TheSkyIsNoLimit
Member
Is martinair en KLM Niet het zelfde?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat is nog helemaal niet zeker. Gaan ook geruchten over 2016
Eerste MD11 is er inderdaad uit (KCH), de KCI maakt volgende week haar laatste vlucht.
Waarom is dat achterhaald? Hoor het juist op de route steeds vaker. Zoiets heb je niet binnen een paar weken geregeld, zeker gezien het crewrest "probleem".
De resterende 4 MD11's zouden idd tot 2014 moeten blijven (zodoende zijn alleen nog bazen overtollig sinds gisteren) en dan vervangen worden door A330's. Dus vervanging i.p.v inkrimping. Zelfs dat die 4 MD11's blijven is volgens mij nog niet officieel bekend gemaakt...
Moet je bij de Klu soms ook in een stoel slapen? Want daar komt het op neer. Die crewrests die zijn nodig om een verlengde diensttijd mogelijk te maken, en dan moet je ook kunnen slapen in die tijd. Als er geen bunk ingebouwd is, wat blijft er dan over? Bij LH hebben ze niet zo'n RVA, daar wordt gewoon zonder crew bunk niet versterkt gevlogen, punt.Wordt het geen tijd voor het VNV om het RVA bij het grof vuil te zetten en samen met de Directie te gaan werken aan een constructief overleg om de KLM weer concurerend te maken? Alleen al een afspraak met je vakbond over het aantal eenheden met horizontale crewrests..... Denken ze bij de VNV nou echt dat de concurenten in het Midden Oosten en Azie zich op deze manier druk maken om de concurentiekracht van koninklijk blauw? Ik ben nieuw hier maar snap echt niet hoe ze het zo ver hebben kunnen laten komen bij de KLM...
Ik zeg niet dat het niet mag, ik argumenteer dat het niet wenselijk is. Ook beargumenteer ik dat KLM daar in vergelijking met andere maatschappijen, bijv LH, niets geks doet.Cpt ..............
Wat een koeienpoep, kijk eens in de wet hoe het is geregeld of vraag het eens aan de vliegers van Arkefly. Er is helemaal geen bunk nodig voor een extended crew duty.
Vooral die "punt" maakt indruk. Goed vergelijk met de Klu, vlogen vroeger extended crew in die straalbuis!
Nu niet meer F35?
Succes pik.
Cpt ..............
Wat een koeienpoep, kijk eens in de wet hoe het is geregeld of vraag het eens aan de vliegers van Arkefly. Er is helemaal geen bunk nodig voor een extended crew duty.
Vooral die "punt" maakt indruk. Goed vergelijk met de Klu, vlogen vroeger extended crew in die straalbuis!
Nu niet meer F35?
Succes pik.
Cpt ..............
Wat een koeienpoep, kijk eens in de wet hoe het is geregeld of vraag het eens aan de vliegers van Arkefly. Er is helemaal geen bunk nodig voor een extended crew duty.
Vooral die "punt" maakt indruk. Goed vergelijk met de Klu, vlogen vroeger extended crew in die straalbuis!
Nu niet meer F35?
Succes pik.
Hier wil ik toch even op inhaken. Rij 1ABC als rust-stoel met een tent eromheen, een krijsende baby/pratende pax om je heen en volle verlichting in je gezicht geeft naar mijn idee niet voldoende de mogelijkheid om te rusten en dus is een extended crew duty op deze manier niet te rechtvaardigen... just my 50C
Beste AIR,
Dus jij laat de kist staan als er een duty gemaakt dient te worden met extended crew en een cabine stoel met "tent is de rust gelegenheid?
Hoi 763,
Moeilijke vraag, komen ook weer 2x BCF terug uit Duitsland dus hoe of wat is inmiddels een VNV vraagstuk
Cpt,
"dan vraag ik me af, of hier niet op kosten van de veiligheid bekibbeld wordt", wat zijn dan de kosten van de veiligheid? Dus MP/HV en OR operer(d)en onveilig in jouw ogen?
Koeienpoep is het zeker als je vraagt of je bij de Klu in een stoel dient te slapen!
Voor bier heb ik zeker respect voor onzin niet.
Groet.
S.
Snap je obsedatie met poep niet zo. Je kan toch ook wel normaal (en zonder schelden) zeggen dat je het niet met me eens bent.Cpt,
"dan vraag ik me af, of hier niet op kosten van de veiligheid bekibbeld wordt", wat zijn dan de kosten van de veiligheid? Dus MP/HV en OR operer(d)en onveilig in jouw ogen?
Koeienpoep is het zeker als je vraagt of je bij de Klu in een stoel dient te slapen!
Voor bier heb ik zeker respect voor onzin niet.
Groet.
S.
Waarom heeft men een bed nodig om te rusten/pauze te nemen? Ik ben overdag ook 16 uur in de weer, zonder dat ik tussendoor naar bed ga. Net als vele met mij.
Tijdens mijn werk heeft mijn werkgever ook voor mij een rustruimte. Onlangs tevergeefs naar een bed gezocht in die ruimte.
(en voordat mensen het weer gaan vragen, nee dior onstandigheden zit ik niet voorin een vliegtuig maar werk ik tegenwoordig elders)