Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

Status
Not open for further replies.

André

Member
Beste Airworkers,

Namens de feestcommissie en aangegeven door de "underground" feestcommissie is een ieder weer uitgenodigd voor de allerallereerste Airwork Voorjaars-borrel!!!!

19 Maart 2011 is het zover,

Plaats: Dorint SPL-Oost
Tijd: Uur of 1900h Lt
Wie: Iedereen is uitgenodigd!
Dresscode:
Heren: vliegerjas met bontkraag, spiegel Rayban Aviator, groot horloge!!!
Dames: zwaar opgemaakt, strak topje, kort rokje, stiletto heels!!!

De dresscode word echter niet zo zwaar aan getild :cool:

Zie jullie allemaal op de 19e maart 2011


:radar: Andre :radar:
 
Ik ben er ook! Serengeti ook goed i.p.v. Rayban Aviator? :)

De dresscode voor de dames is wel inspirerend hoor! Maar goed dat piloten er op getrained/geoefend zijn om met zoveel schoon om te gaan.
 
To be or not to be, @ the borrel. That is the question. Hierbij aangevraagd, het antwoord hoop ik op borrel V minus four weeks te weten.

Zal ondertussen flink oefenen met het natuurschoon, nou maar hopen dat MelvinR genoeg modellen mee kan lokken naar de borrel. Dat is de piloten nog niet echt gelukt. Wellicht omdat we allemaal maar over vliegtuigen praten de hele avond? Wellicht tijd voor een gossiptopic? Ik hoorde dat Diana niet op de vorige borrel kon komen omdat ze in Toulouse zat Airbussen te bestellen voor een Airwork Airline die alleen maar geselecteerde airworkers aan gaat aannemen.
 
@ Nosig, nu maar hopen dat er genoeg vliegscholen zijn die een Airwork-profiel aan hun leerlingen plakken!
:D
 
En, wordt er deze keer wederom vooraf ergens gegeten?

Vast wel :) Wellicht Silversant? Is daar om de hoek.

Dit uitje wordt steeds leuker! :biertje:

Gezien de reacties in het Nieuwjaarsborrelitem: mogen we constateren dat B767-300ER, Slipstream en wellicht ook Onassis die avond in ieder geval ook het glas komen heffen??????

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11512

En, zijn er nog meer luitjes te verwelkomen?
:yeehaa:
 
Ik ben dan op vakantie, en dan óf net terug, óf net niet. Als ik in Nederland ben dan ben ik erbij!
 
Vast wel :) Wellicht Silversant? Is daar om de hoek.

Kunnen eigenlijk dan net zo goed de hele borrel (voor en na dinner) dan wel daar houden? Enige probleem is dat Silversant altijd op zaterdag dicht is. Voorstel om het anders op vrijdagavond 18 maart te houden? Dan zijn ze tot 3 uur 's nachts open.
 
Mijn voorstel: laten we het gewoon gaan voor de 19de maart en voor de smulpapen in combi met een etentje bij De Jonge Dikkert. Deze keigezellige molen is maar 0,3 km verder bij het Dorint vandaan dan Silversant. Tja, ze serveren geen XXL-hamburger met patat maar ik sluit niet uit dat ik niet de enige ben die van een dergelijk portie V niet gaat likkebaarden.

@ Nazgulair:
Ik wil je wel een lift geven hoor, maar als Chaseplane ook mee gaat dineren denk ik dat hij je wel wil rijden en hoef ik geen omweg te maken ;)

@ Q-nimbus
Geen betere gelegenheid om bij te komen dan tijdens een Airworkborrel met het altijd weer superleuke gezelschap :cool:
 
@ Q-nimbus
Geen betere gelegenheid om bij te komen dan tijdens een Airworkborrel met het altijd weer superleuke gezelschap :cool:

Hoho, ik ben al eens geweest! :biertje:

Maar borrelen doe ik meerdere keren per week, en op vakantie in een goed jaar maar 2 keer.... Maar ik beloof dat als ik thuis ben (zou best kunnen namelijk), dat ik kom!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top