Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

Status
Not open for further replies.
FF updaten de zaak hier :biertje:

Om 18.30 uur heb ik gereserveerd voor het Smikkelfestijn.
De niet-mee-smikkelaars kunnen zich dan vanaf om 21.00 uur of later bij het gezelschap voegen.

Komt nu een update van het deelnemerslijstje:

Komen:
André
Boeing747 S
Busair S
Chaseplane S
Diana
El Stevo
Immortal S
JC S
JulietWiskey S
MelvinR S
Morning Glory S
NazgulAir S
Nosig S
PH-JPC
Sierra Mike Delta S
Vliegende jurist S
Wutang S

Komen zo mogelijk:
B767-300ER
Q-Nimbus
Viper1983

Overigens nog een mogelijke kandidaat getraceerd:

Is het een beetje makkelijk te bereiken met openbaar vervoer?
Niet dat ik geen mogelijkheid op 4 wielen heb, maar anders wordt het borrelen zo lastig :biertje:
19 maart? Prima :cool:

Voor alle duidelijkheid hier de gegevens van Dorint-Schiphol
Nog meer details volgen volgende week. Maar de prijs van het 3-gangen menu kan ik alvast onthullen: € 36,50, excl. drankjes.

Mensen die problemen hebben om Dorint te bereiken kunnen mij pm-en.

images
 
Intussen lopen de contacten met de eventmanager van Dorint.

Voor de smikkelaars het volgende:
Bij het driegangenmenu dat voor de grotere groepen wordt geserveerd is er een keuze uit vlees, vis of vegetarisch.
Hoeveel mensen vegetarisch willen moet uiterlijk 15/03 a.s. worden doorgegeven.
Willen degenen die vlees noch vis willen en daarover nog geen contact hebben gehad met mij, mij per omgaande pm-en???

Boss de Manche, bij de eerstvolgende update van het lijstje noteer ik je aanmelding voor de borrel.
Voor alle duidelijkheid: mijn activiteiten in dezen zijn uiteraard niet zonder overleg met André ;)
 
Het lijkt erop dat ik het ga redden; confirmation helaas pas op vrijdag want ik mOet donderdagnacht ipb-en... Eten sowieso niet.
 
Intussen kan ik verklappen wat de pot schaft:


Loempia van gamba, sereh en een rodepepermayonaise
***
Snoekbaars met groene kruidenrisotto, wilde spinazie en beur blanc saus
óf
Entrecote met pommes pure, haricots verts en rode wijnsaus
***
Grand dessert (selectie van seizoensproducten)


Voor de vegetariërs is er een alternatief.

Komt wederom een update van het deelnemerslijstje:

Komen:
André
Boeing747 S
Boss du Manche
Busair S
Chaseplane S
Diana
El Stevo
Folberts
Immortal S
JC S
JulietWiskey S
MelvinR S
Morning Glory S
NazgulAir S
Nosig S
PH-JPC
Sierra Mike Delta S
Slipstream
Vliegende jurist S
Wutang S

Komen zo mogelijk:
19 of 77 S
B767-300ER
Q-Nimbus
Viper1983

Wat betreft de borrel geldt dat mensen ook welkom zijn als ze zich niet hebben opgegeven. Voor de smikkelpartij moet de keuken natuurlijk van alles inslaan dus als je daarbij van de partij wilt zijn, geef je dan zo spoedig mogelijk op :biertje:
 
Last edited:
Ich bin dabei! Maar niet het eten (zie PM Boeing 747).

Toch even een vraag. Station Schiphol naar het Dorint is nou niet echt een afstand waarvan je zegt, goh dat loop ik even in 10 minuutjes.

Weet niet of iemand bereid is langs Schiphol te scheuren of een andere afgesproken plek in de buurt?

Ik zou op jouw aanbod van rijden ingaan Boeing747 alleen kom ik pas later, dus dat is ook niet handig voor jou.

Afijn, let me know!!!

Als iemand me alleen op de terugweg kan afzetten is dat ook al heel fijn, ik geloof dat er op de heenweg namelijk een shuttlebus gaat richting het Dorint.
 
Naar aanleiding van de post van Slipstream even gekeken wat de mogelijkheden zijn in geval het voor iemand moeilijk is om een lift te kunnen krijgen naar het Dorint.

Vanaf Amsterdam CS rijdt er inderdaad een bus (nr 199) naar de Poortstraat, daarna is het nog ongeveer 3 minuten lopen naar Stationsplein-ZW 951, aldus http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Rond 0.45 uur vertrekt er een laatste bus (ook nr 199) terug, waarna er 2 x moet worden overgestapt om uiteindelijk weer bij Amsterdam CS te komen.

Afijn, allemaal te vinden op http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
 
Ik sta op de lijst om zaterdag aan wal te komen van een booreiland. Dus ik kom zeker drinken en in het beste geval eten :). Voor nu effen als tentative op de lijst...

Grt,

AT
 
Ich bin dabei! Maar niet het eten (zie PM Boeing 747).

Toch even een vraag. Station Schiphol naar het Dorint is nou niet echt een afstand waarvan je zegt, goh dat loop ik even in 10 minuutjes.
Weet niet of iemand bereid is langs Schiphol te scheuren of een andere afgesproken plek in de buurt?
Als iemand me alleen op de terugweg kan afzetten is dat ook al heel fijn, ik geloof dat er op de heenweg namelijk een shuttlebus gaat richting het Dorint.

