Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
Ola!

In verband met examentijd even radiostilte mijnerzijds. Ik ben van de spreekwoordelijke partij morgenavond.

Tot dan.

Groet,
PH-FLY.
 
Was het niet zo dat diegene die het laatst zijn typerating had gehaald alles betaalt de hele avond?

Vind ik wel. Degene die als laatst zijn rating heeft gehaald, staat namelijk altijd het hardst te gillen om een Airwork borrel. Wij hebben er nooit zo'n zin in, maar we gaan altijd om hem een plezier te doen.

Dusss.... doe mij maar een colaatje. Ik ben de BOB. :D

FLY: Leuk dat je erbij bent!
 
Ok, Ok,

Als er dan al 2 man een stuk voer gooien moet ik maar even happen :D

En ja ik sta altijd te bléren dat er weer een Airwork Borrel moet komen. Echter, als er niemand iets doet, gebeurt er door de regel NIETS! Dus, moet er iemand het voortouw nemen! Laat ik dat dan door de regel maar zijn, beetje bellen, beetje mailen, mensen alvast een beetje opwarmen voor een fijne borrel!

Het gaat allemaal niet vanzelf maar het is voor een goed doel! Uiteindelijk gaat iedereen altijd met een voldaan gevoel naar huis en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

Na iedere Airwork Borrel hoor ik iedereen altijd zeggen, "dit moeten we vaker doen" Dusssssss. Niet zeuren en gewoon lekker borrelen en leuteren over vliegtuigen en alles er omheen. Over andere mensen die lopen te prutsen en over je eigen HELDEN DADEN :D

V.w.b. het betalen van de rekening door degene die het laatst z'n Typerating heeft behaald....... Eeh, van welk geld??? Zou het niet zo moeten zijn dat iedere Airwork Borrel door CAE aangeboden zou moeten worden op basis van het slagen van een Airwork Member? Zei zijn per slot van rekening degene die er met zijn geld vandoor gaan.

Misschien een idee om een keer te bellen met de CAE marketing manager om wat sponsoring, per slot van rekening worden op de AW borrel die banen verdeeld en de Typerating deals afgesloten :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
De definitieve aanmeldingen vallen wel een beetje tegen moet ik zeggen..:huilt:
Hoop dat het wel gezellig druk wordt vanavond. Uurtje of 20h30 hoop ik er te zijn.

Ik heb een vliegvriend weten te overtuigen direct van zn Manchester vluchtje mee te komen naar deze borrel. Als ie tenminste niet door dat beetje sneeuw en wind gaat uitwijken.. tsssssk :grijns::grijns:
 
André, ik vind het een geweldig initiatief, hulde!

Iedereen veel plezier vanavond!! :biertje:
 
Toch jammer dat je er niet bij bent Diana! 'T is een leuk alternatief voor de BBQ! (Alhoewel die natuurlijk niet te overtreffen is!:yeehaa: )
 
Even live vanuit het Dorint, opkomst is werkelijk geweldig! Diana, volgende moet je er zeker bij zijn!
 
Beste mensen, helaas ben ik op het laatste moment afgehaakt. Voor mij is het een eind rijden en ik had daar gezien de sneeuw geen zin in. Jammer jullie allen niet in real life gezien te hebben, volgende keer hopelijk beter.

Groeten,
FlyFens
 
Verjaardag van mijn vrouw was gezellig, maar hoop er volgende keer wel eens gezellie bij te zijn.

Trusten vanuit Capellie aan die IJssel
 
Ik von et ook eerrrrrrug gezzzzelliilallala.... haszikke veul mensszzeeu.... lekkerrrr bierrrr ook.....ennuh gesssseeellilal wazzzt ook.... dusssss.... motwe nogkeer eenkeer doeeeennnnn... izleuuukk!!!
friday.gif
 
Zo, net weer thuis! Ondanks enkele afhakers toch een enorme opkomst en een in mijn ogen zeer geslaagde avond!:kerst::naund:

Ben ook zeer benieuwd naar het fotografisch bewijsmateriaal.....aangezien ik even fotogeniek ben als een net gewassen poedel!:grijns:
 
Zo... ik ben weer wakker.
Gisteren was zeker super, briljante opkomst en een hoop nieuwe gezichten! Bedankt voor de gezelligheid en ben héél benieuwd naar de foto's. :D
 
Jo dat was erg gezellig! Toch jammer dat ik weer met de auto terug naar huis moest...

Groetjes!
Ja supergezellig, vond ik ook! Wel jammer dat ik weer met de trein terug naar huis moest.... :grijns:
Niet de kans gehad iedereen te spreken, komt de volgende keer wel weer!
 
De Foto's van de AWB 22-11-08

De Foto's van de AWB 22-11-08

Mensen,

Hier de foto's van de Airwork Borrel van 22-11-2008 met als eerste de foto's van het bezoek van een kleine groep aan de Luchtverkeersleiding Nederland.

Helaas was het om logische redenen niet mogelijk om met een onbeperkt grote groep naar de LVNL te gaan, het is voor een verkeersleider niet bepaald prettig om met 20 zwetsende mannen achter hem te moeten werken. Vandaar dat het maar een klein clubje was dat mee kon.

Het was echter wel een succes, iedereen heeft de vragen kunnen stellen waar ie mee zat, en er is ook weer een hoop opgestoken door de zaak eens van de andere kant te zien.

Getuige de foto's stond men eerst een beetje afwachtend te kijken maar na niet al te lange tijd viel het me tegen de mensen bij de Scope's vandaan te trekken om bier te gaan drinken, en dat wil wat zeggen!!!!

De borrel op zich was ZEER goed bezocht, met tot nog toe de hoogste opkomst ever. Op het drukste moment van de avond tussen de 20 tot 25 mannen en vrouwen. ERG GOED!!! Hopelijk komen jullie op de volgende borrel weer zo massaal want het was erg gezellig. Dat er tegelijkertijd ook nog een Reunie van Transavia aan de gang was zorgde mooi voor opvulling van de rest van de bar.:grijns:

Vanaf deze plek wil ik iedereen dan ook danken voor de komst en niet in de laatste plaats Surferboy voor zijn inzet aangaande het LVNL bezoek, en uiteraard de mensen van de LVNL voor de hartelijk ontvangst en uitleg!

Vriendelijke groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top