Search results

  1. JulietWiskey

    leuke GA veldjes in Normandie/ kanaal eilanden

    Iemand tips voor een paar gezellige vliegvelden, liefst met restaurantje ofo, in Normandie en de kanaal eilanden? Ga daar begin juli voor een paar dagen naar toe. Goedkoop AVGAS of MOGAS tips ook welkom! Groet :airforce:JW
  2. JulietWiskey

    EHTE Teuge vandaag ; controle luchtvaartpolitie

    En voor de jongens en meisjes die vandaag een cross country maken naar EHTE Teuge (Intl) Airport; zorg voor goede geldige papieren en een correcte W&B. De Luchtvaartpolitie staat te controleren op alle stukken ; ) Happy and safe landings, JW
  3. JulietWiskey

    Airwork BBQ ... en fly in Teuge!

    Het is op het forum weer een tijdje stil geweest inzake BBQ plannen. Dus ik vindt het tijd om de door Diana ingezette traditie wederom voort te zetten. Na een kleine vingeroefening bij de KLM aeroclub eerder dit jaar, ditmaals een "American Hamburger BBQ Fly In" geplanned op AIRWORK home base...
  4. JulietWiskey

    PA28 161/181 in Nederland

    Vraagje, weet iemand waar je een N-registered Piper PA28 kan huren op EHLE, EHHV of EHTE? Thanks, JW
  5. JulietWiskey

    MCC maatje december!

    Heb voorzichtige planning voor MCC cursus in December, CAE Amsterdam of evt. andere optie. Heeft hier nog iemand anders op Airwork plannen in die richting voor +/- december 2010? JW :radar:
  6. JulietWiskey

    Ook Schiphol vanaf 1900lt dicht

    Er wordt op dit moment besloten of SPL vanwege vulkanische as geheel dicht gaat om 1900lt! Wordt vervolgd... Bronnen; http://www.schiphol.nl http://www.ais-netherlands.nl/
  7. JulietWiskey

    AIRWORK BBQ 2010!

    Met de eerste CAVOK dagen met zon achter de rug en een door mij opgemerkte allereerste flauw lentebriesje deden mijn gedachten al gauw afdwalen naar de Airwork BBQ 2010! Normaal wordt de aanzet tot deze gedachten gedaan door Diana of Andre, maar ik ben zo vrij om hier alvast de suggestie te doen...
  8. JulietWiskey

    Trip reports california/Nevada/Arizona

    Allen, Ik ben met wat vrienden een USA trip aan het plannen, maart of april 2010. globale route; Palo Alto of San Jose (CA)-Santa Monica (LA, CA), San Diego-Yuma (AZ)-Grand Canyon-Las Vegas-Yosemite-Palo Alto. Kist Piper Arrow of C182. Heeft iemand nog way (links) van trip verslagen of wat...
  9. JulietWiskey

    Diest Fly In 15-16 augustus

    Wie van de heren of dames airwork collega s gaar hier naar toe? En wie heeft er zin/tijd/ruimte om twee pax mee te nemen die er bij mij (PA28) niet meer bij passen? De paxen dragen wat bij aan de fuel/huur kosten. Veld om weg te gaan; EHLE of EHHV. Ik heb Folbers en NOSIG al gepolst, maar...
  10. JulietWiskey

    AIRWORK BBQ zomertour; SCHAFFEN-DIEST

    15-16 augustus; FLY INN en RIDE INN op vliegveld Schaffen Diest, Belgie. Bevestigde deelnemers zijn Nazgul Airliners, PH-RAH en JulietWiskey. voor info; http://flyin.dac.be/ Ikzelf ben hier nog nooit geweest maar het schijnt heeeeel gezellig te zijn; deelnemers krijgen zelfs drankbonnen; s...
  11. JulietWiskey

    N-kist huren in Nederkland

    Heren en dames airworkers, In search functie niets concreets gevonden; een collega vroeg mij waar hij een C172 kan huren N-regi. Hij heeft een FAA PPL/CPL brevet. Dank voor de info!! JayWay
  12. JulietWiskey

    vrijdag; Volkel Luchtmacht Open Dag

    Wie van de Airworkers is hier vrijdag te vinden? Hebben we een AIRWORK vlag, wimpel of biertent?? Leuk om weer af te spreken met AirWorkers (off duty) JulietWiskey ;)
  13. JulietWiskey

    OOSTWOLD AIRSHOW 01 juni 2009

    Zijn er nog heren of dames airworkers die pinkstermaandag (ook) op Oostwold te vinden zijn? http://www.oostwold-airport.nl/ JulietWiskey :airforce:
  14. JulietWiskey

    tailwheel vliegen in Frankrijk!

    Tip voor mensen die komende zomer wat uurtjes in Zuid Frankrijk zouden willen maken. Laatst uitgebreid kontakt gehad met vliegclub Vauclusien in Zuid Frankrijk. Gebaseerd op het Internationale vliegveld van Avignon. Profi vliegclub met veel verschillende kisten. Night rating halen is hier geen...
  15. JulietWiskey

    JAA-CPL-ME in the USA

    Prune verwijderd elke aanzet tot (kritiek??) vragen over behalen van CPL bij Ormond Beach of Naples, dus misschien dat hier op dit forum iemand nog wat informatie heeft over dit trajekt? Volgens mij zijn de meeste jaa vliegscholen in de states overbooked met Indian students en tekort aan...
  16. JulietWiskey

    Antonov 225

    Voor de spotters en vliegers met het "Big Is Better" syndroom:dozey:; er staat al vanaf gisteren een Antonov 225 op Schiphol (zo een met 6 motoren en waar vroeger de Russische Space Shuttle boven op gezet kon worden). Hij blijft ook wat langer dan gepland want er is een achter wiel-poot...
  17. JulietWiskey

    leuke velden bij Berlijn

    Ik vertrek vrijdag voor een x-country vlucht naar Berlijn-Tempelhof, en wil ook nog wat lokale vluchten maken in de omgeving.Ik ben benieuwd of jullie nog wat leuke GA velden weten in de buurt van Berlijn, of op heen /terugweg. Er liggen bijvoorbeeld ook veel oude Russische/Volksarmee velden...
  18. JulietWiskey

    Boete !

    waar gaat dat heen! KPLD mobiele controle teams op de threshold om de landing te checken??? Bij "balloon" landing of go around meteen een accept giro:rolleyes:?? Boete voor piloot na mislukte landing Rotterdam Uitgegeven: 30 maart 2008 16:37 Laatst gewijzigd: 30 maart 2008 16:38 ROTTERDAM -...
  19. JulietWiskey

    vliegveld Twenthe

    wat is de tegenwoordige procedure (omdat defensie het veld verlaten heeft) om een tripje te maken naar Twente? Moet je kontakt opnemen met de aeroclub(s) of is er nog een luchthavenkantoor aanwezig? JW
  20. JulietWiskey

    caa IMC rating vs Instrument rating

    Hai, heeft iemandd op het board misschien een CAA IMC rating gehaald, bijvoorbeeld bij een UK vliegschool in de Verenigde Staten? En wat is een voordeel hiervan, ten opzichte van een (zwaardere!?) Instrument rating? Verder vraagje; wie heeft ervaring met het in de USA halen van je CPL...
Back
Top