Sierra Mike Delta
New member
- 285 TT slechts, single pilot
- 2 x GPS jammed gedurende 80% van de vlucht (by NOTAM..)
- 1 approach parallel met 2 F18s 'holding hands'
- 1 GA by TWR / 1 dual artificial horizon faillure during IMC approach (quite confusing) / 1 RAF jet (Sentinel?) van te dichtbij gezien op FL160
- TR PA31/42 Cheyenne
- 1 x #2 behind the company plane (..gebeurt ons bijna nooit)
Ondanks magere aantal uurtjes erg druk geweest, interessante en uiteenlopende projecten.
De Piper Cheyenne II(XL) is een heerlijke bak om te vliegen.
- 2 x GPS jammed gedurende 80% van de vlucht (by NOTAM..)
- 1 approach parallel met 2 F18s 'holding hands'
- 1 GA by TWR / 1 dual artificial horizon faillure during IMC approach (quite confusing) / 1 RAF jet (Sentinel?) van te dichtbij gezien op FL160
- TR PA31/42 Cheyenne
- 1 x #2 behind the company plane (..gebeurt ons bijna nooit)
Ondanks magere aantal uurtjes erg druk geweest, interessante en uiteenlopende projecten.
De Piper Cheyenne II(XL) is een heerlijke bak om te vliegen.