Europe-American
Well-known member
Ach het is een beetje het kip en het ei verhaal.
Je zal eerst het ene moeten kunnen voordat je overstapt.
Je moet papieren kaart en navlog een beetje zien als leren hoofdrekenen.
Ik heb nog steeds mijn eerste rekenschijf die ik tijdens mijn PPL gebruikte.
Met een rekenschijf is het trouwens makkelijker om fouten te herkennen.
Kijk als je eenmaal wat meer ervaring hebt neem je op een route van Eindhoven naar Teuge misschien maar een waypoint en voor de rest met alleen de kaart.
Maar dat zijn technieken die je alleen maar kan toepassen als je het geintje op de “ouderwetse” manier hebt geleerd.
Ik liet leerlingen voor de lol ons Mach getal uitrekenen op de rekenschijf
M0.19 voor de DA20
Je zal eerst het ene moeten kunnen voordat je overstapt.
Je moet papieren kaart en navlog een beetje zien als leren hoofdrekenen.
Ik heb nog steeds mijn eerste rekenschijf die ik tijdens mijn PPL gebruikte.
Met een rekenschijf is het trouwens makkelijker om fouten te herkennen.
Kijk als je eenmaal wat meer ervaring hebt neem je op een route van Eindhoven naar Teuge misschien maar een waypoint en voor de rest met alleen de kaart.
Maar dat zijn technieken die je alleen maar kan toepassen als je het geintje op de “ouderwetse” manier hebt geleerd.
Ik liet leerlingen voor de lol ons Mach getal uitrekenen op de rekenschijf
M0.19 voor de DA20
Last edited: