aannames KLM

ktv

New member
momenteel gaat het vrij traag .
Gemiddeld worden er 1 tot 2 per week aangenomen.
zij worden vnl. op de md 11 of op het fokker70/100 traject ingezet .
Er zitten tussen de 50en 60 kls-ers in de selectie en een kleine 20 wachten op een oproep voor training .
Sommige al ruim 4 maanden .
Dus het gaat niet echt vlotjes :mad:
 
4 maanden wachttijd...maak je niet druk, toen ik van de KLS kwam was de wachtlijst aangegroeid tot bijna 3 jaar...dus alles is relatief ! Groeten !
 
momenteel gaat het vrij traag .
Sommige al ruim 4 maanden .
Dus het gaat niet echt vlotjes :mad:

Als je nu al zo snel oververhit raakt met alleen je RPL op zak dan wens ik je veel sterkte in de luchtvaart, waar het grootste gedeelte uit wachten bestaat, proost :biertje:
 
2 per week? das 100 per jaar man! ze wilden er nog 50 meer.. dus ergens wordt t wel weer wat drukker. maak je niet druk
 
bingo !
wie weet de bestemmingen van de klm fokker 70/100?

Grootendeels alle bestemmingen die ook door de 737 worden aangedaan, behalve:

BCN, MAD, CDG, LHR, FCO, MXP, ARN, HEL, WAW, ATH, IST, OSL.

Dat waren ze wel zo'n beetje denk ik.
 
Zat een jaar of 2 geleden paar dagen in Riga... Gasten zien eruit alsof ze net uit een Oost Russische gevangenis zijn komen rollen, vrouwen (blond) zijn bloed en bloed, barbie style mooi.... En halve liters bier voor 75 cent...

Vraag me af of dat bloedmooie blondje nogsteeds op kantoor werkt in Riga voor AirBaltic bij HR.... Probeer dan maar eens een recht gezicht te houden als dat tegenover je zit.... Om over haar vriendinnen maar te zwijgen..
 
Wie weet er meer van de geruchten over een behoorlijk aantal opleidingen die gecancelled zouden zijn? Lijkt mij op de -400, vanwege de Freighter die naar onze Franse vrienden gaan...

Branson, jij bent altijd goed geinformeerd...
 
Wie weet er meer van de geruchten over een behoorlijk aantal opleidingen die gecancelled zouden zijn? Lijkt mij op de -400, vanwege de Freighter die naar onze Franse vrienden gaan...

Klopt ,maar het is lastig te achterhalen hoeveel er daadwerkelijk gecancelled zijn, maar het gaat niet om schokkende getallen. Er zijn geen indiensttredingen gecancelled oid volgens mij......

Q zit jij bij KLC?
 
Back
Top