Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
Jup, ik heb er ook zin in! Zit nu nog in Las Vegas (ja ja, vakantie..), maar ben er zeker bij!
 
Even een vraagje.. aangezien dit in Crewroom staat (waar ik eigenlijk niet mag posten, dus sssst tegen Diana!), zijn mensen excl. brevet maar incl. luchtvaart passie ook welkom op de borrel? Dan meld ik me bijdeze aan. (Speltip 12: ik heb geen 747 poster :grijns:)

Chaseplane.nl: Vooropgesteld dat ik mag komen... kan ik eindelijk eens zien wie de man achter al die mooie plaatjes is (DPZ ;)).
 
Iedereen is welkom! en de crewroom is toch voor iedereen beschikbaar? T gaat alleen om de Beroepsvliegsers-onderwerpen die sinds een tijdje besloten zijn.

Overigens wel 1 onbesproken regel voor als je op de borrel wil komen; zet een rayban zonnebril op als je de bar binnenkomt.
 
Ik sta nog steeds gepland langs te komen. ETA zo rond tienen local. Vriendin (mèt PPL dus een excuus) komt waarschijnlijk ook mee.

Chaseplane.nl: Vooropgesteld dat ik mag komen... kan ik eindelijk eens zien wie de man achter al die mooie plaatjes is (DPZ ;)).

Sapphire, zelfs al zou je niet mogen komen (wat ik me niet voor kan stellen trouwens), dan nog maken we die dag wel kennis op de DPZ Workshop in Den Haag.
 
Tja... ik vind het ook eigenlijk niet kunnen Viper. Zorg maar dat je er bent. Ik kom er ook speciaal terug voor van vakantie. :D
 
Sapphire, zelfs al zou je niet mogen komen (wat ik me niet voor kan stellen trouwens), dan nog maken we die dag wel kennis op de DPZ Workshop in Den Haag.

Ah, grappig, had helemaal niet gezien dat je daar ook heen ging. Kan ik mooi achter je aanrijden op de terugweg ;)
 
Goede PR mr Chaseplane ; )

Groetjes van een collega en Ex-EHGR Langebergseweg-man:grijns::grijns::grijns:

Ik zie je dus komende zaterdag, kunnen we een beetje praten over "vroegah" en het leven na je FAA brevet!

JW
 
surferboy, grotere auto kopen! :grijns:

Wordt nou helemaal interessant hoeveel ruimte ik ga hebben, rijdt gistermiddag een of andere muts mijn bumper aan stukken:1855:...hopen dat de leen-auto een beetje redelijk formaat is, anders is het misschien toch handig om met de auto van Nosig te gaan!
:radar:
 
Last edited:
Hahahaha, dat wel hoor...maar de zin die er stond icm het bovenstaande gaf wel een hele mooie voorzet voor speculatie...:grijns:
 
Hahahaha, dat wel hoor...maar de zin die er stond icm het bovenstaande gaf wel een hele mooie voorzet voor speculatie...:grijns:
Ik hoor het wel of het lukt. Mijn automobiel is voorzien van een automaat, dus je hoeft toch niets te doen :D. Laten we de automaat de bob zijn...
 
Hahaha, mijn bumper zit weer enigzins vast gelukkig..moeten maar even kijken of het past met z'n 4en, anders loop ik die avond wel ff langs de beveiliging om jouw auto aan te melden! :airforce: BOB spelen doe ik sowieso wel!:radar:
 
Je hebt nog altijd BERT: Bezopen en rijdt toch.

Een vraagje: wordt er een pot gemaakt of is het gewoon ieder voor zich?

Grt RAH
 
Eigenlijk is het altijd een zelf regulerend systeem. Dus dat komt wel goed. Dat zien we altijd op de avond zelf wel. Het is niet zo dat het een goed georganiseerd verhaal is. Eigenlijk is het best een ongeorganiseerde klerezooi. :D
 
Was het niet zo dat diegene die het laatst zijn typerating had gehaald alles betaalt de hele avond?
 
Back
Top