Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
Ja lui, het was goed. Wanneer is de volgende borrel, dan reserveer ik de datum vast.

Groetjes, ook van de enige vrouw in de groep :)

Ehm, klopt blijkbaar toch niet? Was Diana er wel? Helemaal gemist dan.
 
Last edited:
En nu ik de foto van het bezoek aan de luchtverkeersleiding zie: als er nog eens zo'n bezoek mogelijk is wil ik graag mee. Wil wel eens zien tegen wie ik op de frequentie aan het kletsen ben :)

Misschien een idee om een nieuwe meeting te plannen hiervoor? Ik houd me in ieder geval aanbevolen.
 







De laatste foto is genomen om 02:40 lokale tijd! Dus dat zijn de echte DIEHARDS! :)

PS: PH-JPC nog hartelijk bedankt voor het maken van de sfeer impressies met mijn peppie en kokkie camera!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hallo mannen en vrouw,

Was zeker een leuke en interessante avond. Voor mij de eerste keer en dus een hoop nieuwe gezichten! Enkele personen nauwelijks gesproken, maar dat komt de volgende keer wel...

@ndré, klasse geregeld. Leuk ook dat die mensen van Transavia van jou aanwezig mochten zijn in onze bar. :grijns:

Allen bedankt voor een leuke avond en tot de volgende borrel!

Greetz,
PH-FLY
 
Ziet er goed uit leute, maar over die foto's.... WIE IS WIE?!?! Thumbs up for Andre, ziet er erg geslaagd uit. Well done!


Tja, dat is uiteraard zeer vertrouwelijke informatie! Volgende keer live aanwezig zijn bij de AB borrel zou ik zeggen, dan weet jij het ook! ;)
 
Moet ook mn excuses aanbieden dat ik er niet was....was er graag bijgeweest, maar zat vast in Lux...
Oostblokker kan de volgende keer wel met me meeknorren (ID90 met KLM naar AMS is helaas niet meer mogelijk :niet_bli:)
 
Andre en Consorten,

Dat was weer een TOP avondje, volgende keer openbaar vervoer dan kunnen we ook tot de 02:40 groep behoren :1855:. enne een regiotaxi regelen voor Sierra Mike Delta, Boss du Manche en natuurlijk DIANA :grijns:

JW
 
enne een regiotaxi regelen voor Sierra Mike Delta, Boss du Manche en natuurlijk DIANA

Blij dat mijn verrassingsbezoekje in goede aarde is gevallen! Jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken en vrij vlug weer weg moest (tja, de trein hé), maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk dat ik nog wel op de foto ben gekomen. Tot de volgende keer! ;)
 
Moet ook mn excuses aanbieden dat ik er niet was....was er graag bijgeweest, maar zat vast in Lux...
Oostblokker kan de volgende keer wel met me meeknorren (ID90 met KLM naar AMS is helaas niet meer mogelijk :niet_bli:)

Holy shit? Daar hebben wij nog niets van meegekregen anders. Dan ben ik inderdaad bang dat ik die lift mee moet pakken. BVO'tje d'rbij :).
 
Last edited:
Blij dat mijn verrassingsbezoekje in goede aarde is gevallen! Jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken en vrij vlug weer weg moest (tja, de trein hé), maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk dat ik nog wel op de foto ben gekomen. Tot de volgende keer! ;)
Sure.. :confused:
Dacht toch echt dat ík de laatste trein had (aannemende dat je ook richting 't Oost'n ging).

Wanneer ben ik je dan misgelopen? Toch niet nét op het moment dat ik intiem met Julliet Whiskey op de foto ging? Wat een paar biertjes al niet kunnen aanrichten he..
 
Blij dat mijn verrassingsbezoekje in goede aarde is gevallen! Jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken en vrij vlug weer weg moest (tja, de trein hé), maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk dat ik nog wel op de foto ben gekomen. Tot de volgende keer! ;)

Weet je zeker dat je het goede Dorint-hotel had?:grijns:
 
Dacht ik gisteren nog dat het bezoek regelen bij de LVNL nog het meeste werk was van de Airwork Borrel.

Sinds vandaag weet ik dat het recuppereren van een avondje tanken tot een uur of 3 s'nachts op mijn leeftijd nog veel zwaarder werk is! :D Tjonge jonge wat was ik vandaag brak. Zal wel komen omdat ik niet meer genoeg oefen.

@ Diana, Ik heb je niet gezien, weet je inderdaad zeker dat je in het goeie Dorint was? :grijns:

Groeten

:radar: André :radar:
 
Haha even duf wakker geworden, toen was alles weer oke! Ik denk dat het tijd is dat de colours hier ingrijpen, diana loopt gewoon te liegen ;)
 
Back
Top