Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
Jemmers, Pa en Moe komen dan de plas over. Hier in Raleigh NC altijd koud bier en een BBQ. Stella Artois, Red Stripe, Ice House, Corona en Heineken light (ja light voor het gevoel)

Ik zeg iedereen naar NC :)
 
@BOER,



Wie heeft er nou de broek aan bij jullie thuis, heb je op de KMA niet geleerd hoe je een beetje overwicht in de strijd kan gooien om gedaan te krijgen wat moet gebeuren? i.e. Jij naar de AWB?:cool:

:radar: André :radar:

PS: Kleine tip, vrouwtje een keer meenemen naar de Aiwork BBQ dan weet ze hoe belangrijk het is! Dat je Airwork evenementen gewoon niet kan overslaan. Je kijkt toch ook naar de wedstrijd als Nederland in de finale staat bij de EU of Wereldkampioenschappen? Dat zijn dingen die MOETEN gewoon, zo ook de Airwork evenementen.

Heb niet heel veel geleerd hoor op het gesticht. Normaal heb ik de broek aan, maar ja, zwangere vrouwen he................:D Zelfs met mijn onwijze Captain Jack training kan ik daar niet tegen op.

22 staat alvast geblokt.

Houdoe!
 
Als de vrouw werkt de 22e dan kom ik even van LUX naar t Dorinth hoppen, dan maar een weekendje geen STN ;-)
 
De Borrel begint meestal tegen 20:00 / 20:30 en gaat door tot je naar huis wil, want de bar is 24 uur per dag open, dat is dan wel weer fijn!

Want ja, de proffesionals op Aiwork hebben nog wel eens een dicussie die even kan duren, vandaar deze sublieme locatie!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik begrijp dat het de 22e wordt? Jammer, volgende keer beter. Enjoy.
 
29ste zou voor mij eventueel ook nog kunnen. Zou wel geinig zijn als je erbij kan zijn MG. ;)
 
Het lijkt me leuk eens wat mensen van dit forum te leren kennen. Als er niets tussen komt ben ik er bij.

Even uit interesse, wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd op zo'n borrel?

Groeten,
FF
 
Mocht het alsnog de 29e worden, dan zou dat wel heel leuk zijn. En anders een volgende keer beter.

Zou wel leuk zijn en zeker nadat ik nu helemaal gek word van die ATPL examens. Volgende week 7 stuks in gatwick. ik word er simpel van.

Have fun anyway.
 
Ok mensen, om problemen te voorkomen word de leeftijdsgrens naar boven toe verhoogd naar 85 ok?

Dus Diana, je kan nog even!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Dat was het gemiddelde he, vooral afhankelijk van wie er op komt dagen ;) Juist als 50-er middelt dat mooi uit met mijn 18+! :kiss:
 
Back
Top