Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

Status
Not open for further replies.
Ik ben van de partij met de borrel maar moet door operationele omstandigheden de mode Sierra er uit halen!

Kom rond 2100 uit AMS west,

JW
 
Beste Airworkers,

traditiegetrouw zal ik ook dit jaar niet deelnemen aan de voorjaarsborrel... Voor morgenavond wens ik jullie allemaal een hartelijk eet smakelijk en ik zal aan jullie denken :biertje:

m. fr. Gr.
Papahotel
 
Een laatste update:

Komen:
Airtrabajo S????
André
Boeing747 S
Boss du Manche
Busair S
Chaseplane S
Diana
El Stevo
Folberts
Immortal S
JC S
JulietWiskey
MelvinR S
Morning Glory S
NazgulAir S
Nosig S
PH-JPC
Q-Nimbus
Sierra Mike Delta S
Slipstream
Vliegende jurist S
Wutang S

Komt zo mogelijk:
Viper1983

Borrelaars kunnen zonder voorafgaande aanmelding komen opdagen: voor verrassingen zijn we altijd in ;)
Wat betreft de smikkelpartij: er zal zeker nog wel wat in de pot zitten voor zo'n man of vier extra :)

De goede wensen van 19 of 77 en papahotel nemen we natuurlijk mee :yeehaa:
See you tomorrow :biertje:
 
Was absoluut een geslaagde avond!
Excuses dat ik wat eerder (en snel) weg moest... heb niet meer even persoonlijk afscheid kunnen nemen van een aantal mensen waaronder MG (leuk je te ontmoeten, wie weet tot een keer in HKG?), Boeing747, Chaseplane en JulietWiskey. Bij deze!

:biertje:
 
Last edited:
voojaarsborrel part I

voojaarsborrel part I

Was inderdaad super gezellig om de meesten van jullie weer s te zien, mooie verhalen, nieuwe en oude bekenden en een mooi gesprek met B747, was helemaal top!

@andre; heb ik ge-sms't naar het goede nr!?

Hopelijk iedereen tot de AIRWORK BBQ dit jaar hopelijk te organiseren met een samenvallende fly in, Diana, hier moeten we het maar eens snel over hebben!

Gr JW:biertje:
 
Het was weer een gezellige avond. Bedankt voor de organisatie, Boeing747!
 
Last edited:
Was supergezellig! Leuk om oude borrel & BBQ-bekenden weer te zien en nieuwe gasten te ontmoeten, zoals Wutang en Morning Glory (dank voor de stroopwafels :)).

@ Immortal + MelvinR: reed ik ondanks jullie waarschuwingen alsnog richting de afgesloten A10/A1! Heb schade beperkt weten te houden, al is de halve A1 met 70 km rijden niet echt wat (terwijl er geen wegwerker in de omtrek te bekennen was).
@ Boeing747: dank voor de organisatie!
@ JulietWhiskey: we houden contact over de BBQ!
 
Erg leuk om oude en nieuwe gezichten te zien. Bedankt B747 voor de organisatie en Chaseplane voor de welkome lift naar huis!
El Stevo, CU@EHRD.
De BBQ komt zeker ook op mijn agenda. JW, laat maar weten wanneer!
 
Ik was helaas toch nog verhinderd; ik werd gevraagd voor een NRT-KIX en heb ja gezegd. Ik hoop dat het heel gezellig is geweest; volgende keer ben ik er zeker bij.

Q-Nimbus (begint al licht te geven)
 
Heren & dames,

Mijn excuses ik zou komen maar helaas was ik helemaal op. Ik kwam diezelfde dag nog van offshore en kon mijn ogen nauwelijks nog openhouden. Wel jammer want ik had jullie graag willen ontmoeten. Tot de BBQ dan maar weer.

Groet,

AT
 
Last edited:
Tja, wat kan ik hier aan toe te voegen. Was m'n eerste keer, maar werd erbij betrokken alsof ik er al een tijdje rondloop. Helemaal top en meld me alvast voor de BBQ:)
Bedankt organisatie en bedankt alle aanwezigen!
 
Vooropgesteld: ik heb een heel gezellige avond gehad met jullie, ik vond het erg leuk bekende en nieuwe gezichten te zien, en de organisatie van de happening heb ik met veel plezier gedaan.
Bedankt allen die zijn gekomen! :)

Een puntje van kritiek heb ik ook. Ik ben niet enthousiast over de prijs-kwaliteitverhouding van het eten dat we voorgeschoteld hebben gekregen.
Vooral de vegetarische maaltijd was meer dan bedroevend: risotto die eerder de naam rijst met enkele flinterdunne partjes paddenstoel verdiende.
Feedback die ik verder nog heb gekregen: een gemagnetroniseerde diepvrieshap, te weinig groente, geen patatjes.
Ik heb eea kortgesloten met de event manager en afgesproken dat als er nog meer feedback is ik deze met hem zal communiceren. Dus meld je of pm me gerust.
Overigens was het voor hem teleurstellend vooral in financieel opzicht, dat er uiteindelijk toch heel wat minder eters waren. Gelukkig had ik in de overlegfase kunnen bedingen dat ik een eventuele verliespost agv een mogelijk toch minder grote opkomst dan verwacht niet voor mijn rekening zou gaan nemen.
Afijn, als het aan mij ligt wordt er een volgende x gewoon ergens anders gesmikkeld, want het vooraf samen eten vond ik helemaal top :biertje:

En o ja, gelegenheid tot stella-discussie was er ook, nog net niet vergezeld van een powerpointpresentatie. Elders op het forum wordt verder gediscussieerd en wat dat aangaat is het net zoals met de AW-borrel: je kan er wel of niet op ingaan, in plaats van een ander tafeltje een andere pagina opzoeken :radar:
 
Last edited:
Hoi B747,

ik vond de kwaliteit van voor- en nagerecht erg goed, van het hoofdgerecht matig to goed.
Prijs kwaliteit verhouding was redelijk (voor een hotel dan, waar ik weet dat de prijzen doorgaans ietsje hoger liggen).
Ik snap niet dat je, als je een groep hebt die 55 euro pp afrekend, zetelt in een hotel (dus niet dezelfde prijs voor je grond betaalt als een restaurant op een A-locatie) geen winst kunt draaien. Dan doe je iets goed fout.

Ach, ik ben ook maar piloot, het is mijn vak niet.

Nogmaals dank voor de organisatie, op naar de zomer (vandaag lekker voorproefje) met de BBQ!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top