Ja, die shuttlebus is echt super. Gaat twee keer per uur geloof ik, brengt je rechtstreeks naar het Dorint. Reuze handig. Alleen voor de late avond terugrit niet meer, maar dan zijn er wellicht mogelijkheden voor een lift. Ook ik zit in die situatie.
 
Vanaf Centrum gaat er regelmatig een (personeels) bus naar Oost, maar ik denk dat er genoeg lift aanbieders zijn onder de "enkel-borrelaars".

Wellicht handig om te vermelden uit welke regio je komt, zou zo maar kunnen dat je het volledige stuk met iemand mee (en terug) kan.
 
In dat geval vraag ik me af of iemand uit de richting Den Bosch / Utrecht komt. Met de trein is het voor mij amper te doen. De laatste stoptrein gaat om 00:25 naar Culemborg, wat betekend dat ik om 11 uur de borrelvloer al zou moeten verlaten, werkt niet!
 
In dat geval vraag ik me af of iemand uit de richting Den Bosch / Utrecht komt. Met de trein is het voor mij amper te doen. De laatste stoptrein gaat om 00:25 naar Culemborg, wat betekent dat ik om 11 uur de borrelvloer al zou moeten verlaten, werkt niet!

Dit is inderdaad een probleem. Ik wil mensen graag een lift geven naar het Amsterdam CS of naar een andere plek in (de directe omgeving van) Amsterdam, maar niet al om 23.00 uur.

Degenen die het vervelend vinden om, conform het voorstel van Nosig hier op het board te vermelden in welke regio zij wonen, kunnen mij pm-en waar ze wonen en of ze wel/geen eigen vervoer hebben, dan kan ik kijken of er het eea te matchen valt. Wellicht komt het dan toch allemaal goed, Steph & Slipstream.

Als er betere ideeën zijn: laat maar horen :biertje:

@ AT: Mooi dat je je uiteindelijk toch niet hebt laten afschrikken door het topic 'Wat me opvalt in dit forum!'
@ B767-300ER: Jammer!
@ Q-Nimbus: Leuk dat het erin lijkt te gaan zitten!
@ 19 of 77: We wachten je berichten in blijde verwachting af!

Zodra er weer voldoende mutaties zijn maak ik een update.
 
Last edited:
@Nosig

Inderdaad handig om te vermelden waar ik dan vandaan kom. Uit de buurt van Alkmaar, bij deze.

Weet iemand waar de shuttlebus precies stopt?

Mijn laatste trein gaat om 1:00 vanaf Schiphol dus dat is nog redelijk te doen. Is er misschien een mogelijkheid dat iemand mij rond 00:45 bij Station Schiphol / Schiphol Plaza kan droppen?

Ik heb er in ieder geval wel zin in.
 
@Nosig

Inderdaad handig om te vermelden waar ik dan vandaan kom. Uit de buurt van Alkmaar, bij deze.

Weet iemand waar de shuttlebus precies stopt?

Mijn laatste trein gaat om 1:00 vanaf Schiphol dus dat is nog redelijk te doen. Is er misschien een mogelijkheid dat iemand mij rond 00:45 bij Station Schiphol / Schiphol Plaza kan droppen?

Ik heb er in ieder geval wel zin in.

Het is de gewone Sternet bus die vertrekt vanaf het busstation voor plaza. Lijn 193 en 199 gaan elk kwartier naar Oost (en naar de andere kant, dus wel de goede richting kiezen). Ze rijden elk kwartier tot 00:20. Bus stopt zo goed als voor de deur van Dorinth.

Voor de terugweg gaat de laatste richting centrum om 00:43, maar in die richting moet je bij P40 overstappen op elke bus die daar doorgaat naar centrum.

Je kan het zelf allemaal bekijken op www.9292ov.nl , vanaf trein station Schiphol met bestemming Stationsplein ZW 951 te Schiphol.

Dorinth zal ongetwijfeld een hotel shuttle bus hebben die er net zo lang over doet, maar is vermoedelijk op aanvraag (wellicht bij de hotel telefoonbalie in aankomsthal, of je belt zelf direct). Die stopt natuurlijk letterlijk voor de deur. De normale bus is net zo makkelijk, vanaf de halte nog een minuutje lopen.
 
Slipstream -- de hotel shuttlebus hoeft niet te worden besteld, rijdt eens in het halfuur, ik weet de dienstregeling niet meer precies.
De pickup plaats is direct rechts wanneer je het NS station verlaat, niet het busstation maar een speciale stopplaats voor de hotelbussen.
De Dorint bus is een grote blauwe touringcar. Hij zet je af voor de ingang van het Dorint.
 
Er is een misverstand gerezen!!! Boss de Manche en Q-Nimbus hebben het hier over vrijdag maar zowel de smikkelpartij als de borrel vinden plaats op de 19de maart, op ZATERDAG dus!!!!

Met dank aan 19 of 77 :biertje:

Hoi André, ik zal ook van de partij zijn (zonder smikkelfestijn).

Tot vrijdag de 19de.

Het lijkt erop dat ik het ga redden; confirmation helaas pas op vrijdag want ik mOet donderdagnacht ipb-en... Eten sowieso niet.

Ik heb beiden ge-pm't in de hoop dat alles reg zal kom'n :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top