaar? en bovendien lijkt het een beetje te commercieel zonder een echt rondvluchten bedrijf te zijn.
 
hey.. :grijns:

Zullen we het over mijn site hebben? ;)

Je hebt wel gelijk.. daarom wil ik het niet commercieel houden! Zie het als een service aan mijn mede vliegers :grijns:

www.airpool.nl
 
Kan me er iets bij voorstellen, ik ben zelf ook van het type 'eerst doen dan denken' :D
 
Frank,

ik kan mijn ATPL niet in mijn gegevens kwijt... verder heb ik ook meerdere ratings en moet ik nu kiezen voor MEP/SEP...

Ga er morgen verder mee spelen.

Erik.
 
Al enig idee voor hoeveel miljoen je het straks gaat verkopen ;)

En dat databeest met al die NAW's , nooit verkeerd !

S.
 
Al enig idee voor hoeveel miljoen je het straks gaat verkopen
In dat geval ga ik meteen mijn ATPL halen :grijns:

@flyboy:
ik kan mijn ATPL niet in mijn gegevens kwijt... verder heb ik ook meerdere ratings en moet ik nu kiezen voor MEP/SEP...

Goeie, ik zal de tabellen uitbreiden met deze info. Ik hoop dat je het wat vind :grijns:

En dat databeest met al die NAW's
Ik zal een privacy policy opstellen. Het mag vanzelf spreken dat NAW gegevens niet verkocht worden.
 
Last edited:
Mooie site! Vooral dat je, als je een toestel hebt toegevoegd deze automatisch via die geweldige Texel site kunt bekijken!

Als je ingelogd bent kun je trouwens niet meer bij de FAQ en forum, klopt dat?

Goed werk!
 
Als je ingelogd bent kun je trouwens niet meer bij de FAQ en forum
haha.. Klopt. Als je een vlucht hebt gemaakt, waarop iemand reageert kun je de deze persoon 'bevestigen'. Op dat moment krijgt de gast een melding van de bevestiging (onder "mijn geaccepteerde vluchten"). Door in deze melding op
chat_icon_enter.gif
te klikken kan je een flight chat aanmaken, dit is een forumpje voor de betreffende vlucht.
Ik weet effe niet of de vlieger er dan ook zo naartoe kan.

Goeie opmerking, zal er naar kijken. Log anders even in als gast, dan zie je wat ik bedoel.


www.airpool.nl
 
Last edited:
Als je een bericht plaatst als piloot zijnde en je mensen reageren, krijg je dan geen reactie via de mail?

En is het mogelijk om bij de oproep een (nick)name te plaatsen? Kan me toch voorstellen dat je op een gegeven moment een bepaalde voorkeur hebt.

Ciao,
PA-28
 
En is het mogelijk om bij de oproep een (nick)name te plaatsen? Kan me toch voorstellen dat je op een gegeven moment een bepaalde voorkeur hebt.

Je kunt ook vluchten zoeken op crew name, hier hoort een soort sleutel bij..

Voor mij is dat crew ID: c-61 met sleutel: fly

Deze kan je dus meegeven aan mensen , directe familie reguliere gasten etc etc

De mailer wordt aan gewerkt!

:grijns: bedankt voor je reactie :grijns:
 
joostenf said:
Je kunt ook vluchten zoeken op crew name, hier hoort een soort sleutel bij..

Voor mij is dat crew ID: c-61 met sleutel: fly

Deze kan je dus meegeven aan mensen , directe familie reguliere gasten etc etc

De mailer wordt aan gewerkt!

:grijns: bedankt voor je reactie :grijns:


En kun je die ID ook zelf aanmaken?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top