Boer
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Nu dan mijn vragen,

    - Graag zou ik willen weten of je de gehele opleiding opnieuw hebt gedaan, (wat ik overigens echt geen probleem vind) en hoe je dat dan hebt ervaren!

    - Ben je Fokker-50 gaan vliegen omdat je al civiel geschoolt was, of is dat toeval? (Vandaag hoorde ik dat ze ook direct FO's voor de KDC-10 gaan opleiden bijv.)

    - Last but not least, had je bij je NLS contract ook een clausule in je 'loss of license' verzekering met daarin zoiets als, 'geen uitkering bij actieve deelname bij de strijdkrachten'? Zo ja, hoe heb je dat opgelost?

    Groeten en enorm bedankt!

    Janiek
    Hoi Boer,

    Ik las in een oude reactie dat je eerst NLS had gedaan en daarna naar de KLu bent gegaan. Sinds kort ben ik klaar bij EPST en probeer alles om een vliegende baan te krijgen.

    Vóórdat ik bij EPST begon had ik al selectie gedaan bij de KLu waar ik na de GVSS 3-5 jaar moest wachten om 'ouder te worden'. Na een jaar universiteit heb ik selectie gedaan bij EPST, mede door de gedachte dat de KLu gewoon een te kleine kans leek..

    Vandaag ben ik naar een voorlichting geweest en kan ik mijn sollicitatie weer heropenen. Mijn vragen komen in een volgend berichtje omdat het bericht maar 1000tekens mag bevatten.

    Groeten,

    Janiek
    sorry... maar wat je onder je naam hebt staan, geeft gelukkig je IQ aan
    kon het effe niet laten.... dus doe maar normaal met je opmerkingen
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top