Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

Status
Not open for further replies.
Haha, wie/wat is hoofdletter(on)waardig :biertje:

Ik ga hier maar eens ff een lijstje maken van wie er komen, wie er mogelijk komen en wie er belangstelling hebben om voorafgaand aan de borrel/stella met elkaar uit smikkelen te gaan. Een S achter de naam wil zeggen: inclusief Smikkelen.

Komen:
Vliegende Jurist
Immortal
Busair
El Stevo
Diana
NazgulAir
Nosig S
Chaseplane
MelvinR
Boeing747 S
PH-JPC
André


Komen zo mogelijk:
Morning Glory
JulietWiskey
PH-FLY
Viper1983
Q-Nimbus
JC

Ook sommige anderen komen wellicht, (baas en vliegschema dienende) maar van wie ik dat weet... ga ik dat hier niet verklappen.
Als ik het goed heb begrepen zijn Chaseplane, MelvinR en NazgulAir ook in om van te voren een vorkje te prikken.
Laat maar weten.
Ik wil het lijstje verder wel bijhouden :yeehaa:

Wat betreft het eten: misschien moet er gereserveerd worden, dus lijkt het me zaak dat degenen die in zijn voor een lekker etentje dit zo spoedig mogelijk laten weten.
Verder is het wellicht ook handig om een tijd te noemen waarop de stelladiscussie op zijn vroegst begint: 19.00 uur is wellicht wat al te vroeg als er eerst gedineerd gaat worden.
 
Ondanks dat ik niet kan herinneren dat ik al dan niet zo mogelijk kom voel ik mij vereerd en dus verplicht na deze impliciete uitnodiging om te verschijnen, bij deze. Met hoofdletter S graag ;)

PH-FLY, schiet ff op met de CPL, kan je me mooi weer ophalim ;) Wauw, ik wilde echt ophalen schrijven, maar zat met mijn hoofd al bij de volgende zin. Krijg je dus mooie woordspelingen van.
Hier dan de volgende zin: Heeft H. weer een dubbele afspraak?
 
Hey JC,

Tja het duurt mij ook allemaal veel te lang!!! :traantjes

Anyway, geen idee hoe mijn naam ineens op de lijst terecht is gekomen. Ik heb enkel aangegeven dat ik er deze keer helaas NIET bij kan zijn...

Groet,
PH-FLY
 
Tja, JC en PH-FLY, soms lees ik tussen de regels door en trek ik daarbij (on)terechte conclusies. :biertje:
Bij JC trok ik die conclusie uit zijn reactie op 'Mooivliegje' wat betreft keuzes. Ik dacht: "JC kiest er wel voor." En voila, hij gaat komen, inclusief S :biertje:
Wat betreft PH-FLY heb ik me van de wijs laten brengen door JulietWiskey die het niet kunnen in verband bracht met het al achter de rug hebben van het CPL-examen. Ach, niet geschoten altijd mis. Succes met je examen, PH-FLY :yeehaa:

Zoals het lijstje er nu uit komt te zien:

Komen:
Vliegende Jurist
Immortal
Busair
El Stevo
Diana
NazgulAir
Nosig S
Chaseplane
MelvinR
Boeing747 S
PH-JPC
André
JC S


Komen zo mogelijk:
Morning Glory
JulietWiskey
Viper1983
Q-Nimbus

Wordt vervolgd!
 
B767-300ER, zonder S, onder voorbehoud.
Mede afhankelijk door wie het lijstje verder wordt aangevuld.
Sjakie? 76-er?
 
Wat betreft PH-FLY heb ik me van de wijs laten brengen door JulietWiskey die het niet kunnen in verband bracht met het al achter de rug hebben van het CPL-examen. Ach, niet geschoten altijd mis. Succes met je examen, PH-FLY :yeehaa:


Toch die JW weer he! :biertje:

CPL examen staat inderdaad los van mijn afwezigheid. Een goede vriend wordt 40 en daar hoort een leuk feest bij. Dit in combinatie met de reisafstand naar het Dorint heeft mij doen besluiten om me niet aan te melden voor de borrel, hoe graag ik er ook deze keer weer bij had willen zijn. Volgende keer beter...

Succes met je examen, PH-FLY :yeehaa:

Thanks! Hoop alleen wel op VMC, het gaat weer de verkeerde kant op... :traantjes
 
Ik kom ook borrelen hoor..! Had ik het toch bijna gemist zeg..
En aangezien ik altijd honger cq. trek heb zet ik bij deze ook mn transponder Mode S aan..
 
Klein probleempje... Daar bij die molen was (inmiddels) geen plaats meer in de herberg. Dus op zoek gegaan naar een ander adresje. De gids Lekker heeft veel leuks in de aanbieding maar... dat is weer minder dicht bij de deur van het Dorinthotel. Toen heb ik de site van 'deze stamkroeg' maar eens bezocht.
"Waarom het ver gaan zoeken?", werpen ze de vraag op. En ja-aa, er is een à la carte restaurant (Nadar) en een stek waar ze diners serveren voor grote groepen (Patio). Mijn voorstel nu is te gaan voor het à la carte restaurant. Ik heb al iemand van deze bedoening gesproken en het biedt perspectief.
Goed, die molen is keileuk, maar... vol is vol en om met een bekend hedendaags filosoof te spreken ieder nadeel heb zijn voordeel en ook nu gaat dat weer op want:
  1. we hoeven onze auto maar 1 x ergens te parkeren
  2. zelf hoeven we niet meer te verkassen
  3. mensen die later komen kunnen ons makkelijk vinden

Als mensen het er niet mee eens zijn: laat het maar weten dan haal ik óf de S achter hun naam weg óf ga ik alsnog op zoek naar iets anders :radar:

Komt nu weer het lijstje, inmiddels in alfabetische volgorde :yeehaa:

Komen:
André
Boeing747 S
Busair S
Chaseplane S
Diana
El Stevo
Immortal S
JC S
JulietWiskey S
MelvinR S
NazgulAir
Nosig S
PH-JPC
Sierra Mike Delta S
Vliegende jurist

Komen zo mogelijk:
B767-300ER
Morning Glory
Q-Nimbus
Viper1983

Wie volgt? :biertje:
 
Ik heb even met mijn andere persoonlijkheid overlegd en bij deze kan ik bevestigen dat de twee-eenheid MG-VJ ook een hapje komt eten in het Dorint.

Ik hoop alleen wel dat Diana de "evil" kant zal herkennen en niet aan mijn zijde losgaat met d'r zweep. Zit al vaak genoeg op de blaren van iemand anders.........
 
Da's lekker zeg. Denkt 747 voor een hele groep te reserveren, zit ze alleen met MG en al zijn alter ego's ...

(bedacht me ineens; waar de mond van vol is ... zou MG ook die blonde zijn?)
 
(bedacht me ineens; waar de mond van vol is ... zou MG ook die blonde zijn?)

En bedankt voor die onthulling!!! Nu kunnen we heel airwork wel opdoeken.
The game is out.

Doen we nog even dat farewelldinner met z'n tweetjes. Neem ik mijn alter-ego's mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top