19 of 77 Active member Jan 13, 2012 #81 2011 2011 875 hours split 70% A340 and 30% A330. Mostly in blocks of 10+ hours each way. Easy flying. 100+ hours in the bunk. Approx 3 hours LAM hold. No go-arounds. No Cat II/III. Loss of braking as we turned onto the stand in Bangkok. Have a safe 2012 everyone.
2011 2011 875 hours split 70% A340 and 30% A330. Mostly in blocks of 10+ hours each way. Easy flying. 100+ hours in the bunk. Approx 3 hours LAM hold. No go-arounds. No Cat II/III. Loss of braking as we turned onto the stand in Bangkok. Have a safe 2012 everyone.
L lollercopter New member Jan 13, 2012 #82 Totals: - 692.2 hrs A330/A340 - 69 sectors - 14 destinations - 1 ferry flight - 1 nieuw type (A330) - 1 x Tray table inop!!!!1!1! - 2302309420934092912309183091283901809318903809128390182 KG aan iphones en ipads etc.
Totals: - 692.2 hrs A330/A340 - 69 sectors - 14 destinations - 1 ferry flight - 1 nieuw type (A330) - 1 x Tray table inop!!!!1!1! - 2302309420934092912309183091283901809318903809128390182 KG aan iphones en ipads etc.
Leading Force New member Jan 15, 2012 #83 Hierbij mijn totals voor 2011: SEP: 02:30 MEP: 01:30 Sim: 62:20 A319: 263:30 143 Sectors 80 Landings Voor mij een goed jaar geweest want na bijna twee jaar wachten eindelijk een baan gekregen :yeehaa: - TR gestart op 02/06/2011 - 1x TCAS RA - 2x CAT IIIB Groeten!
Hierbij mijn totals voor 2011: SEP: 02:30 MEP: 01:30 Sim: 62:20 A319: 263:30 143 Sectors 80 Landings Voor mij een goed jaar geweest want na bijna twee jaar wachten eindelijk een baan gekregen :yeehaa: - TR gestart op 02/06/2011 - 1x TCAS RA - 2x CAT IIIB Groeten!