Airwork BBQ ... en fly in Teuge!

JulietWiskey

New member
Het is op het forum weer een tijdje stil geweest inzake BBQ plannen. Dus ik vindt het tijd om de door Diana ingezette traditie wederom voort te zetten. Na een kleine vingeroefening bij de KLM aeroclub eerder dit jaar, ditmaals een "American Hamburger BBQ Fly In" geplanned op AIRWORK home base Teuge. Ivm een strakkere organisatie ivm bezoekende vliegetuigen, hangaar, inhuur faciliteiten, en de beschikbare platform ruimte heb ik de datum geprikt op zaterdag 22 september. Prijs BBQ en Fly In; Euro 22,50.

De mensen die vliegend komen; het landingsgeld wordt gesponsord!! De "American hamburger BBQ Fly In" begint -door de diverse verwachte toestellen, waarvan sommigen weer terug naar hun thuisbasis moeten- lekker op tijd, te weten 1600. Er wordt door gebarbequed tot ca 20:00, waarna vliegeveld Teuge dicht is en we in de hangaar van SKY ACADEMY nog wat na kunnen borrelen. Er kan overnacht worden voor een schappelijke prijs bij de Slaapfabriek op het vliegeveld Teuge, er zijn tevens een tweetal campings om de hoek en er is natuurlijk ook de uber luxe vier sterren Vliegtuig Suite, waarbij je slaapt in de Illusyin 18.

Er zijn mogelijkheden een rondje mee te vliegen met de diverse bezoekende toestellen. Verwachte toestellen; Fokker S11, P149, Pitts Special, YAK50, PA28A Arrow II, Cessna 150 Aerobat e.v.a.

Om buiten de usual Teuge gangers ook andere mensen hierbij te betrekken ga ik ook een oproepje plaatsen op ATC BOX, AOPA en De Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Luchtvaart, de KNVvL.

Aanmelden kan bij mij middels PM en/of op het forum. Er is ook een web site in de maak met meer info, nadere informatie volgt.

Ik hoop veel oude en nieuwe bekenden te mogen verwelkomen op een van de leukste vliegvelden van Nederland.

Tot zaterdag 22 september,

JW
 
De datum is genoteerd - nu het weer afwachten. Als het voortgaat zoals nu, dan zal tegen september de hemel wel leeggeregend zijn zeker?
 
Ik weet niet hoe het schema de komende tijd eruit ziet. Maar wellicht dat ik er ook eens bij kan zijn. Misschien wel rechtstreeks vanuit Litouwen. Rond die tijd ben ik zowiezo druk aan het uurtjes bouwen. Lijkt me super leuk om mee te maken.
 
Genoteerd.
Het is nog te ver in de toekomst om met zekerheid te zeggen of ik dan zou kunnen komen, maar ik ga het in ieder geval proberen om de dag vrij te houden.
Hopelijk ook vliegend als het meezit.
 
Goed bezig J.W! Gezellig! Heb je zoals vorige keer weer BBQ-mannen nodig?;)

Groetjes van de BBQ-man
 
@XanderFly; mag enthousiaster ; )
@csaba; alle regen mag er idd nu uit voor die mooie nazomer in september!
@V1-rotate; met een mooie x country vanuit Litouwen zit jij wel aan je uren eis, als je de daad bij woord voegt krijg je van mij een fles wijn als de van verst komende bezoeker!
@Rocketrider; gezellig, na bezoek DM en SPL genoeg gespreksstof
@Nazgul; tot de 22ste en Schaffen Diest op de 11e?
@ABC; SJ of TS speakin' ?

@Alle anderen op Airwork; vrijhouden deze dag, wordt gezellig!

JW
 
@XanderFly; mag enthousiaster ; )

@V1-rotate; met een mooie x country vanuit Litouwen zit jij wel aan je uren eis, als je de daad bij woord voegt krijg je van mij een fles wijn als de van verst komende bezoeker!

