Daar gaan we weer! Totals 2011

Zowaar heb ik ook een paar uurtjes mogen maken.

9 en een beetje TT.
7 UUR Aquila A210.
1 UUR A320 FFS.
1 UUR FNPTII Diamond DA42.

Komend jaar duidelijk meer uren.

Hele fijne kerst en gelukkig en gezond nieuwjaar.
Dat er maar weer veilig gevlogen kan worden.
Tot op heden zie ik weinig diversions en Bird Strikes. Vorig jaar waren dat er meer. Alleen maar goed uiteraard.

Mvg,

V1
 
Volgens mij werd er ook gemeld dat dit het veiligste jaar voor de luchtvaart ooit was haha.

Op drie vluchten in een ASK-21 waarvan 10 minuten sticktime na helemaal niks :)

Een fijne kerst een alvast een gelukkig nieuwjaar, moge het een mooie worden!

BF
 
152 TT + 52 SIM
141 SEP
11 MEP
1 echte diversion
Langste vlucht 12u C172
Alle meridianen doorkruist :)

Santa Claus nergens tegengekomen :(
 
Zo, mijn jaar zit er ook al weer op. :yeehaa:

Airbus A380:
640 uur echt plus 20 uur sim.
62 legs met 20 eigen landingen.
31 reizen naar maar liefst zes verschillende bestemmingen!
Geen low visibility, go-arounds, diversions of andere ongein.

Mijn volgend vliegjaar begint pas in de loop van februari. Aan mijn urengrens zal ik dus ook in 2012 wel weer niet komen!

Iedereen vrolijke kerst en een goede jaarwisseling gewenst. :kerst:
 
8 uur 737 sim en TR 777
185 uur 737
205 uur 777

Had gehoopt om toch nog de kaap van de slappe 400 te overvliegen, maar kerst en nieuw thuis is een waardig altneratief :)
 
Goedemiddag allemaal!

Met nog 4 standby dagen te gaan tot eind 2011, de volgende totals:
Sinds eind april vliegend op de 767..

499:27 uur aanwezig geweest in het vliegtuig
394:29 uur daadwerkelijk achter het stuur gezeten
50:00 uur simulator B767
76 landingen meegemaakt (actief, PM/PF)
1x birdstrike tijdens flare
0x diversion

Fijne feestdagen allemaal, en happy landings in 2012!
 
Last edited:
Tsjonge, 960-999 uur in een jaar? Goede crewplanners! Die gasten zijn hun gewicht in goud waard (voor het bedrijf dan wel te verstaan). Ik denk dat je hier als vlieger snel oud van wordt.

Zelf heb ik net 9 sessies van 2 uur als pf en 2 uur nfp gevolgd door een 2 uur checkride erop zitten. Loft (4 uur totaal) misschien nog dit jaar, en anders begin volgend jaar. Dan wachten tot ik de queen-of-the-skies (met bwk grafstenen aan de vleugeltippen) eindelijk eens in levende lijve mag ontmoeten.
 
Wat een jaar is dit geweest... mooie hoogtepunten, flinke dieptepunten. Maar goed, ik leef nog.
Weinig uren gevlogen, veel van huis, nieuwe typerating 744 en weer een paar kilo er bij.

330hr total time
22 hr 737
300hr 747
8hr SEP

(owja en nog 30 minuten bloktijd Fokker 50)
 
3:45 FNPT2
22:10 MEP
75:20 B737 sim
53 Landingen

Volgend jaar op de A319!

Fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling!
 
Aangezien ik hier meer mensen zie die niet op de grote bakken vliegen, neem ik aan dat ik ook mee mag doen.

21:45 hr op diverse UL's
57 landingen
4 go-arounds, waarvan 2 met een instructeur naast me.

De planning was wel meer, maar tja, het weer zat tegen, kisten waren niet altijd beschikbaar en zo verder. Nu ja, dan maar leuke plannen maken voor het volgende jaar.

Fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling !
 
Heb nog een weekje te vliegen tot 30dec, maar hier alvast mijn verwachtte totals:

2h SEP
269h B737
60h B737 sim

4x CAT III
1x GA
1x Lightning strike
0 diversions
70 landingen als PF

Happy 2012 :kerst:
 
waarschijnlijk blijft het hierbij:
61:55 SEP
51 landingen
1 diversion

Aantal bestemmingen: 16
Nieuwe bestemmingen: 5
 
Totaal: 799 uur
landingen: 37
LVO: 2
geen divertions
verloren nachten 36.....

1 nieuw type (A330), maar geen nm mee gevlogen, misschien volgend jaar.

:kerst:
 
Beschikbaar geweest voor de baas: 1120
Waarvan daadwerkelijk productief: 560
Landingen: 200
CAT II/III: 14
Birdstrike: 1
G/A: 3

En de meest belangrijke van de statistieken voor dit jaar: 1 zoon

Happy landings for 2012!!
 
Back
Top