Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
Mensen,

Bij deze, het word de 22e! We hebben er de meeste stemmen voor en een beetje duidelijkheid is ook wel fijn!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Jemmers, Pa en Moe komen dan de plas over. Hier in Raleigh NC altijd koud bier en een BBQ. Stella Artois, Red Stripe, Ice House, Corona en Heineken light (ja light voor het gevoel)

Ik zeg iedereen naar NC :)
Volgend jaar, absoluut.
 
22ste is genoteerd! :yeehaa:
@ André: Zal ik weer BOB'en, kunnen we iig gratis bewaakt parkeren naast de deur!:D Mochten er nog meer mensen mee willen rijden vanaf Lelystad/Almere hoor ik het wel.
 
Hahahahaha, al je huizen zijn behoorlijk uit de richting denk ik! :haha:

Btw. Auto zit in principe vol! :radar:
 
Last edited:
Reserveren bij de receptie van het hotel (020 5400 841), even aangeven met hoeveel personen je komt.

Het is vanaf 20.00 uur.

Zie je daar!

Btw. Auto zit in principe vol!

surferboy, grotere auto kopen! :grijns:
 
surferboy, grotere auto kopen! :grijns:

Reserveren om aan de bar te hangen? Ik neem aan dat André even een belletje pleegt (dat we met man of 15 komen) en dat dat voldoende is toch? Kunnen overigens ook mijn oto nemen (wel groot), dan ruilen we die de dag daarna weer ofzo.
 
Last edited:
JulietWiskey is ook van de partij, ETA 2200 UTC . Diana;leuk als je komt!

PS ; @Bear; volgens mij zag ik je nog met een VLM(?!:cool:?) schone lopen op het Amsterdamse strandje van Blijburg twee weken terug.... Tot aan de BAR dan maar weer, de enige plek waar je me herkent... :rolleyes:
 
Reserveren om aan de bar te hangen? Ik neem aan dat André even een belletje pleegt (dat we met man of 15 komen) en dat dat voldoende is toch? Kunnen overigens ook mijn oto nemen (wel groot), dan ruilen we die de dag daarna weer ofzo.

Vorige keren volgens mij ook niet gereserveerd, ze zijn wel grotere groepen gewend! :)angel:) Maar een belletje kan natuurlijk nooit kwaad!

@Viper1983: Hehehe, zo groot ben ik zelf niet...en d'r past zelfs een compleet drumstel in, wat wil je nog meer? :grijns:

@Nosig: Kan ook, maar probleem is een beetje dat dat kenteken dan weer niet bekend is bij de beveiliging, ik weet niet of jij lang bent....anders neem ik mijn ouders auto wel mee. (Die's wel groot:yeehaa:)
 
jongens jongens toch......

Piloten reserveren nooit! :naund:

We hebben daar ook nooit gereserveerd en sinds wanneer reserveer je een barkruk??
Ik dacht dat jullie mijn grap wel snapten... Was toch grappig geweest als iemand daar heen belt om een barkruk te reserveren? :grijns:

nou ja... see you @ the bar! :D
 
Heheheh, ik snapte hem wel...maar als er weer gasten bij zitten die drinken zoals FD dan is het misschien handig om wat extra Fustjes in te laten slaan! :haha:
 
Zou leuk zijn als vanfan ook komt...kunnen we even bijkletsen?
 
@ Vaaiper, sorry dat ik 'm verpest heb :rolleyes:

@ Surferdude, ben van gemiddelde altitude (1.90m) en opvouwbaar, komt goed.
 
Back
Top