JW

Het is wel iets wat ik dolgraag wil doen. Lijkt me een geweldige ervaring zo een tocht van pak em beet 800NM. Dus ik ga zeker vragen of ik dat dan mag doen. :D .
Als het niet lukt, ligt het niet aan het niet willen in ieder geval. ;) .
Ik hoop het je zo snel mogelijk te kunnen vertellen :biertje: .

Gr,

V1
 
JW said:
@Nazgul; tot de 22ste en Schaffen Diest op de 11e?
JW, Schaffen-Diest staat zeker op het programma, voor het hele weekend. Ik heb nog plaats voor meevliegers vanaf Rotterdam.
Op dit moment kamp ik nog met de zeer pijnlijke gevolgen van een harde smak vier weken geleden: een gescheurde pees (m.supraspinata) in mijn rechterschouder. In de cockpit kan ik wel overal bij (nou ja, op de fuelcomputer uiterst rechts na dan) maar vliegen doe ik nu even alleen met een safety pilot en ik ga maar niet naar Texel.
Deze week hoor ik het behandelplan. Hopelijk geen operatie en ook geen paar maanden mitella, dat zou naast het vliegen ook werken achter de computer onmogelijk maken.
 
((eigenlijk off-topic maar IK ben er niet over begonnen))

EBDT is maar naast de deur voor mij, dus ik mag daar niet ontbreken. Als het weer het toelaat kom ik op zaterdag op en af en op zondag nog een keer.
 
@XanderFly; mag enthousiaster ; )
@csaba; alle regen mag er idd nu uit voor die mooie nazomer in september!
@V1-rotate; met een mooie x country vanuit Litouwen zit jij wel aan je uren eis, als je de daad bij woord voegt krijg je van mij een fles wijn als de van verst komende bezoeker!
@Rocketrider; gezellig, na bezoek DM en SPL genoeg gespreksstof
@Nazgul; tot de 22ste en Schaffen Diest op de 11e?
@ABC; SJ of TS speakin' ?

@Alle anderen op Airwork; vrijhouden deze dag, wordt gezellig!

JW


Haha SJ hier.. Uiteraard ook van de partij deze keer!

Groetjes!
 
:traantjes
Helaas andere verplichtingen die dag ... Leek me juist zo leuk.
:traantjes

You guys have fun, though :biertje:
 
De web site is ook in de lucht, maar nog niet helemaal operationeel. Opgeven kan NOG niet via de web site. Dit verwachten we eind volgende week te bewerkstelligen.


check alvast ; www.skyburger.nl

Happy landings!

JW
 
HABURGER BBQ FLY IN TEUGE 22 SEPTEMBER!

HABURGER BBQ FLY IN TEUGE 22 SEPTEMBER!

De web site is in de lucht en aanmelden kan.

www.skyburger.nl

We pakken het dit keer iets groter aan;

Gastheer Sky Academy heeft een tap, springkussen, Italiaanse ijskar en een grote partytent aan het platform georganiseerd. Kunnen vrouw/vriendin/kids/famile ook eens een keer mee naar het vliegveld. En, natuurlijk, de (eerste, overland) landing wordt gesponsord door vliegveld Teuge. Na de officiële closure van Teuge (en dat is pas om 20:00 local time) draait DJ Timm nog wat relaxte plaatjes. Overnachten kan in de Slaapfabriek op het vliegveld, de vliegtuigsuite of de twee campings om de hoek.

We hebben mooiste toestellen op het PH register uitgenodigt voor een acte de presence; Denk Fokker S11, Saab Safir, YAK 50, YAK3, T6, Harvard eva!

Dus schrijf de datum in de agenda's, en tot de 22ste, en waarschijnlijk tot Texel komend weekeinde.

JW :biertje:
 
Een springkussen, count me in! Ff schone zoeken opzoeken...

JW: so far top geregeld alles (sorry Diana, wil geen afbreuk doen aan jou goed georganiseerde BBQs ;))
 
Wat mij betreft wordt het een hoogtepunt der Airwork BBQ's. Ik bedoel, een springkussen! Camera gaat mee om springende Airworkers vast te leggen. :biertje:
 
Springkussen :eek:

Watjes,
'n echte boy/girl gaat Accelerated Free Fallen :biertje:
 
Back
Top