Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34

André

Member
Beste Airworkers,

Hier een bericht van de underground feestcommisie.

Na langdurig overleg (10 Sec) met Beer en PH-JPC kwamen we er achter dat het al weer HOOG tijd is voor een Airwork Borrel! Oftewel een AB'tje, niet te verwarren met de veelvuldig bekroonde luchtvaart journalist.

Nu is het hete hangijzer natuurlijk altijd, wanneer moet dat dan gebeuren.

Het plan is nu om dat op Zaterdag 1 November te doen, of op Zaterdag 22 of 29 November.

Ik zal er even een poll bij maken zodat we het geheel makkelijk inzichtelijk kunnen krijgen.

Locatie, zoals altijd, het Dorint op Schiphol-Oost in de sportsbar, mensen zijn te herkennen aan het grote horloge en aan de aviator spiegel zonnebril.

MELD U ALLEN AAN!!!

Update: de voorlopige lijst voor de 22e

ElStevo*
Surferboy
Beer
PH-JPC (die gaat echt wel vrij krijgen!)
NOSIG
Viper1983
Honeywell
Boer
Onassis

* Van ElStevo heb ik nog niet gehoord maar ik neem aan dat hij ook komt!


Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
Count me in! 1e wordt lastig, 22ste is sowieso goed, 29ste heb ik mijn rooster nog niet van maar zal ook wel goedkomen! :biertje:




*Haalt Rayban Aviator en Breitling uit de mottenballen!:haha:*
 
1:Go
22:Nee, helaas
29:Go
Slaapplaats?
 
Last edited:
Na de smeekbede aan de telefoon van André, zal ik me maar even melden. :D
Schrijf mij maar op voor de 22ste. Net terug van vakantie dan, dus ik ben erbij!
 
En er valt dan ook wat te vieren dit keer! :D :yeehaa:

Zaterdag 1 november kan ik zeer waarschijnlijk wel... de 22e en 29e weet ik nog niet maar ik kan dan vrij vragen...

Enne... nu moeten er wel wat meer mensen komen dan de vorige keer... iedereen is welkom!
 
Ehmm... wat ging er verkeerd? en waar zijn Beer's en mijn reactie?
hmmmmm ik ruik een consispiracy theory.... zijn de coloured men betrokken bij de zogenaamde chemtrails? Vielen we buiten de limieten met de AGP? Worden we onderdrukt? Is Diana ehh... in een boze bui? Sprak ik buiten mijn boekje? Wordt deze borrel gesaboteerd?

vragen... vragen... vragen........
 
Zwijgplicht voor Beer. But... fight the power, doe het stiekem toch! :D

Zoals gezegd, de 22ste is voor mij een goede optie, so count me in.
 
Count me in!!

1e kom ik net terug van ica, dus geen probleem.
22e heb ik stby, dus ook geen probleem.
29e vrij

Maar ben er bij hoor!!! :D
 
Last edited:
Mensen,

Er zijn over dit onderwerp 2 threads waarbij er 1 is met een POLL, zodat iedereen kan zien welke datum het gaat worden, wel zo eerlijk.

Dus gelieve hier niet meer te reageren maar in de thread met de POLL.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Count me in!!

1e kom ik net terug van ica, dus geen probleem.
22e heb ik stby, dus ook geen probleem.
29e vrij

Maar ben er bij hoor!!! :D

Wat eigenlijk nog veel belangrijker is, ben je ook de 2e, 23e en 30e ook vrij? :biertje: + :biertje: + :blabla: = :passed:
 
@BOER,

22ste zou ik kunnen, lijkt me gezellig. Mits ik losgelaten wordt door het thuisfront

Wie heeft er nou de broek aan bij jullie thuis, heb je op de KMA niet geleerd hoe je een beetje overwicht in de strijd kan gooien om gedaan te krijgen wat moet gebeuren? i.e. Jij naar de AWB?:cool:

:radar: André :radar:

PS: Kleine tip, vrouwtje een keer meenemen naar de Aiwork BBQ dan weet ze hoe belangrijk het is! Dat je Airwork evenementen gewoon niet kan overslaan. Je kijkt toch ook naar de wedstrijd als Nederland in de finale staat bij de EU of Wereldkampioenschappen? Dat zijn dingen die MOETEN gewoon, zo ook de Airwork evenementen.
 
Last edited:
Lijkt me gezellig jullie eens te leren kennen.

Alleen viert mijn vrouw de 22e haar verjaardag dus mijn voorkeur zou naar de 29e uitgaan. En anders zorg ik ervoor dat ik de eerst volgende borrel daarna eens kennis met jullie kan maken.

Grtz
Stabilo
 
haha ja en nee....

moet de 23e vliegen, mja die 10hrs:naund: moet ik halen als we weer op tijd beginnen :D

Hahahaha, voor mij geldt 12 uur...maar vorige keer was ik blij dat ik niet in de sim hoefde maar alleen een rondleiding hoefde te geven!;)
 
Back
Top