AF ontbindt alle CAO's

Ik neem aan dat de heren/dames gewoon hun salaris behouden als zij gedetacheerd worden bij Trans (air france soleil?) anders heeft het natuurlijk geen nut.

Zo lees ik het eigenlijk ook. Denk ook dat er anders geen hond op reageert.....
 
Niet dus , waarom zouden ze anders die premie krijgen?

In het artikel staat : "Cette prime défiscalisée permettra compenser la moindre rénumération"...
Mijn Frans textverklaren is al even geleden maar vertaald is dat toch echt: "Deze belastingvrije premie (die 55 tot 100k dus) zal het mogelijk maken om de slechtere betaling te compenseren."

Kortom , die gaan op de loonlijst bij dat Fransavia.
Mij zouden ze voor 55.000 zo gek niet krijgen.Dan moeten er toch echt nog twee nullen bij.
 
Last edited:
Ik neem aan dat de heren/dames gewoon hun salaris behouden als zij gedetacheerd worden bij Trans (air france soleil?) anders heeft het natuurlijk geen nut.

Geen nut? Idee is dat ze besparen op de hoge salarissen bij AF, dus met een eenmalige premie, vliegen ze volgens mij gewoon onder salaris van Transavia France.

TR 737+premie+veel vliegen+lager salaris voor 3 jaar is hoogst wsl goedkoper dan weinig vliegen+hoger salaris bij AF...
 
Last edited:
mooi hè al dat giswerk, haha. Misschien weet er iemand binnen AF (of AF-KLM) hoe het precies zit.
Ik vernam van een collega binnen KLM dat het hier gaat om een bedrag bovenop je huidige salaris maar dat je dan wel drie jaar van de loonlijst afgaat bij AF (kostenplaats dingetje) hierdoor moet niet AF maar Transavia France de salarissen afboeken en dat scheelt weer op de balans bij AF.
Ik vlieg bij KLC en KLC moet dan ook de salarissen afboeken, en niet KLM, ook al ben ik in dienst van KLM. Helaas kreeg ik geen geld mee toen ik naar KLC ging ;-)

Hoe dan ook, geen idee hoe het daadwerkelijk zit aangezien er niet een eenduidig schrijven over is geweest naar de buitenwereld.
 
Back
Top