Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

Status
Not open for further replies.
Is there a date set yet for the BBQ?

I still need to submit my holidays for 2011.

Nee, nog geen datum. Zal wel een apart topic worden. 18 juni stel ik vast voor bij deze, in ieder geval niet op de TT zaterdag een week later.

Heb genoten, was leuke opkomst.
 
Intussen nog enkele (van de door mij gevraagde) reacties binnen gehad over de kwaliteit van het eten.

Over één ding zijn de smikkelaars die gereageerd hebben het allemaal eens: de prijs/kwaliteitverhouding was teleurstellend.
Over het voorgerecht waren de meeste reacties lovend ('de gevulde loempia's waren erg lekker'), bij 1 persoon viel alleen de zeewiersla in goede aarde.
Over het hoofdgerecht was men unaniem van mening dat de hoeveelheid te klein was. Dit vooral door het ontbreken van salade en groente. Die groente kwam uiteindelijk wel, maar welbeschouwd als mosterd na de maaltijd. En nog altijd veel te weinig. De kwaliteit van de groente scoorde goed. Ook het 'mini aardappelpuddinkje' was voor de gemiddelde eter te weinig.
De een vond de vis prima smaken, de ander noemde hem ongeïnspireerd met een saus zonder smaak en een slap bedje rijst.
Het vlees werd door iemand aangeduid met 'taaie hompen'.
De meningen over het dessert zijn zeer verdeeld, variërend van 'prima' tot 'het zag er prachtig uit en kan misschien zo aan een patisserieconcours meedoen maar was vreselijk zoet, ik had liever de keus gehad voor wat vers fruit'.

Een opmerking was er ook nog over de € 55/€50 die afgerekend moest worden ipv de eerder genoemde € 36,50. Het laatste bedrag was, zoals bericht in #62, excl. drankjes. En uiteraard ook excl. fooi.

Gelukkig was er maar een van het gezelschap die aangaf voortaan liever zelf thuis te koken voor
€ 4,50. Uit overige berichten bleek overduidelijk dat de gezelligheid het goedmaakte.

Nog even terugkomend op het punt van JC over het geen winst kunnen draaien. Dat onderschrijf ik. Zeker nu mij ook nog is medegedeeld dat (omdat er keuze was uit twee hoofdgerechten) er € 4,- in de prijs van € 36,50 was inbegrepen om de kosten te dekken in geval alle smikkelaars voor vis of juist voor vlees zouden zijn gegaan. Sta ik echt van te kijken, zeker gezien de prijsberekening voor het vegetarische menu (een bak rijst met enkele flinters paddenstoel).

Overigens willen ze bij Dorint wel een gebaar maken door bij een volgende borrel aldaar 'er extra aandacht aan te besteden en te zorgen dat alles goed verloopt.'

Iedereen dank voor de reacties, we gaan op naar de volgende happening! :yeehaa:
18 juni, zoals Nosig oppert, inderdaad een goed voorstel voor de BBQ?
Ik heb begrepen dat JulietWiskey in dezen de organisatie op zich neemt: wellicht kan hij een nieuw topic hiervoor openen?

Groet-je
B747
 
JulietWhiskey zou contact opnemen met mij met een idee voor een BBQ en deze mogelijk met iets te combineren. Het prikken van een datum komt dan ook later.
 
Overigens willen ze bij Dorint wel een gebaar maken door bij een volgende borrel aldaar 'er extra aandacht aan te besteden en te zorgen dat alles goed verloopt.'

Iedereen dank voor de reacties, we gaan op naar de volgende happening! :yeehaa:
18 juni, zoals Nosig oppert, inderdaad een goed voorstel voor de BBQ?
Ik heb begrepen dat JulietWiskey in dezen de organisatie op zich neemt: wellicht kan hij een nieuw topic hiervoor openen?

Groet-je
B747

Is BBQ bij Dorint dan wel een goed idee ? :)
 
De Airwork Voorjaarsborrel is weer voorbij, op naar de enige echte AIRWORK BBQ op 8 juli!

Plaats van Handeling ; het terras van Vliegveld Hilversum. BBQ vindt plaats naast het platform op "het groenste vliegveld van Nederland" EHHV. Vanaf 1700 inchecken.

Adres; Noodweg 43, vliegveld Hilversum. Als je hier nog nooit geweest bent; check je routeplanner want het is ietwat lastig te vinden tussen Hilversum en Kortenhoef.

Er is gelegenheid tot parkeren van auto en (huur-) kist.

De prijs van de BBQ zal circa 22 Euro bedragen, te voldoen voor de 1ste juli. Check het topic elders op forum "crewroom" op Airwork.

Verdere informatie volgt!

http://www.ehhv.nl/
http://www.ehhv.nl/livewebcam.php
http://www.vliegveldrestaurant.nl



De Airwork Feest - en evenementen comissie ; )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top