Sierra Mike Delta

Profile posts Postings About

  • Ronnie!

    Das lang geleden..
    M'n eigen accountje weer eens geopend.
    Toch wel weer leuk/handig @ Airwork!

    Gr,
    dev
    Hoi Ron,

    How s life?

    ik heb als je dit inmiddels leest mijn ME-IR en kan dus eindelijk ook ens een beetje op zoek gaan naar...ja, naar wat eigenlijk?! Bij Transavia, waar ik part time werk, gelukkig op een vast kontrakt, zit de markt en de deur iniedergeval, helaas op slot. Hoe gaat het met jouw vliegcarriere? En, bij welk bedrijf vlieg jij nu eigenlijk? Nog altijd naar je zin? Ben benieuwd, groetjes,

    Jurrien
    Ron,

    We zijn met wat enthousiastelingen een soort van vliegclubbie begonnen, en zoeken nog wat passagiers, maar ook vliegers (!) die het leuk vinden om in de toekomst aan te haken. Kosten delen pro Rata.

    Eerstkomende events;

    22 of 23 augustus Fly Inn Zoersel Belgie combi met Antwerpen of Brasschaat
    12-13 september Texel Experimental Fly Inn; kamperen overnachten; kamperen in tent op veld mag, hotelletje ook.

    We zoeken ook nog mensen die SE current zijn en willen inhaken; we hebben meer pax dan kisten beschikbaar!

    Groetjes en check it out;

    http://www.sportvliegendevrienden.nl/


    PS!!! je e mail adres klopt niet meer! Heb jij misschien een nieuw adres voor me??

    PS2 Ik zie je op de BBQ!!
    Hee Ron,

    Heb eindelijk mijn ATPL binnen, icy-frozen, dat wel... Hoe gaat het met jou? Is het een beetje te doen, baan vinden in deze crisis tijden?

    All the best, en tot de Airwork BBQ!

    jurrien
    Hey Jurrien,

    Gefeliciteerd! Nu kan het beginnen..!

    De markt is nog wat moeilijk maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik ppjn lees er steeds meer positief banennieuws te vinden is. Het trekt langzaam aan en dat is fijn..!

    Zelf zit ik nog steeds bij slagboom en peeters luchtfotografie. Het is gevarieerd werk; je bent soms maanden op kantoor, soms 3-4 maanden ergens in verweggistan. Je moet natuurlijk van GA houden, best hard werken, uit je rugzak leven en niet rijk willen worden.. Voorlopig zit ik er nog goed, maar op een dag zal ook ik wel eens voor wat anders willen kiezen. Ik hou de markt wel in de gaten dus.

    Bij ons zijn er voorlopig geen vliegers nodig, maar je CV sturen kan nooit kwaad. Je kunt ook de rondvluchtbedrijven op Teuge eens proberen (langsgaan) hoewel jij natuurlijk wel wat verder weg woont. Het hangt er van af wat je wilt natuurlijk..

    Grt,
    ron
    Hey Jurriaan,

    Ziet er leuk uit moet ik zeggen!
    Leuk die formatievlucht om ams twr, jij durft meer dan ik haha..!

    Om eerlijk te zijn vlieg ik momenteel al zoveel GA dat ik het wel okay vind allemaal. Hoewel ik eigenlijk best lid zou willen zijn van een soort vliegclub, en zeker iets dat lekker anders is dan de rest, ben ik geen fan van fly-inns en dergelijke.

    Maar neemt niet weg dat ik het in de gaten hou, vind het wel leuk om het van de zijlijn te volgen en wie weet stap ik nog wel eens in. Ik weet het beter, als jij me nou helpt aan die baan in de cockpit bij Trans, word ik lid! Het initiatief vind ik in ieder geval superleuk. Ik zal eens peilen in mn omgeving of er mensen op zoek zijn naar zoiets!

    Ik zie je zeker op de bbq, heb me wel aangemeld tenminste, nu hopen dat ik in NL ben tegen die tijd.

    grt! ron
    Hey JW,

    Goed gedaan kerel! Ik moet er niet aan denken om het -weer- te doen, pffff.. jij waarschijnlijk ook niet nu :)

    What's next?

    Ik blij fvoorlopig zitten waar ik zit, bevalt eigenlijk prima. Soms is het was saai, track na track, en af en toe wat veeleisend en niet super betaald, maar het is wel erg leuk en soms ook avontuurlijk. We hebben net de boel weer ingebouwd in de Partevagina; een MIDAS set bestaande uit 5 Canon2000's, en daar gaan we binnenkort weer mee naar Duitsland en zweden. Vanmorgen nog even 2 uurtjes testgevlogen, morgen weer. Vlieg nu ook de 310, geweldige bak. Toegeven het zijn geen Boeings maar het is volgens mij net zo leuk :)

    Qua banen zal het zeker niet makkelijk zijn nu, maar als je lekker op je gemak je cpl-me-ir gaat halen is er toch niets aan de hand. Trekt gewoon weer aan hoor, en als je eerder klaar bent ga je toch lekker rondvluchten doen, dat moet lukken hoor als ik zo om me heen kijk.

    Grt
    Ron
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top