beechjet
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hoi Beechjet.

    Ik vlieg nu bij MP en zoals je waarschijnlijk wel hebt gehoord hebben we een optie gekregen om per 8 december over te stappen naar HV om daar onderdaan de lijst (met bijbehorend salaris maar wel met oprotpremie) te beginnen.
    Ik vroeg me af hoe de roosters van een FO er ongeveer uitzien en hoe het gaat met vakanatieaanvragen. Heb je als junioren vlieger een beetje redelijke kans om in de zomer verlof te krijgen of gaat dat op senioriteit.
    Ik las in jullie CAO dat jullie een netto vergoeding krijgen van 70 euro. Is dat omdat je zelf voor eten en drinken moet zorgen tijdens de vlucht?
    Er vanuit gaande dat we in trede 3 beginnen op welk netto bedrag zou ik dan ongeveer moeten rekenen elke maand? (Hebben jullie ook een maandelijkse levensloopbijdrage ivm de pensioenwijzigingen van een paar jaar geleden?)

    Ik hoop dat je me van de nodige info kunt voorzien zodat ik een weloverwogen besluit kan maken.

    Alvast bedankt!
    Hallo,

    Bedankt voor je reactie! Je draagt dus cibavision air optix lenzen. Gebruik je dag- of maandlenzen en wat kosten ze?

    mvg
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top