AF ontbindt alle CAO's

The full integration between Air France Cargo and KLM Cargo and Martinair will be completed and new synergies will be sought with the provincial bases and abroad.

Weet iemand wat ze hier mee bedoelen?
 
Ik denk meer het samenvoegen van de verkooporganisaties. As we speak trekt KL-Cargo bij MP-Cargo in op Oost. In het buitenland zal hetzelfde wel gebeuren. Vwb de vrachtvloot hebben we kunnen lezen dat AF het aantal FF's terugbrengt naar 4 van 5 (en iets van 14 een paar jaar terug). Wat er bij de noordelijke tak gaat gebeuren qua vloot is nog niet bekend.
 
Waarom is het schokkend dat er 34 narrow bodies uitgaan met behoud van ASK? De bijbehorende crews gaan nu de blijvende kisten bemannen omdat de kisten 1 uur per dag langer ingezet worden?
 
Ik weer dat AF soms de langste turnarounds heeft van bijna 2 uur.... Bij mijn toko weten ze daar nog een vlucht tussen te proppen dus verbaast me niets als ze efficienter gebruik gaan maken van een kleinere vloot
 
Als de Franse staat dat wil sponsoren als niet onbelangrijke aandeelhouder.............

Dat is nou juist wat niet moet gebeuren, op die manier is dit bedrijf doodziek geworden!
Door niet concurrerent hoeven te zijn. Laten we hopen dat er nu toch echt iemand wakker is en dat er doorgepakt wordt en niet eindeloos staken...
 
AF heeft dus de afgelopen x-jaar 34 toestellen staan die ze eigenlijk nooit nodig hebben gehad maar wel voor hebben betaald.

Het is niet zo dat die kisten nooit hebben gevlogen natuurlijk. Maar onder aan de streep komt het daar wel op neer. Het aanpassen van bijvoorbeeld omdraaitijden en het optimaliseren van vluchtschema's zal waarschijnlijk die kisten schelen. Volgens mij heeft Air Berlin op dezelfde manier 20 kisten uit de vloot gehaald. Zonde van het geld al die jaren!

Gr.
FF
 
Gaat The Dark Side (VNV) niet goed vinden.

(@ Mr Black/White whoever, waarom mag ik dat niet typen?)
 
Back
Top